Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Aedema
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Megan is een straathondje uit Oekraïne. Ze word geschat rond de anderhalf jaar.
Aantal honden: 1

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Aedema »

Hallo!
Ik ben Ellis en woon samen met mijn vriend in een appartement in Friesland. Wij hebben sinds iets korter dan een half jaar een hond en toen we gingen samenwonen, wat nu een jaar geleden is, hebben we onze poes opgehaald.
Wij zijn beide opgegroeid met honden en vinden het geweldig dat we nu eindelijk een voor 'onszelf' hebben.
We hebben een teefje van ongeveer anderhalf jaar oud en komt uit Oekraïne, daar was ze een straathondje en later een asielhond. Via www.newlifeforanimals.nl hebben we haar gekregen. Ik heb altijd al een hondje willen 'redden' uit een asiel of het buitenland, dus dit was voor mij echt een dream come true!
Ze komt echter wel met een aantal 'probleempjes', ze is bang voor de meeste mannen, vreemde mensen, heeft het niet op kleine kinderen, trekt aan de riem, grommen naar andere honden etc. Ik wilde hier een topic over openen, maar op de een of andere manier kon dit niet, ook kon ik niet op andere topics reageren?

Groetjes,
Ellis
Afbeelding
Aedema
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Megan is een straathondje uit Oekraïne. Ze word geschat rond de anderhalf jaar.
Aantal honden: 1

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Aedema »

Oh super! Dankjewel :D
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”