Goedeavond!!
Graag zou ik ons even voorstellen. Ik ben al eerder actief geweest op het forum, maar mijn
Inlog gegevens zijn mij ontgaan.
Met mijn ex labradors gehad, ik was zowel actief in de hondensport, jacht op show en hebben een aantal nestjes gefokt. Door ontzettend veel pech helaas die droom moeten stopzetten. En als klap op de vuurpijl mijn laatste teefje en beste vriendin op een leeftijd van nog geen 9 jaar moeten laten gaan.
Met mijn huidige man was er geen twijfel, tuurlijk komt er weer een hond. En wat voor 1!
We hebben de keuze gemaakt voor een Dobermann een ras wat ik altijd al wilde hebben en gelukkig mijn huidige man ook, lekker sporten en de uitdaging aan gaan met 1 van de vind ik meest imposante honden. Ik heb vroeger bij mijn ouders altijd manchester terriërs gehad omdat mijn moeder de grote van een Dobermann niet waarderen kon. Afgelopen april afscheid genomen van hun laatste teefje die maar liefst 16 jaar geworden is.
Na goed zoeken bij een fokker terecht gekomen waar het gevoel helemaal goed zit , het teefje kan elk moment bevallen dus ontzettend spannend of er ook een pupje voor ons bij mag zitten! Ben ongekend zenuwachtig! Duimen draaien overtoeren!!
Ben benieuwd of er meer dober eigenaren op het forum zitten en wat jullie met jullie dobers doen?
Groeten Sanne
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
Veenpluis
-
Stapper
- Zeer actief
Re: Voorstellen
Ik heb geen dobermann, maar vroeger had ik een schat van een buurhond van dat ras. Vanaf 9 jaar mocht ik hem uitlaten en ik fantaseerde dan dat het mijn hond was.....
Wat fijn dat jullie droomhond er binnenkort gaat komen. Geniet van de voorpret en tzt graag foto's
Wat fijn dat jullie droomhond er binnenkort gaat komen. Geniet van de voorpret en tzt graag foto's
-
Alfilillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
- Aantal honden: 2
Welkom! Hopelijk zit jullie pup erbij!
- c.otto
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 1
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!