ik ga woensdag met ebony beginnen met de a cursus bij hondenopleidingsschool henk van gaalen in kilder, heb er ontzettend veel zin in
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
waar volgen jullie je cursussen?
Moderator: moderatorteam
-
geertje1978
- Zeer actief
waar volgen jullie je cursussen?
ben wel nieuwsgierig waar jullie je cursussen volgen of gevolgd hebben.
ik ga woensdag met ebony beginnen met de a cursus bij hondenopleidingsschool henk van gaalen in kilder, heb er ontzettend veel zin in

Lieve Jack,het gaat je goed *29-01-09* En opa Sjonnie *17-06-2011*
-
Marion.
Re: waar volgen jullie je cursussen?
Qua honden bedoel je?geertje1978 schreef:ben wel nieuwsgierig waar jullie je cursussen volgen of gevolgd hebben.
Met Saar heb ik gbo (golden basis opleiding) gedaan, dat was op het Roosendaalse veld. Met Miep gbo en vgbo, maar toen in Ede.
-
geertje1978
- Zeer actief
ja ik bedoel met honden jah, waar heb jij de cursus in ede gedaan? ik heb daar gewoond en kon daar niet veel hondenscholen vindenMarion. schreef:Qua honden bedoel je?geertje1978 schreef:ben wel nieuwsgierig waar jullie je cursussen volgen of gevolgd hebben.
Met Saar heb ik gbo (golden basis opleiding) gedaan, dat was op het Roosendaalse veld. Met Miep gbo en vgbo, maar toen in Ede.
-
Marion.
De gbo. Als je van de snelweg afkomt, dan net voor Rhenen rechtsaf een paadje in.geertje1978 schreef:ja ik bedoel met honden jah, waar heb jij de cursus in ede gedaan? ik heb daar gewoond en kon daar niet veel hondenscholen vinden
GBO = Golden Basis Opleiding. Is in principe van/namens/onstaan uit? de golden-club, maar andere retrievers zijn ook welkom. En als er plaats is zijn alle andere hondjes ook welkom natuurlijk.
-
geertje1978
- Zeer actief
Marion. schreef:De gbo. Als je van de snelweg afkomt, dan net voor Rhenen rechtsaf een paadje in.geertje1978 schreef:ja ik bedoel met honden jah, waar heb jij de cursus in ede gedaan? ik heb daar gewoond en kon daar niet veel hondenscholen vinden
GBO = Golden Basis Opleiding. Is in principe van/namens/onstaan uit? de golden-club, maar andere retrievers zijn ook welkom. En als er plaats is zijn alle andere hondjes ook welkom natuurlijk.
owh ik ken het niet,maar klinkt wel erg leuk.
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Ik heb bij Wim van Overeem in Bilthoven de puppycursus, jonge honden cursus en gevorderden cursus gedaan. Toen ben ik overgestapt naar De trouwe viervoeter in Cothen. Daar doen we nu VEG, we hebben op 17 juni examen.
Na de zomer hoop ik met GG beginners en behendigheid te beginnen met Bram.
Na de zomer hoop ik met GG beginners en behendigheid te beginnen met Bram.

Linda, Izzie en Bram
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hondenvereniging Elburg, daar heb ik gehoorzaamheid, flybal en behendigheid getraind. Daarna met Keizer bij de Bonte Hond in Kampen, omdat mijn collega's daar lesgeven en die kennen mij en de Keizer natuurlijk goed. Nu train ik daar met de asielhondjes.
Penotti & Sombra!

