Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
was ik gisteren toen ik, nadat hij lekker gezwommen had, thuis z'n hele bovenvacht los bleek te zitten. Ik kon het er zo uitplukken. Ik dacht echt dat er wat aan de hand was en ik een kale teckel overhield maar gelukkig bleek er een prachtig, glanzend mahoniekleur vachtje onder te zitten. Vreemd vind ik het wel.
Het is nog niet af, er zit nog een heleboel los haar.
En natuurlijk moet er even gecontroleerd worden
Hij glanst als een tierelier dus het zal vast niks ernstigs zijn. Mika besloot vorige week ook ineens dat ze de helft van haar vacht kwijt moest. Ik heb haar drie dagen achter elkaar gewassen, er bleef haar afkomen En nu is ze lekker luchtig
Het moest eruit denk ik.
Gollum schreef:Hij glanst als een tierelier dus het zal vast niks ernstigs zijn. Mika besloot vorige week ook ineens dat ze de helft van haar vacht kwijt moest. Ik heb haar drie dagen achter elkaar gewassen, er bleef haar afkomen En nu is ze lekker luchtig
Het moest eruit denk ik.
Was dat geen onderwol? Dat ben ik wel gewend dat dat ineens loslaat maar een hele bovenvacht?
dat is bij pom ook weleens, dan pluk je zo die halve bovenvacht eruit.. En je ziet er eigenlijk niets van, als je dan eens naar de vacht kijkt zou je denken dat het wel kaal is maar dat valt dus behoorlijk mee Bij pomzijn de haarwortels dan overigens wit, vind ik altijd wel grappig om te zien
sbientje schreef:dat is bij pom ook weleens, dan pluk je zo die halve bovenvacht eruit.. En je ziet er eigenlijk niets van, als je dan eens naar de vacht kijkt zou je denken dat het wel kaal is maar dat valt dus behoorlijk mee Bij pomzijn de haarwortels dan overigens wit, vind ik altijd wel grappig om te zien
Ja dat is bij hem ook
bram en thijs schreef:Wat fijn voor je dat hij op de tafel kan kijken, toch een hele stap vooruit voor een hondje. Gaat het nu ook beter bij de juspan?
Ja hoor en als we eten kan hij ook gemakkelijk even kijken wat er op het bordje ligt
bram en thijs schreef:Wat fijn voor je dat hij op de tafel kan kijken, toch een hele stap vooruit voor een hondje. Gaat het nu ook beter bij de juspan?
Ja hoor en als we eten kan hij ook gemakkelijk even kijken wat er op het bordje ligt
Dat scheelt veel gedoe, kleine jongetjes worden ook maar groot.
Hakuna Matata schreef:Leuke foto's
Je zou met een waterblazer alle haren eruit kunnen blazen.
Die heb ik niet maar het zit zó los dat ik het er met de hand uit kan plukken.
Dank voor de complimenten maar de vraag was eigenlijk of dit normaal was. Daar ga ik dan maar van uit want ik lees geen verontrustende berichten
Ja hoor dit is volkomen normaal!
Het is waarschijnlijk gewoon zijn puppen vacht nog.
Hij heeft geen kale plekken en de vacht glimt prachtig dus niks om je zorgen over te maken.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Hakuna Matata schreef:Leuke foto's
Je zou met een waterblazer alle haren eruit kunnen blazen.
Die heb ik niet maar het zit zó los dat ik het er met de hand uit kan plukken.
Dank voor de complimenten maar de vraag was eigenlijk of dit normaal was. Daar ga ik dan maar van uit want ik lees geen verontrustende berichten
Ja hoor dit is volkomen normaal!
Het is waarschijnlijk gewoon zijn puppen vacht nog.
Hij heeft geen kale plekken en de vacht glimt prachtig dus niks om je zorgen over te maken.
Manuma schreef:Wauw het is geen puppy meer!
Manu laat nu ook zijn dekharen los. En heel, héél veel wol
Nee het is een halfwasje inclusief bananen in de oren. Vogeltjes en andere hondjes achterna huppelen is momenteel leuker dan naar het baasje luisteren succes met Manu