HUH??? hoe krijg je het voor elkaar om al een week voordat de opdracht verschijnt te gaan oefenen voor de opdrachtAgnetha schreef:je heb toch vakantie, dus je hebt idd zat tijd om te oefenen.boxersien schreef:Dit wordt echt even goed oefenen. Hij vertikte het zelfs om het voorwerp naar mij te brengen dus mag ik eerst dat weer oefenen. Ga het volgende week proberen met boris of met paco (kan ook apporteren) of het eventueel kan lukken. Boris heeft nog steeds problemen met het apporteren van meerdere dingen achter elkaar
lees nu de opdracht nog eens en ben wel heel moeilijk aan het doen. Deed 5 meter tussen mij, doos en doos en speeltjes
ga nog eens proberen volgende week, wel een uitdaging dit!
Ik heb een spiegel reflex camera, dus geen filmpjes, maar ik was dit wel aan het oefenen. Vond het wel makkelijk als je 's avonds kon zeggen: Jongens, ff alles opruimen. En dat ze dan al hun speelgoed en botjes in de speelgoed bak deden![]()
Ben nu een weekje bezig en 1tje begint het een beetje door te krijgen, maar ja ik oefen ook eigenlijk te weinig.
En nee, ik heb geen vakantie. Ik moet namelijk boris gaan leren zijn speelgoed op te ruimen en dit is niet gemakkelijk blijkt. Maarre, jou dog(je) mag wel hier komen dan film ik en sturen we het samen in, gezellig!