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
-
Gerda16
- Vaste gebruiker
-
Sita
- Zeer actief
- johan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense herder
-
Marja
- Zeer actief
-
Laurie en Denis
- Actief
- Mijn ras(sen): Betyar - Magyar Vizsla Draadhaar
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wij hebben met Damian bij Algemene Hondentrainingscentrum in Rotterdam getraind, aangezien de trainster ook tevens een gedragstherapeut is en die hadden wij op dat moment nodig voor Damian. Helaas, konden wij door drukte op het werk en op school de vervolgtraining niet volgen in het Kralingse Bos, maar dat gaan we nog doen.
Groetjes Laurie & Betyar.
- *tweety*
- Zeer actief
- Daantje*
- Zeer actief
- Lies en co
- Zeer actief
Wij zijn bij de hondenschool Filos, in Moerbeke. 't Was dat, of de hondenschool van Martin Gaus (dat zijn de twee hier dichtbij van wie we in de buurt goeie commentaar gehoord hadden). Nu is Filos toch een stuk goedkoper dat Gaus, en heb ik het niet zo voor Gaus zelf. (z'n boeken kunnen prima zijn, maar over de mens zelf, heb ik al horen klagen van mensen wiens hond hem geen tweede keer willen tegenkomen)
- Riboet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse bulldog
- Aantal honden: 13
- Contacteer:
-
judyandgeorge
- Vaste gebruiker
We hebben de puppycursus en de A-cursus gedaan bij KC Gooi- en Eemland in Hilversum. Helaas is George gezakt voor de A en gaan we in augustus nog een poging wagen.
Het zakken lag zeker niet aan de cursus en/ of de instructeur.
Ik zou wel een keer een cursus willen doen om goed met een clicker te leren werken, maar dan moet ik naar een Martin Gaus school denk ik.
Het zakken lag zeker niet aan de cursus en/ of de instructeur.
Ik zou wel een keer een cursus willen doen om goed met een clicker te leren werken, maar dan moet ik naar een Martin Gaus school denk ik.
-
Sita
- Zeer actief
Misschien kom ik je dan wel tegen bij de A-cursus.judyandgeorge schreef:We hebben de puppycursus en de A-cursus gedaan bij KC Gooi- en Eemland in Hilversum. Helaas is George gezakt voor de A en gaan we in augustus nog een poging wagen.
Het zakken lag zeker niet aan de cursus en/ of de instructeur.![]()
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

-
judyandgeorge
- Vaste gebruiker
-
Sita
- Zeer actief
-
judyandgeorge
- Vaste gebruiker
-
schumax
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
-
galgospeed
- nieuw lid
-
Fresco
- Vaste gebruiker
Dag Sebastiaan,galgospeed schreef:Wij hebben cursus A/B/C + GG gevolgd bij hondenschool-attent in Beltrum Gelderland.
Uitstekende instructrice en uitstekende uitleg over hoe om te gaan met je hond.
Een van de betere hondenscholen in de achterhoek
Ken je 'ons' dan niet 'Hondenvereniging Oost Achterhoek', daar heb ik zelf vijf jaar les gegeven, sinds een klein jaar niet meer ivm tijdgebrek. En onder 'ons' echt één van de beteren m.b.t. de opvoeding van honden. Nu gelicentieerd door Quiebus.
Website: www.hvoostachterhoek.nl
Attent ken ik helemaal niet, toevallig dat laatst iemand vertelde dat zij daar ook les had gevolgd. Weet jij hoe de instructeurs daar geschoold zijn?
Gr. Thekla
Fresco: een Italiaans windhondje, in memoriam.
Groeten van Raya (een Duitse staande korthaar, geb. 04-06-11) en het vrouwtje
In memoriam: Raisa (een whippet, + 10-01-11), Fresco, (een Italiaans windhondje + 10-09-2014)
Groeten van Raya (een Duitse staande korthaar, geb. 04-06-11) en het vrouwtje
In memoriam: Raisa (een whippet, + 10-01-11), Fresco, (een Italiaans windhondje + 10-09-2014)
- Jeannettebo
- Zeer actief
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Contacteer:
-
schumie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
Met fellow bij de kc die traint in ermelo,kan zo gauw niet op de naam komen,daar de pup en de basis gedaan.Nu bij kc west friesland locatie hoorn,A cursus behaald en nu bezig met B.
Met Tess, pupcursus 5 keer bij martin gaus in hem.Nu gestart met basis bij de kc.(hebben geen pupcursus)Tevens gaan we daar vanaf 23 augustus met de ringtraining beginnen.Kortom dan sta ik drie keer in de week met de honden op het trainingsveld
Zou met Fellow wel doggy dance willen doen maar zou niet weten waar dat hier in de buurt word gegeven.
Met Tess, pupcursus 5 keer bij martin gaus in hem.Nu gestart met basis bij de kc.(hebben geen pupcursus)Tevens gaan we daar vanaf 23 augustus met de ringtraining beginnen.Kortom dan sta ik drie keer in de week met de honden op het trainingsveld
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Contacteer:
Waar ga jij doggy dancing volgen dan als ik vragen mag? Misschien dat ik dat ook ooit eens wil doen.Sita schreef:Net de puppy-cursus gedaan bij kc Gooi- en Eemland en in augustus gaan we beginnen met gehoorzaamheid A en doggy dancing
Ik heb met Britt de puppycursus, Basis 1 en Basis 2 gevolgd en ga nu eind augustus starten met de G&G bij HSVA (hondensport vereniging Amersfoort).
Met Bram doe ik gehoorzame huishond training, ook in Amersfoort.