Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fiona, lhet ga je goed
Moderator: moderatorteam
- AnjaJ
- Zeer actief
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
Nel van Wijngaarden
- Actief
- Contacteer:
Ja, het blijft vreemd, geen hond in huis. je bent zo gewend aan het ritme. Ik zou nu einedelijk kunnen uitslapen,maar ja, toch vroeg wakker, net zoals voorheen. Je mist nu al de kontakten tijdens het uitlaten, met de andere hondenbazen. Je mist het geblaf als de bel gaat. Je mist de kinderen op straat die roepe. "hee mama, een dalmatierhond" Of, "hee waar zijn de andere 100". Fiona trok altijd de aandacht, liet zich altijd aaien etc.
Bah, het valt niet mee...................
Van de opbrengst van mijn schilderijen gaat altijd een deel naar een goed doel voor dieren. Momenteel is dat www.dierenthuis.nl

- Peorth
- geregistreerd lid
- Kaska
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Nel van Wijngaarden schreef:Ja, het blijft vreemd, geen hond in huis. je bent zo gewend aan het ritme. Ik zou nu einedelijk kunnen uitslapen,maar ja, toch vroeg wakker, net zoals voorheen. Je mist nu al de kontakten tijdens het uitlaten, met de andere hondenbazen. Je mist het geblaf als de bel gaat. Je mist de kinderen op straat die roepe. "hee mama, een dalmatierhond" Of, "hee waar zijn de andere 100". Fiona trok altijd de aandacht, liet zich altijd aaien etc.
Nee dat klopt, het valt idd niet mee als je je maatje moet missen....wat tof dat je dit ook uitspreekt op het forum.....zou je als je wilt en kunt straks je verhaal vertellen op mijn forum ? als we in de lucht zijn??
Jou link heb ik al opgenomen in mijn linkenbestand.
Wens je veel sterkte en misschien tot ziens??
- Perle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
- Aantal honden: 5
- Niekie
- Zeer actief
-
Nel van Wijngaarden
- Actief
- Contacteer:
Natuurlijk wil ik straks op jouw forum het verhaal over Fiona vertellen. Laat je me dan weten wanneer je in de lucht bent??Kaska schreef:Nel van Wijngaarden schreef:Ja, het blijft vreemd, geen hond in huis. je bent zo gewend aan het ritme. Ik zou nu einedelijk kunnen uitslapen,maar ja, toch vroeg wakker, net zoals voorheen. Je mist nu al de kontakten tijdens het uitlaten, met de andere hondenbazen. Je mist het geblaf als de bel gaat. Je mist de kinderen op straat die roepe. "hee mama, een dalmatierhond" Of, "hee waar zijn de andere 100". Fiona trok altijd de aandacht, liet zich altijd aaien etc.
Nee dat klopt, het valt idd niet mee als je je maatje moet missen....wat tof dat je dit ook uitspreekt op het forum.....zou je als je wilt en kunt straks je verhaal vertellen op mijn forum ? als we in de lucht zijn??
groetjes, Nel
Van de opbrengst van mijn schilderijen gaat altijd een deel naar een goed doel voor dieren. Momenteel is dat www.dierenthuis.nl

- Fozze
- Actief
- Dutch
- Actief
- Kaska
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
ben sinds vanmiddag online met de site en het forum.....dus je bent bij deze van harte uitgenodigt....klik op de link in mijn handtekening hieronder en je bent er.......heb trouwens jou linken ook staan op mijn linken pagina mooi werk wat je maakt.....Nel van Wijngaarden schreef:Natuurlijk wil ik straks op jouw forum het verhaal over Fiona vertellen. Laat je me dan weten wanneer je in de lucht bent??Kaska schreef:Nel van Wijngaarden schreef:Ja, het blijft vreemd, geen hond in huis. je bent zo gewend aan het ritme. Ik zou nu einedelijk kunnen uitslapen,maar ja, toch vroeg wakker, net zoals voorheen. Je mist nu al de kontakten tijdens het uitlaten, met de andere hondenbazen. Je mist het geblaf als de bel gaat. Je mist de kinderen op straat die roepe. "hee mama, een dalmatierhond" Of, "hee waar zijn de andere 100". Fiona trok altijd de aandacht, liet zich altijd aaien etc.
groetjes, Nel
-
Nel van Wijngaarden
- Actief
- Contacteer:
ben sinds vanmiddag online met de site en het forum.....dus je bent bij deze van harte uitgenodigt....klik op de link in mijn handtekening hieronder en je bent er.......heb trouwens jou linken ook staan op mijn linken pagina mooi werk wat je maakt.....[/quote]
Ik ga nu kijken. Wat leuk dat je mijn links hebt opgenomen!!!! Bedankt!
Ik ga nu kijken. Wat leuk dat je mijn links hebt opgenomen!!!! Bedankt!

- Kaska
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Zoie
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Fiona, lhet ga je goed
jeetje nel, ik lees t nou pas.Nel van Wijngaarden schreef:Gisteravond moesten we onze trouwe Dalmaat Fiona laten inslapen. Fiona, de goedheid zelve. Altijd lief en aanhankelijk. Voor andere honden en kinderen. Daarbij ook een zeer makkelijke hond. Wel een paar Dalmatentrekken. Ze kon nerveus zijn als ze te weinig beweging kreeg. Maar we hebben tig paar wandelschoenen versleten om mevrouw haar kilometers te laten lopen. Dat was ook wel te zien aan haar prachtige slanke lijf. En vooral het pikken van eten was haar specialiteit. .......... Daarnaast ook bij tijd en wijle "Dalmatisch" doof. Altijd speels en ondeugend tot op een paar weken geleden. Toen kwam de omslag. Ze werd ineens oud en een longontsteking werd haar fataal. We konden haar niet langer laten lijden, geen gedokter. Ze gaf het zelf al aan en we hebben voor haar gekozen.
Fiona, lieverd, bedankt dat je ons uitkoos om je mandje neer te (laten) zetten. Ga maar op zoek naar Elianne en Quirina. je zal ze best wel tegenkomen daar. Dat wordt flink bijblaffen, net zoals vroeger. Rust zacht. Je was een heel speciale kanjer.................
Fiona: 21-7-1994 - 9-6-2005
heel veel sterkte met het verlies.
twas een prachthondje!
- kimpie
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 2