Iemand nog tips voor een betaalbare bungalow in Nederland waar honden welkom zijn en het ook leuk is om met de honden te komen?
We hebben al de brochure aangevraagd voor landal green parks "park Sandur'" en hippo bungalows kennen we al.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tips?
Moderator: moderatorteam
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
- Flynn v/h Runxputtehof
- Vaste gebruiker
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Tips?
wij gaan een weekje naar Roompot beach resort en toen ik reserveerde vroeg die vrouw of ik huisdieren mee nam. daar mag het dus.Carmen schreef:Iemand nog tips voor een betaalbare bungalow in Nederland waar honden welkom zijn en het ook leuk is om met de honden te komen?
We hebben al de brochure aangevraagd voor landal green parks "park Sandur'" en hippo bungalows kennen we al.
het is onderdeel van RP holiday's misschien is dat iets voor je .
p.s. ze hebben chalets vanaf 680 euro per week in het hoogzeisoen en bungalows vanaf 1070 euro
Groetjes Silvia en Diesel
- Carmen
- Zeer actief
- Carmen
- Zeer actief
Dat vind ik wel een beetje duur voor onsSilvia schreef:wij gaan een weekje naar Roompot beach resort en toen ik reserveerde vroeg die vrouw of ik huisdieren mee nam. daar mag het dus.Carmen schreef:Iemand nog tips voor een betaalbare bungalow in Nederland waar honden welkom zijn en het ook leuk is om met de honden te komen?
p.s. ze hebben chalets vanaf 680 euro per week in het hoogzeisoen en bungalows vanaf 1070 euro
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
ja das voor iedereen verschillend. misschien staan er in dat ANWB boekje wel leuke vakanties voor je in.Carmen schreef:Dat vind ik wel een beetje duur voor onsSilvia schreef:wij gaan een weekje naar Roompot beach resort en toen ik reserveerde vroeg die vrouw of ik huisdieren mee nam. daar mag het dus.Carmen schreef:Iemand nog tips voor een betaalbare bungalow in Nederland waar honden welkom zijn en het ook leuk is om met de honden te komen?
honden zijn stiekem toch op meer plaatsen welkom dan ik had gedacht.
Groetjes Silvia en Diesel