Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

waar volgen jullie je cursussen?

Moderator: moderatorteam

geertje1978
Zeer actief

waar volgen jullie je cursussen?

Ongelezen bericht door geertje1978 »

ben wel nieuwsgierig waar jullie je cursussen volgen of gevolgd hebben.

ik ga woensdag met ebony beginnen met de a cursus bij hondenopleidingsschool henk van gaalen in kilder, heb er ontzettend veel zin in

:mrgreen:
Afbeelding
Lieve Jack,het gaat je goed *29-01-09* En opa Sjonnie *17-06-2011*
Marion.

Re: waar volgen jullie je cursussen?

Ongelezen bericht door Marion. »

geertje1978 schreef:ben wel nieuwsgierig waar jullie je cursussen volgen of gevolgd hebben.

ik ga woensdag met ebony beginnen met de a cursus bij hondenopleidingsschool henk van gaalen in kilder, heb er ontzettend veel zin in

Qua honden bedoel je?
Met Saar heb ik gbo (golden basis opleiding) gedaan, dat was op het Roosendaalse veld. Met Miep gbo en vgbo, maar toen in Ede.
geertje1978
Zeer actief

Marion. schreef:
geertje1978 schreef:ben wel nieuwsgierig waar jullie je cursussen volgen of gevolgd hebben.

Qua honden bedoel je?
Met Saar heb ik gbo (golden basis opleiding) gedaan, dat was op het Roosendaalse veld. Met Miep gbo en vgbo, maar toen in Ede.
ja ik bedoel met honden jah, waar heb jij de cursus in ede gedaan? ik heb daar gewoond en kon daar niet veel hondenscholen vinden
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

geertje1978 schreef:ja ik bedoel met honden jah, waar heb jij de cursus in ede gedaan? ik heb daar gewoond en kon daar niet veel hondenscholen vinden
De gbo. Als je van de snelweg afkomt, dan net voor Rhenen rechtsaf een paadje in.
GBO = Golden Basis Opleiding. Is in principe van/namens/onstaan uit? de golden-club, maar andere retrievers zijn ook welkom. En als er plaats is zijn alle andere hondjes ook welkom natuurlijk.
geertje1978
Zeer actief

Marion. schreef:
geertje1978 schreef:ja ik bedoel met honden jah, waar heb jij de cursus in ede gedaan? ik heb daar gewoond en kon daar niet veel hondenscholen vinden
De gbo. Als je van de snelweg afkomt, dan net voor Rhenen rechtsaf een paadje in.
GBO = Golden Basis Opleiding. Is in principe van/namens/onstaan uit? de golden-club, maar andere retrievers zijn ook welkom. En als er plaats is zijn alle andere hondjes ook welkom natuurlijk.

owh ik ken het niet,maar klinkt wel erg leuk.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Ik heb bij Wim van Overeem in Bilthoven de puppycursus, jonge honden cursus en gevorderden cursus gedaan. Toen ben ik overgestapt naar De trouwe viervoeter in Cothen. Daar doen we nu VEG, we hebben op 17 juni examen.

Na de zomer hoop ik met GG beginners en behendigheid te beginnen met Bram.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
clausipaus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door clausipaus »

Hondenvereniging Elburg, daar heb ik gehoorzaamheid, flybal en behendigheid getraind. Daarna met Keizer bij de Bonte Hond in Kampen, omdat mijn collega's daar lesgeven en die kennen mij en de Keizer natuurlijk goed. Nu train ik daar met de asielhondjes.
Penotti & Sombra!

