Welkom hier!
Goh, dat klinkt als mijn hond.
Lang heb ik gedacht dat mijn hond dan niet voergericht was. Het komt er eigenlijk in het kort op neer dat alles buiten huis en tuin dusdanig spannend is, dat hij gewoon niks aan dúrft te nemen.
Op onze hondenschool waren we na een tijdje zover dat hij wel een speeltje aan wilde nemen en ook echt als beloning zag. Maar alleen binnen en na een kwartiertje wennen. Buiten was het meteen weer een "no go".
We zijn inmiddels wat trainingen verder, wij trainen altijd zonder voer maar met speeltje op zak voor het geval hij zich ineens oké genoeg voelt om die aan te nemen. Maarrr sinds 3 weken neemt hij ineens voer aan.

Niet elke dag, niet altijd even makkelijk, niet op elke plek maar er zit veel verbetering in.
Zorg er voor dat de hond vertrouwen in jullie en zichzelf krijgt. Als een hond buiten niet bereikbaar is, is er gewoon iets aan de hand.
Welke gedragstherapeute ben je bij geweest? Wellicht zijn er hier nog andere tips aangezien ieder vaak zijn eigen methode heeft. En al train je positief, de methode werkt soms gewoon niet en dan moet je verder zoeken.