Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

En wat doe je dan....

Moderator: moderatorteam

Jut&Jul
Vaste gebruiker

En wat doe je dan....

Ongelezen bericht door Jut&Jul »

Gister nog. We lopen door het bos, langs een (paarden)weiland. Ondertussen heeft Joey het paardendrol eten al aardig afgeleerd en er waren geen paarden in de wei dus ik durfde het wel aan om hem gewoon los te laten lopen ipv. hem even aan te lijnen wat ik normaal doe als er wel paarden staan....
En zo ineens loopt hij heel beslist het weiland in naar een plek waar hij wat rook te liggen denk ik. Het was wat verder weg, ik kon het niet goed zien wat daar allemaal lag, maar ik houd het op allemaal plakken oud witbrood voor de paarden. Ik roepen JOEY HIERRRRRR!!!! Nee hoor, totaal geen reactie, hij gaat stug door met vreten. Ik heb iets van 5 keer geroepen maar heb het maar opgegeven, ze zeggen altijd dat je dan niet door moet gaan omdat hij dan alleen maar leert om niet te luisteren.....
Wat doe je dan??? Ik kon het weiland niet zo snel in, er stond stroom op de draden en het hek zat helemaal aan de andere kant. Bovendien zou Joey er een spelletje van gaan maken en mij uitdagen als ik er aan kom rennen.
Ik ben nog maar een stukje doorgelopen en heb me achter een boom verstopt. :pffff:
Hij heeft nog even lekker doorgegeten :roll: en keek toen eens op van ´verrek, waar is mn vrouwtje nou :denken: ´
En daar kwam hij aangesprint hoor! Ik was eigenlijk behoorlijk over de zeik en wilde hem het liefst een uitbrander geven :devil:
Maargoed, ik realiseer mij ook wel dat hij dan nooit weer komt dus zoiets zou ik nooit doen. Maar ik kon het ook even niet opbrengen om hem uitbundig te belonen, was ook bang dat hij het zou interpreteren van ow, mijn uitstapje is goedgekeurd :ok:
Ik heb dus maar de tussenweg gekozen en hem even volledig genegeerd :19:
Hoe zouden jullie dit hebben opgelost????
Want, voor hetzelfde geld was hij iets aan het vreten waar hij ontzettend ziek van kan worden.......
Afbeelding
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Dan doe ik net of ik het niet gezien heb. :mrgreen:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”