Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hallo!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Iris-Marie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniël (jachtlijn)
Aantal honden: 1

Hallo!

Ongelezen bericht door Iris-Marie »

Hallo!

Ik ben Iris-Marie. Mijn vriend en ik hebben twee weken geleden Bodi uit het asiel gehaald, hij is nu een jaar en drie maanden. Ze zeiden dat het een hele drukke, springerige hond was die absoluut niet met kinderen kon. Zijn oude baasjes konden hem niet aan. Verder wisten ze eigenlijk niets van Bodi. Het was spannend, maar we hadden er meteen vertrouwen in en zijn ervoor gegaan (hoewel we eigenlijk alleen even zouden gaan kijken, hihi). In de twee weken dat hij hier is, is hij ontzettend vooruit gegaan. Alle basiscommando's kent hij, het blaffen is erg afgenomen, hij is de rust zelve en kan prima met kinderen. Het is onvoorstelbaar, we zijn zo trots op hem!

We hebben geen idee wat voor kruising Bodi is. Het is een kruising met een schofthoogte van ongeveer 55 centimeter. Hier zijn we natuurlijk wel benieuwd naar, dan kunnen we ook gericht trainen op karakter. Dit is de leukerd overigens:

Afbeelding

Hoewel we beiden met honden zijn opgegroeid, is dit onze eerste 'eigen' hond. We hebben ons natuurlijk goed ingelezen en van alles afgewogen, maar het is fijn om ergens terecht te kunnen met vragen. Aangezien ik steeds hier uitkom als ik google op die vragen, lijkt dit me een prima plaats om ze te stellen. :)

Groetjes!
Afbeelding
Yeufke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer

Re: Hallo!

Ongelezen bericht door Yeufke »

Welkom hier. :)
Afbeelding
Polly 22 jan 2007 - 15 mei 2018 ❤️
Yessie 28 april 2010 -13 juli 2020
slaap zacht lieve meid
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Iris-Marie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniël (jachtlijn)

Ongelezen bericht door Iris-Marie »

Bedankt (:
Afbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Welkom :) Duidelijk natuurlijk een terrier (Boerenfox x ?), dus je gaat nog wel wat te stellen krijgen hoor, dat kan ik je bijna garanderen :mrgreen: Hij is er nog maar net 2 weken, je kunt z'n karakter pas goed beoordelen als je een maand of 1-2 verder bent en hij zich 100% thuis en eigen voelt ;) Leuk dat de training al zo goed gaat, veel plezier met 'm!
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”