Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tips?

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Tips?

Ongelezen bericht door Carmen »

Iemand nog tips voor een betaalbare bungalow in Nederland waar honden welkom zijn en het ook leuk is om met de honden te komen?
We hebben al de brochure aangevraagd voor landal green parks "park Sandur'" en hippo bungalows kennen we al.
Flynn v/h Runxputtehof
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Flynn v/h Runxputtehof »

Ik heb wel een tip voor je mss. Bij de ANWB kun je een boekje kopen, dat heet "honden welkom" Daar staan alle campings, hotels, bungalowparken en B&B in, waar honden toegestaan zijn, ingedeeld per provincie. :wink:
Groetjes Sabine en een pootje van Flynn
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Re: Tips?

Ongelezen bericht door Silvia »

Carmen schreef:Iemand nog tips voor een betaalbare bungalow in Nederland waar honden welkom zijn en het ook leuk is om met de honden te komen?
We hebben al de brochure aangevraagd voor landal green parks "park Sandur'" en hippo bungalows kennen we al.
wij gaan een weekje naar Roompot beach resort en toen ik reserveerde vroeg die vrouw of ik huisdieren mee nam. daar mag het dus.
het is onderdeel van RP holiday's misschien is dat iets voor je .
p.s. ze hebben chalets vanaf 680 euro per week in het hoogzeisoen en bungalows vanaf 1070 euro
Groetjes Silvia en Diesel
Carmen
Zeer actief

Flynn v/h Runxputtehof schreef:Ik heb wel een tip voor je mss. Bij de ANWB kun je een boekje kopen, dat heet "honden welkom" Daar staan alle campings, hotels, bungalowparken en B&B in, waar honden toegestaan zijn, ingedeeld per provincie. :wink:
Goed idee :ok:
Carmen
Zeer actief

Silvia schreef:
Carmen schreef:Iemand nog tips voor een betaalbare bungalow in Nederland waar honden welkom zijn en het ook leuk is om met de honden te komen?
wij gaan een weekje naar Roompot beach resort en toen ik reserveerde vroeg die vrouw of ik huisdieren mee nam. daar mag het dus.
p.s. ze hebben chalets vanaf 680 euro per week in het hoogzeisoen en bungalows vanaf 1070 euro
Dat vind ik wel een beetje duur voor ons
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Silvia »

Carmen schreef:
Silvia schreef:
Dat vind ik wel een beetje duur voor ons
ja das voor iedereen verschillend. misschien staan er in dat ANWB boekje wel leuke vakanties voor je in.
honden zijn stiekem toch op meer plaatsen welkom dan ik had gedacht.
Groetjes Silvia en Diesel
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”