Tja..... onvermijdelijk geweest... een paar uur geleden kwam dan toch ineens de enorme woede opzetten, pffff.
Ineens werd ik woest, ik was tot alles in staat, maar kon het niet kwijtraken.
Zo gemeen, zo oneerlijk..... was er maar iemand die eerder om hem gegeven had toen hij zo ziek werd jaren geleden en dan was een simpel kuurtje antibiotica genoeg geweest om hem voor altijd te genezen. Maar niemand die eerder om mijn grote schat gegeven had

Had ik er zelf maar eerder vanaf geweten, had... had... had...
Dat spookte allemaal door mijn hoofd.... uiteindelijk ben ik even in slaap gevallen en nu gaat het wel weer.
Wat een klote tijd
Ik doe zo mijn best mijn gedachten te verzetten, maar het lukt nog voor geen meter.
Het is hier zo stil.... ineens kom ik tot het besef dat ik die rotmug een lel kan verkopen, dat ik het keukenkastje niet meer zachtjes dicht hoef te doen, dat ik mijn stoel gewoon naar achteren kan schuiven.... ieder dingetje herinnert me aan mijn Moppie
En Kaya is ook zo stil.... buiten is ze wel levendig en gelukkig eet ze ook goed, maar verder doet ze niks behalve somber voor zich uitstaren. Ze zal het ook heel vreemd vinden allemaal en sombere vrouwtje doet haar ook geen goed....
Pffff.... ik weet dat het weer gaat komen allemaal, maar voor nu is het zwaar shit