Geen idee of Caja dat zou kunnen, kom je alleen achter door het een keer te doenZoek stok! schreef:Caya is vast een stuk beter, behalve als het om loopse teven opsporen gaat, daar is Bram heeeeeel goed inmarye schreef:Als ik een auto'tje heb, wil ik wel eens een proefles of een halve dag speuren doen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenschool omgeving Utrecht met echt kleine groepen?
Moderator: moderatorteam
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Leuk man, dat ga ik doen!!marye schreef:Als het goed is heb ik binnen nu en een maand wel een auto'tje hoor, maar bedankt voor het aanbod.schumie schreef:Als jullie gaan speuren wil ik mee met Tess!Die vind dat helemaal te gek.En marye je kan altijd met mij mee rijden dan hoor
Hier kan je een gratis proefles doen of een workshop:
http://www.speurhondentrainingcenter.nl/

Linda, Izzie en Bram
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- IngridV
- Vaste gebruiker
Ik weet niet of ze er in kleine groepen trainen, maar Corry van de Berg is erg tevreden over de hondenschool in Leidsche Rijn (vlakbij Hoge Weide). Ze geven volgens mij alleen les op zondag (misschien ook zaterdag).
Verder is er een Martin Gaus school in Harmelen geopend (maar ik denk dat dat niks voor je is??)
Zelf zit ik in Nieuwegein op de hondenschool, maar dit is een erg grote club, dus daar zal wel niet in kleine groepen worden getraind. Maar je kan het altijd navragen. Ik vind het sfeetje en de traineres daar erg goed (zover ik kan beoordelen), aardig en behulpzaam.
Ik hoop dat je een goede school vind voor jullie.
Verder is er een Martin Gaus school in Harmelen geopend (maar ik denk dat dat niks voor je is??)
Zelf zit ik in Nieuwegein op de hondenschool, maar dit is een erg grote club, dus daar zal wel niet in kleine groepen worden getraind. Maar je kan het altijd navragen. Ik vind het sfeetje en de traineres daar erg goed (zover ik kan beoordelen), aardig en behulpzaam.
Ik hoop dat je een goede school vind voor jullie.
Groetjes,Ingrid en Mex.

-
Pavlov
- geregistreerd lid
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
-
Reini
- Zeer actief
Leuk, dit ga ik ook eens proberen! Thuis doe ik veel zoekspelletjes met Vegas en dat vind hij het einde. Dit is wel even wat anders natuurlijk maar leuk om eens te proberen!Zoek stok! schreef:Leuk man, dat ga ik doen!!marye schreef:Als het goed is heb ik binnen nu en een maand wel een auto'tje hoor, maar bedankt voor het aanbod.schumie schreef:Als jullie gaan speuren wil ik mee met Tess!Die vind dat helemaal te gek.En marye je kan altijd met mij mee rijden dan hoor
Hier kan je een gratis proefles doen of een workshop:
http://www.speurhondentrainingcenter.nl/
Ben benieuwd wat er uit het privélesaanbod gaat komen Linda, ik hoop dat er iets leuks tussen zit
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Ken
- Actief
Zie hier ook een nieuwe hondenschool, aangesloten bij Quiebus. Locatie is Harmelen.
http://www.hondenscholen.info/Harmelen_HappyTail.htm
Deze mevrouw bedrijft ook een uitlaatservice (www.happytail.info), daar gaat onze hond iedere maandagochtend mee uit.
Over de hondenschool zelf heb ik nog geen recenties gehoord of gelezen maar je zou eens kunnen bellen of op de site kijken voor info.
gr. Ken
Deze mevrouw bedrijft ook een uitlaatservice (www.happytail.info), daar gaat onze hond iedere maandagochtend mee uit.
Over de hondenschool zelf heb ik nog geen recenties gehoord of gelezen maar je zou eens kunnen bellen of op de site kijken voor info.
gr. Ken
- Noury
- Actief
- Contacteer:
Dat is HSV Leidsche Rijn en die doen het inderdaad alleen op zondag. Groepen zijn zo groot als dat er aanmeldingen zijn. Grote groepen worden opgesplitst maar je bent er daardoor niet op voorhand zeker van dat je in een kleine groep terecht komt.IngridV schreef:Ik weet niet of ze er in kleine groepen trainen, maar Corry van de Berg is erg tevreden over de hondenschool in Leidsche Rijn (vlakbij Hoge Weide). Ze geven volgens mij alleen les op zondag (misschien ook zaterdag).
-
Golden Stanley
Die kom ik regelmatig tegen! Leuk! Dan heb ik vast jouw hond ook voorbij zien stuiven.Ken schreef:Zie hier ook een nieuwe hondenschool, aangesloten bij Quiebus. Locatie is Harmelen.
gr. Ken