Als we aankomen bij de hondenschool zit ze nochtans te piepen in de auto en kan ze niet snel genoeg voor de poort staan, dus volgens mij vindt ze het wel leuk.
Het zij maar kleine groepjes, maar terwijl we moeten wachten als de andere honden hun oefeningen doen, gaat mevrouw doodleuk op haar rug liggen rollebollen
Dan de volg oefening. Aan de leiband doet ze het prima en los volgt ze wel, maar op haar eigen tempo. Ze loopt dan zo'n 5 meter achter me ipv naast mij.
Bij het vooruitsturen ging ze vorige week gewoon midden op het veld zitten ipv bij haar speeltje gaan liggen en ze snapt donders goed wat de bedoeling is.
Iedereen lachen natuurlijk als Puk haar oefeningen doet, want het is wel een komisch gezicht
Over 2 weken hebben we examen. Ben benieuwd. Ik vrees dat ze me flink voor schut gaat zetten
Zou het kunnen dat Puk een geboren clown is en dat ze weet dat ze best wel grappig is en dat ze zich daarom maar wat aanstelt?
Thuis luistert ze wel gewoon goed, ik denk dat ze het leuk vindt om mij voor gek te laten lopen.