Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
silleke
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): x yorkie & Barbet
- Aantal honden: 2
Even voorstellen
Hallo allemaal,
Ik heb me zojuist aangemeld hier bij het forum. Ik lees regelmatig mee, en wilde nu mezelf ook eens aanmelden hier.
Ik ben niet zo heel actief hoor, maar heb weleens wat vragen en vind het dan leuk om met alle mede hondenliefhebbers van gedachte
te wisselen.
Ik heb nog geen foto om toe te voegen, maar dat komt nog.
Ik zag alleen, dat ik nog geen vraag kan stellen in het forum, alleen in dit onderdeel kan ik een nieuw onderwerp maken.
Dus nog even wennen zoals jullie merken, komt wel als ik hier wat meer gewend ben denk ik.
Lieve groetjes, van Silleke, Bowie(Yorky x) 5 jaar en Guuske.(franse waterhond/Barbet) 1 jaar.
Ik heb me zojuist aangemeld hier bij het forum. Ik lees regelmatig mee, en wilde nu mezelf ook eens aanmelden hier.
Ik ben niet zo heel actief hoor, maar heb weleens wat vragen en vind het dan leuk om met alle mede hondenliefhebbers van gedachte
te wisselen.
Ik heb nog geen foto om toe te voegen, maar dat komt nog.
Ik zag alleen, dat ik nog geen vraag kan stellen in het forum, alleen in dit onderdeel kan ik een nieuw onderwerp maken.
Dus nog even wennen zoals jullie merken, komt wel als ik hier wat meer gewend ben denk ik.
Lieve groetjes, van Silleke, Bowie(Yorky x) 5 jaar en Guuske.(franse waterhond/Barbet) 1 jaar.
-
silleke
- nieuw lid
Re: Even voorstellen
Heb even wat nagekeken, en heb zelf al het antwoord gevonden op mijn vraag ivm posten in rubrieken. Wacht dus eerst nog even rustig af. 
-
Pets_Passion
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
- Contacteer:
-
silleke
- nieuw lid
Dank je wel Karen,
Ik zie dat jij een Kromfohrlander hebt. Ik dacht bij de profielfoto dat het een kooiker was.
Groetjes Silleke
Ik zie dat jij een Kromfohrlander hebt. Ik dacht bij de profielfoto dat het een kooiker was.
Groetjes Silleke
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Welkom!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
-
Pets_Passion
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
- Contacteer:
Ja de hond op de foto is een Kromfohrländer.silleke schreef:Dank je wel Karen,
Groetjes Silleke
Maar dat ras is in NL niet zo bekend en Aismee heeft ook nog de kleurtjes van een kooiker dus ik hoor het vaker.
Meeste mensen die mij en Aismee niet kennen maken er een kooiker van.
Groetjes Karen

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
-
silleke
- nieuw lid
Hoi Karen,
Kan me voorstellen, dat de meeste denken dat het een kooiker is, ik zat er zelf ook mee in de war, alleen een kooiker heeft dan wel weer de bekende zwarte randjes aan de onderkant van de oren. En die zie ik bij jouw hond niet. Ik heb alleen altijd een beeld van een ruwhaar bij de Kromfohrlander gehad, maar zag nu op jouw site, dat ze er in meerdere variaties zijn qua vachtsoorten. Echt heel leuk, meteen alweer wat bij geleerd vandaag
Kan me voorstellen, dat de meeste denken dat het een kooiker is, ik zat er zelf ook mee in de war, alleen een kooiker heeft dan wel weer de bekende zwarte randjes aan de onderkant van de oren. En die zie ik bij jouw hond niet. Ik heb alleen altijd een beeld van een ruwhaar bij de Kromfohrlander gehad, maar zag nu op jouw site, dat ze er in meerdere variaties zijn qua vachtsoorten. Echt heel leuk, meteen alweer wat bij geleerd vandaag