Marlenejjj schreef:Jongens, ik ben weer in een oordelende rol gevallen...sorrie maar ik werd ook een beetje uitgedaagd. Ik ben niet zo'n type...(wat voor n type dan wel???) Ik weet alleen waar ik in geloof en jij blijkbaar ook. En ik vind een prikband (voor mijn zwakke polsjes of voor een hondennek) cru.
dat mag jij zeker vinden, ik heb daar een andere mening over en niet alleen van horen zeggen maar van persoonlijk gebruik en zien.
En als je zo hoog van de toren blaast dat je hond zo perfect is en nergens naar uitvalt...waarom heb je die dingen dan in godsnaam nodig
waar heb ik dat ooit gezegd? allereerst heb ik niet 1 hond, ik heb er 5 en aan alle honden mankeert gelukkig wel iets, daar zijn het honden voor en geen robotjes...
Jij vroeg wat een hoge staart betekend...als je dat niet eens weet hoe kun je dan oordelen over anderen? Ga dat eerst maar eens ergens uitgebreid opzoeken...Klein tipje van de sluier: Hoe hoger de staart, hoe zelfverzekerder de hond. Vind ik een fijner gezicht dan angst bij een hond, dat betekent in ieder geval dat ie weerbaar is
nee dat vroeg ik niet, ik vroeg specifiek naar die foto.
En ik ben geen achterlijk rund die dat niet weet ofzo, !!! Een hond die angst vertoont loopt gedrukt... dat lopen beide honden totaal niet als je dat verschil al niet eens kan zien
Mijn honden zijn allemaal zeer zelfverzekerd, daar zijn ze namelijk voor gefokt en op uitgekozen. Verder hoe kun jij oordelen op een foto waar je een stap ziet... dat vind ik dus enorm knap, ik zie namelijk geen verschil in beide honden... ik zal van mijn jongste mechelaar nog een keer wat foto's zoeken, met prikker en zonder prikker... totaal geen enkel verschil in beeld... raar he?! Mijn honden vinden het werken super en doen daar een moord voor... een correctie als ze niet luisteren hoort daarbij, zou zelfs gevaarlijk zijn als ze dat niet zouden krijgen denk ik zelfs.... je bent wel met bijten op mensen bezig... Daarnaast is de beloning ook werelds... de mouw...
En dat ik het met jouw hond mag proberen met een methode waar je absoluut niet in geloofd...da's toch apart???
dat is heel logisch als je altijd van die mensen hebt die denken dat ze overweg kunnen met werkmechelaars zonder enige vorm van correcties... en als ze de hond dan zien en meemaken krabbelen ze zo maar ineens weer terug of de hond is vals....

Dus als je wil mag je het proberen hoor, ben je goed verzekerd?