Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zo trots op mijn meissie

Moderator: moderatorteam

Dazwa84

Zo trots op mijn meissie

Ongelezen bericht door Dazwa84 »

Gisteren hadden we weer puppytraining, de eerste echte les waar aan Belle mee deed (vorige week was het gewoon kijken voor haar). En ze heeft het me toch goed gedaan! Ik had thuis al geoefend met het lopen aan de riem. Mocht ik het dus voordoen daar. Nou, ze liep echt keurig mee, was helemaal trots en iedereen keek ook van 'oh wat netjes'. Ze heeft zich ook keurig gedragen (ik weet nog wel dat Senna af en toe alleen maar blafte naar iedereen hihi). Belle kan ook al een aantal dagen 'zit' en 'hier' gaat ook best goed. Zij vind het erg leuk, en ik vind het nog leuker om zo samen te werken!
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Knap hoor :ok:
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
zepenko
Zeer actief

Ongelezen bericht door zepenko »

Had je bullenpup niet ongeloofelijke last van de hitte gisteren (+35 graden in de zon :eek: )?
Dazwa84

Ongelezen bericht door Dazwa84 »

zepenko schreef:Had je bullenpup niet ongeloofelijke last van de hitte gisteren (+35 graden in de zon :eek: )?
Ik heb het niet uitgetest :wink: We zijn gewoon alleen om te plassen en te poepen naar het schaduw grasveldje geweest en voor de rest gewoon binnen gebleven. Ik trek het zelf ook niet die hitte. Maar 's avonds was het heerlijk koel op het trainingsveld!
zepenko
Zeer actief

Ongelezen bericht door zepenko »

Dazwa84 schreef:
zepenko schreef:Had je bullenpup niet ongeloofelijke last van de hitte gisteren (+35 graden in de zon :eek: )?
Ik heb het niet uitgetest :wink: We zijn gewoon alleen om te plassen en te poepen naar het schaduw grasveldje geweest en voor de rest gewoon binnen gebleven. Ik trek het zelf ook niet die hitte. Maar 's avonds was het heerlijk koel op het trainingsveld!
Bij ons was het echt tot 23.00 - 24.00 niet te houden. Pas na die heerlijke verkoelende regenbui werd het aangenaam. Onze honden hadden er ook in de schaduw veel last van.
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”