Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even voorstellen :)

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
SilvanaTimmer
nieuw lid
Aantal honden: 1

Even voorstellen :)

Ongelezen bericht door SilvanaTimmer »

Hi allemaal,

ik ben Silvana, 31 jaar en kom uit Alkmaar. Ik ben op dit forum gekomen via Bokt.nl...ik ben dus een "Bokker"hebben jullie ook een naam voor de leden hier op dit forum?

Ik heb helaas zelf geen hond, omdat ik persoonlijk mijn woning daarvoor te klein vind(ienimienie flatje) maar wil in de toekomst wel heel graag een hondje gaan aanschaffen. Ik vind Franse Bulldogs en Poedels erg leuk...maar stiekem vind ik eigenlijk bijna alle rassen wel leuk :lol1:

Ik werk in een dierenwinkel in Alkmaar en ga op zaterdag naar school (commerciële Economie aan de HvA). Ik ben net begonnen met het afstudeer traject en mijn afstudeer opdracht is gericht op hondenvoeding(wel voornamelijk de aankoop motivatie erachter) en ik hoop dan ook van harte dat er hier mensen zijn die de enquête die bij mijn afstuderen hoort willen invullen.

Voor de rest hoop ik hier leuke mensen te leren kennen en te leren over van alles wat met honden te maken heeft. Ik ben niet echt een poster maar meer het type stille meelezer...vooral foto's kijken gaat mij goed af :engel:

Groetjes Silvana
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Aantal honden: 2

Re: Even voorstellen :)

Ongelezen bericht door Leonie. »

Welkom!

Ik ben van mening dat bepaalde honden prima op een klein flatje kunnen leven, als je maar genoeg met ze naar buiten gaat :engel:
Ytje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergschnauzer

Ongelezen bericht door Ytje »

Ons flatje is 73m2 ongeveer en hebben een dwergschnauzer. We dragen haar via de trappen omhoog en omlaag ( 4 hoog ) en dat gaat uitstekend. Ze zal nooit trappen lopen hier. Ons ras word ook maar 35cm schofthoogte en 7 kilo. Voor zwaardere honden zou ik het afraden om dat elke dag te tille. Welkom!
SilvanaTimmer
nieuw lid

Dank jullie wel. Jullie hebben een goed punt hoor, er wonen hier ook heel veel mensen met honden (en zeker niet alleen kleine maten) en dat gaat hartstikke goed. Maar ik heb mijn zoontje hier ook nog rondrennen hahaha. Ik kom ook zeker niet in de buurt van de 73m2 met mijn woning maar ik heb wel onwijs de mazzel dat ik slechts 7 treden op hoef :F:
We hebben gelukkig op mijn werk een heel lieve Amerikaanse stafford dus dat voelt toch nog een beetje als een hond hebben.
Ytje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergschnauzer

Ongelezen bericht door Ytje »

Met een kindje erbij is het wel lastiger omdat als je wilt uitlaten zoontje altijd mee moet die kun je niet even half uur thuis laten. Dus ook met vies weer of sneeuw moet zoontje mee. Vooral in de zomer als de zon laat ondergaat lijkt me een avondwandeling nog op zn plaats maar niet als er een kindje al om 7 uur op bed moet. Er komt vast een moment in een nieuw huis en misschien als je zoontje af en toe alleen thuis kan blijven als jij gaat uitlaten dat er een hondje komt. Geduld en lekker inlezen. Ik heb bijna 10 jaar gewacht en sinds januari eindelijk droom die uitkomt. Woon samen in stabiele relatie en beide geen kinderwens. Dit hondje maakt ons leven compleet en vind het toch wel erg fijn dat ik het samen met mn vriend kan doen.
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!
Afbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Met Ytje eens. Ik heb een Amerikaanse Stafford en dat ras staan er toch wel om bekend om veel energie te hebben. Toch zou ik haar niet weg hoeven doen als ik om 1 of andere vreemde reden op een klein flatje terecht zou komen. Die hond heeft maar 1 m2 nodig (haar poef). Kwestie van genoeg buitenshuis doen met ze ;)

Welkom!
SilvanaTimmer
nieuw lid

Je hebt helemaal gelijk Ytje. Wat hebben jullie trouwens leuke foto's!
Johnny Jones
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Hoihoi!
Je zal hier nog meer Bokkers tegenkomen, ik ben er zelf ook één! Het gaat er hier wel anders aan toe dan op Bokt. Dat is soms irritant, maar kan ook heerlijk verfrissend zijn!
Een hond met een kleintje kan moeilijk zijn, uit ervaring weet ik dat het goed te combineren valt als je kinderen iets groter zijn! Gezellig veel naar buiten met kind en hond!
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”