Ik ben Lisa, 16 jaar. Ik ben al lid op verschillende forums en sinds vandaag nu ook van dit forum !
Al van kleins af aan ben ik verzot op sledehonden en de sledehondensport en na lang, Héél lang zeuren is op 29 Juli 2012 mijn Samojeed, Mikai geboren. Mikai is afkomstig uit noord-Zweden en komt uit werklijnen. Met hem doe ik aan sledehondensport (voorlopig nog geen wedstrijden, dit kan zijn kopje nog niet aan
Mikai is duidelijk een hond die nog dicht bij de natuur staat, hij is nog heel "puur". Het is een geweldige hond (als je hem kent O-) ). Hij is misschien niet hetgene wat ik verwacht had, maar wel hetgene wat ik nodig had
Met Mikai heb ik dus ook kennis mogen maken met agility. Dit vindt ik een geweldig sport en zou hierin ook graag verder willen gaan. dus heb ik mij ingelezen in verschillende rassen die het goed doen in agility en zo uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat de border collie samen met de Samojeed natuurlijk, mijn droomrassen zijn !
Hier enkele fotootjes van mijn trots:
aan het varen op een zweeds meer op onze vakantie vorig jaar. We hebben toen ook zijn fokker nog eens bezocht, die heel blij was hem nog eens te zien !

Zo dit is het zo'n beetje.