Afbeelding

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
Gerda16
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Gerda16 »

HVS Tiel. We doen de pre-pup cursus :pffff: :mrgreen:
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Net de puppy-cursus gedaan bij kc Gooi- en Eemland en in augustus gaan we beginnen met gehoorzaamheid A en doggy dancing :ok:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
johan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tervuerense herder

Ongelezen bericht door johan »

Nergens :mrgreen: Ik heb nog nooit een cursus gevolgd met een van mijn honden.
Als ik ze roep dan komen ze, en verder hoeven ze van mij geen kunstjes te leren.
Maar als de honden zo'n cursus ook echt leuk vinden om te doen is dat natuurlijk prima. :ok:
Marja
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marja »

johan schreef:Nergens :mrgreen: Ik heb nog nooit een cursus gevolgd met een van mijn honden.
Als ik ze roep dan komen ze, en verder hoeven ze van mij geen kunstjes te leren.
Maar als de honden zo'n cursus ook echt leuk vinden om te doen is dat natuurlijk prima. :ok:

:smile:
Leuk!
groetjes Marja Zara en Stapper
Afbeelding
Laurie en Denis
Actief
Mijn ras(sen): Betyar - Magyar Vizsla Draadhaar
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laurie en Denis »

Wij hebben met Damian bij Algemene Hondentrainingscentrum in Rotterdam getraind, aangezien de trainster ook tevens een gedragstherapeut is en die hadden wij op dat moment nodig voor Damian. Helaas, konden wij door drukte op het werk en op school de vervolgtraining niet volgen in het Kralingse Bos, maar dat gaan we nog doen.
Groetjes Laurie & Betyar.
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Ik heb puppycursus gedaan, GBO en VGBO in Epe, ook via de GoldenClub.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
Daantje*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daantje* »

Ik zit met Mulan op Hondentrainingcentrum de Wolf in Tilburg. Heb de puppycursus afgerond en begin komende week aan basiscursus A
Met Simba heb ik daar ook puppycursus gedaan en basiscursus A en B. Binnenkort ga ik met Simba daar ook weer trainen.
Afbeelding
Lies en co
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lies en co »

Wij zijn bij de hondenschool Filos, in Moerbeke. 't Was dat, of de hondenschool van Martin Gaus (dat zijn de twee hier dichtbij van wie we in de buurt goeie commentaar gehoord hadden). Nu is Filos toch een stuk goedkoper dat Gaus, en heb ik het niet zo voor Gaus zelf. (z'n boeken kunnen prima zijn, maar over de mens zelf, heb ik al horen klagen van mensen wiens hond hem geen tweede keer willen tegenkomen)
Riboet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse bulldog
Aantal honden: 13
Contacteer:

Ongelezen bericht door Riboet »

Alle trainingen van beide bullen (pup, gehoorzaamheid A en B en behendigheid) bij KC Westfriesland, afdeling Den Helder.
judyandgeorge
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door judyandgeorge »

We hebben de puppycursus en de A-cursus gedaan bij KC Gooi- en Eemland in Hilversum. Helaas is George gezakt voor de A en gaan we in augustus nog een poging wagen.
Het zakken lag zeker niet aan de cursus en/ of de instructeur. :ok:

Ik zou wel een keer een cursus willen doen om goed met een clicker te leren werken, maar dan moet ik naar een Martin Gaus school denk ik.
Sita
Zeer actief

judyandgeorge schreef:We hebben de puppycursus en de A-cursus gedaan bij KC Gooi- en Eemland in Hilversum. Helaas is George gezakt voor de A en gaan we in augustus nog een poging wagen.
Het zakken lag zeker niet aan de cursus en/ of de instructeur. :ok:

Ik zou wel een keer een cursus willen doen om goed met een clicker te leren werken, maar dan moet ik naar een Martin Gaus school denk ik.
Misschien kom ik je dan wel tegen bij de A-cursus. :ok:

Afbeelding
judyandgeorge
Vaste gebruiker

Dat zou ik heel leuk vinden. Maar George is een beetje eigenwijs hondje hoor. :wink:
Sita
Zeer actief

judyandgeorge schreef:Dat zou ik heel leuk vinden. Maar George is een beetje eigenwijs hondje hoor. :wink:
Welke avond wil je gaan? Ik heb de voorkeur gegeven voor maandag ivm doggydance op woensdag.

Hou wel van eigenwijze hondjes...

Afbeelding
judyandgeorge
Vaste gebruiker

Ik heb gevraagd om woensdag of donderdag. Maar ik moet naar een andere trainer ivm de eigenwijzigheid van George.

