Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Fiona, lhet ga je goed

Een plek om je overleden hond te herdenken.

Moderator: moderatorteam

AnjaJ
Zeer actief

Ongelezen bericht door AnjaJ »

Heel veel sterkte toegewenst...

Fiona rust zacht....
Veel liefs Anja

R.I.P Tyson en Harry
noekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/?
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door noekie »

heel veel sterkte met dit grote verlies.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
Nel van Wijngaarden
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nel van Wijngaarden »

Ja, het blijft vreemd, geen hond in huis. je bent zo gewend aan het ritme. Ik zou nu einedelijk kunnen uitslapen,maar ja, toch vroeg wakker, net zoals voorheen. Je mist nu al de kontakten tijdens het uitlaten, met de andere hondenbazen. Je mist het geblaf als de bel gaat. Je mist de kinderen op straat die roepe. "hee mama, een dalmatierhond" Of, "hee waar zijn de andere 100". Fiona trok altijd de aandacht, liet zich altijd aaien etc.
Bah, het valt niet mee...................
Van de opbrengst van mijn schilderijen gaat altijd een deel naar een goed doel voor dieren. Momenteel is dat www.dierenthuis.nl
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Peorth
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Peorth »

Misschien een beetje laat.. maar toch nog heel veel sterkte!!

Rust zacht Fiona
Kaska
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kaska »

Nel van Wijngaarden schreef:Ja, het blijft vreemd, geen hond in huis. je bent zo gewend aan het ritme. Ik zou nu einedelijk kunnen uitslapen,maar ja, toch vroeg wakker, net zoals voorheen. Je mist nu al de kontakten tijdens het uitlaten, met de andere hondenbazen. Je mist het geblaf als de bel gaat. Je mist de kinderen op straat die roepe. "hee mama, een dalmatierhond" Of, "hee waar zijn de andere 100". Fiona trok altijd de aandacht, liet zich altijd aaien etc.

Nee dat klopt, het valt idd niet mee als je je maatje moet missen....wat tof dat je dit ook uitspreekt op het forum.....zou je als je wilt en kunt straks je verhaal vertellen op mijn forum ? als we in de lucht zijn??
Jou link heb ik al opgenomen in mijn linkenbestand.
Wens je veel sterkte en misschien tot ziens??
Perle
Zeer actief
Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Perle »

Veel sterkte.
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
Niekie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Niekie »

Veel sterkte...:(:
Groetjes Anique

Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...
Afbeelding
Nel van Wijngaarden
Actief
Contacteer:

Kaska schreef:
Nel van Wijngaarden schreef:Ja, het blijft vreemd, geen hond in huis. je bent zo gewend aan het ritme. Ik zou nu einedelijk kunnen uitslapen,maar ja, toch vroeg wakker, net zoals voorheen. Je mist nu al de kontakten tijdens het uitlaten, met de andere hondenbazen. Je mist het geblaf als de bel gaat. Je mist de kinderen op straat die roepe. "hee mama, een dalmatierhond" Of, "hee waar zijn de andere 100". Fiona trok altijd de aandacht, liet zich altijd aaien etc.

Nee dat klopt, het valt idd niet mee als je je maatje moet missen....wat tof dat je dit ook uitspreekt op het forum.....zou je als je wilt en kunt straks je verhaal vertellen op mijn forum ? als we in de lucht zijn??
Natuurlijk wil ik straks op jouw forum het verhaal over Fiona vertellen. Laat je me dan weten wanneer je in de lucht bent??
groetjes, Nel
Van de opbrengst van mijn schilderijen gaat altijd een deel naar een goed doel voor dieren. Momenteel is dat www.dierenthuis.nl
Fozze
Actief

Ongelezen bericht door Fozze »

Veel sterkte.
Groetjes Veronique en ne dikke poot van Fozze

Afbeelding
Dutch
Actief

Ongelezen bericht door Dutch »

Heel veel sterkte!

Danielle
Kaska
Vaste gebruiker
Contacteer:

Nel van Wijngaarden schreef:
Kaska schreef:

Natuurlijk wil ik straks op jouw forum het verhaal over Fiona vertellen. Laat je me dan weten wanneer je in de lucht bent??
groetjes, Nel
ben sinds vanmiddag online met de site en het forum.....dus je bent bij deze van harte uitgenodigt....klik op de link in mijn handtekening hieronder en je bent er.......heb trouwens jou linken ook staan op mijn linken pagina mooi werk wat je maakt.....
Nel van Wijngaarden
Actief
Contacteer:

ben sinds vanmiddag online met de site en het forum.....dus je bent bij deze van harte uitgenodigt....klik op de link in mijn handtekening hieronder en je bent er.......heb trouwens jou linken ook staan op mijn linken pagina mooi werk wat je maakt.....[/quote]

Ik ga nu kijken. Wat leuk dat je mijn links hebt opgenomen!!!! Bedankt!
Kaska
Vaste gebruiker
Contacteer:

geen probleem... je maakt mooi werk mag je trots op zijn...... :ok:
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

wat een lief koppie had ze. Sterkte ermee.
Afbeelding
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Fiona, lhet ga je goed

Ongelezen bericht door little-wolf »

Nel van Wijngaarden schreef:Gisteravond moesten we onze trouwe Dalmaat Fiona laten inslapen. Fiona, de goedheid zelve. Altijd lief en aanhankelijk. Voor andere honden en kinderen. Daarbij ook een zeer makkelijke hond. Wel een paar Dalmatentrekken. Ze kon nerveus zijn als ze te weinig beweging kreeg. Maar we hebben tig paar wandelschoenen versleten om mevrouw haar kilometers te laten lopen. Dat was ook wel te zien aan haar prachtige slanke lijf. En vooral het pikken van eten was haar specialiteit. .......... Daarnaast ook bij tijd en wijle "Dalmatisch" doof. Altijd speels en ondeugend tot op een paar weken geleden. Toen kwam de omslag. Ze werd ineens oud en een longontsteking werd haar fataal. We konden haar niet langer laten lijden, geen gedokter. Ze gaf het zelf al aan en we hebben voor haar gekozen.

Fiona, lieverd, bedankt dat je ons uitkoos om je mandje neer te (laten) zetten. Ga maar op zoek naar Elianne en Quirina. je zal ze best wel tegenkomen daar. Dat wordt flink bijblaffen, net zoals vroeger. Rust zacht. Je was een heel speciale kanjer.................

Afbeelding

Fiona: 21-7-1994 - 9-6-2005
jeetje nel, ik lees t nou pas.

heel veel sterkte met het verlies.
twas een prachthondje!
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

sterkte
kimpie
Vaste gebruiker
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door kimpie »