Daar kan niet iedereen even goed tegen. :neenee:

Maar een andere avond vind ik geen probleem hoor!
schumax
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler

Ongelezen bericht door schumax »

Westfriese kynologenclub in Heiloo, daar doen wij G&G1 met Beau.
Groetjes Annette en een paar flinke lebbers van Beau en Schumi

Afbeelding
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Suuz! »

Wij volgen onze cursussen bij de Hondensport vereniging in Dronten. Oftewel HSVD.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
galgospeed
nieuw lid

Ongelezen bericht door galgospeed »

Wij hebben cursus A/B/C + GG gevolgd bij hondenschool-attent in Beltrum Gelderland.

Uitstekende instructrice en uitstekende uitleg over hoe om te gaan met je hond.

Een van de betere hondenscholen in de achterhoek
Fresco
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Fresco »

galgospeed schreef:Wij hebben cursus A/B/C + GG gevolgd bij hondenschool-attent in Beltrum Gelderland.

Uitstekende instructrice en uitstekende uitleg over hoe om te gaan met je hond.

Een van de betere hondenscholen in de achterhoek
Dag Sebastiaan,

Ken je 'ons' dan niet 'Hondenvereniging Oost Achterhoek', daar heb ik zelf vijf jaar les gegeven, sinds een klein jaar niet meer ivm tijdgebrek. En onder 'ons' echt één van de beteren m.b.t. de opvoeding van honden. Nu gelicentieerd door Quiebus.
Website: www.hvoostachterhoek.nl
Attent ken ik helemaal niet, toevallig dat laatst iemand vertelde dat zij daar ook les had gevolgd. Weet jij hoe de instructeurs daar geschoold zijn?

Gr. Thekla
Fresco: een Italiaans windhondje, in memoriam.

Groeten van Raya (een Duitse staande korthaar, geb. 04-06-11) en het vrouwtje

In memoriam: Raisa (een whippet, + 10-01-11), Fresco, (een Italiaans windhondje + 10-09-2014)
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

wij hebben de puppycursus, de vervolgcursus en al het speur werk, wat we nog steeds doen en de workshop waterwerk gevolgd bij hondenschool petra driesen in Moordrecht. eind september gaan we weer waterwerk doen. tevens is ze GT
Afbeelding
jenny*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cockertje
Contacteer:

Ongelezen bericht door jenny* »

heb tinley gedrags therapie gelopen bij het dtc ( dog training center) van Mark wibier in Schoonebeek :ok:
Super hondenschool en super begeleiding :ok:
Afbeelding
schumie
Zeer actief
Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff

Ongelezen bericht door schumie »

Met fellow bij de kc die traint in ermelo,kan zo gauw niet op de naam komen,daar de pup en de basis gedaan.Nu bij kc west friesland locatie hoorn,A cursus behaald en nu bezig met B.
Met Tess, pupcursus 5 keer bij martin gaus in hem.Nu gestart met basis bij de kc.(hebben geen pupcursus)Tevens gaan we daar vanaf 23 augustus met de ringtraining beginnen.Kortom dan sta ik drie keer in de week met de honden op het trainingsveld :cheer: Zou met Fellow wel doggy dance willen doen maar zou niet weten waar dat hier in de buurt word gegeven.
Benji&Brenda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Benji&Brenda »

Sita schreef:Net de puppy-cursus gedaan bij kc Gooi- en Eemland en in augustus gaan we beginnen met gehoorzaamheid A en doggy dancing :ok:
Waar ga jij doggy dancing volgen dan als ik vragen mag? Misschien dat ik dat ook ooit eens wil doen.

Ik heb met Britt de puppycursus, Basis 1 en Basis 2 gevolgd en ga nu eind augustus starten met de G&G bij HSVA (hondensport vereniging Amersfoort).
Met Bram doe ik gehoorzame huishond training, ook in Amersfoort.
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
Afbeelding
annekekk
nieuw lid

Ongelezen bericht door annekekk »

ik volg mijn cursussen bij kc zwolle en dat bevalt prima met mijn bulletjes.

vanaf zondag 3 september gaan we een nieuwe uitdaging aan met onze engelse bulldog agility en de franse agility en b- cursus
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”