Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Geschoren poesjes 18+

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Brigitte
Zeer actief

Geschoren poesjes 18+

Ongelezen bericht door Brigitte »

:smile: :smile: :smile:

De slachtoffers :mrgreen:

Turbo en Dushi

Afbeelding

Dushi

Afbeelding

Turbo

Afbeelding

Dushi

Afbeelding

Dit kwam er alleen al van Dushi af en dan is ze nog niet eens helemaal gedaan :eek:

Afbeelding

En even de laatste losse haren eruit zuigen :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

:eek: kolere wat een haar. Is dit ieder jaar nodig?
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
D@@ntje76
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door D@@ntje76 »

En ik maar denken van ow mij god, waar gaat dit topic precies over, maar valt weer mee hahaha.

Ook mijn poes was eens geschoren :N:

toen we onze pers kregen, zat ie onder de klitten, echt als dreads samengeklit.
Was wel vreemd, want ook onze Timothy had nog een volle bos haren om zijn koppie heen en dan dat kale lichaampje erachter...

Maarre, waarom scheren jullie je poesjes eigenlijk?
groetjes Diana

Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Tiny schreef::eek: kolere wat een haar. Is dit ieder jaar nodig?
Ik houd het het hele jaar door bij :wink:

in de zomer gaan ze helemaal kort ook de kraag die ik er nu aan heb laten zitten gaat er dan af en in de winter scheer ik alleen de kont, achterpoten en de buik.

Dit is dan hun winterkledij :wink:

Afbeelding

Met de kou laat ik de vacht iets langer.
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Ga je er een trui van breien?
Brigitte
Zeer actief

Rory schreef:En ik maar denken van ow mij god, waar gaat dit topic precies over, maar valt weer mee hahaha.

Was wel vreemd, want ook onze Timothy had nog een volle bos haren om zijn koppie heen en dan dat kale lichaampje erachter...

Haha ja ik kon het niet laten om deze titel te nemen :mrgreen:

Wij scheren ze puur omdat ze een hele moeilijke vacht hebben die erg snel dichtslaat, dan kom je er helemaal niet meer door heen en doe je ze alleen maar pijn als je ze borstelt. De kraag kom ik makkelijk doorheen dus die laten we gewoon zitten maar de rest wordt gewoon een gevecht en dat vind ik sneu :wink:
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Volgens mij vinden ze het helemaal niet erg Bri :mrgreen:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Brigitte
Zeer actief

Elmar schreef:Ga je er een trui van breien?
Haha nee ik ben allergisch voor mijn schatjes :jank:
Brigitte
Zeer actief

cloris schreef:Volgens mij vinden ze het helemaal niet erg Bri :mrgreen:
Nee haha je moet ze zien racen als ik klaar ben met ze, geheel gestroomlijnd weer dan gaan ze wel :mrgreen:
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Brigitte schreef:
cloris schreef:Volgens mij vinden ze het helemaal niet erg Bri :mrgreen:
Nee haha je moet ze zien racen als ik klaar ben met ze, geheel gestroomlijnd weer dan gaan ze wel :mrgreen:
Ik geloof best dat het een hele last is voor die katten hoor, als ik zie hoe blij Piropo is als hij geschoren is en daar komt minder vanaf dan van jou katten :mrgreen:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Leuke katten en wat een haar zeg.

heb je er twee :mrgreen: ?
Brigitte
Zeer actief

Leane schreef:Leuke katten en wat een haar zeg.

heb je er twee :mrgreen: ?
Nee hoor, we hebben er nog 3,

Katja

Afbeelding

Mukkie

Afbeelding

En nog een zwarte Pers maar daar heb ik nog geen nieuwe foto van, Trix is op dit moment bij de dierenkliniek :wink:
jenny*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cockertje
Contacteer:

Ongelezen bericht door jenny* »

smokey lacht ze uit :smile2:
Afbeelding
Bons
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Bons »

LOL, een soort Portugese waterhond dracht :smile:
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! ;)
schnauzergek
Actief

Ongelezen bericht door schnauzergek »

Brigitte schreef:
Rory schreef:En ik maar denken van ow mij god, waar gaat dit topic precies over, maar valt weer mee hahaha.

Wij scheren ze puur omdat ze een hele moeilijke vacht hebben die erg snel dichtslaat, dan kom je er helemaal niet meer door heen en doe je ze alleen maar pijn als je ze borstelt. De kraag kom ik makkelijk doorheen dus die laten we gewoon zitten maar de rest wordt gewoon een gevecht en dat vind ik sneu :wink:
Wij hebben ook perzen, maar scheren is echt niet nodig, terwijl ze wel veel klitten hebben, ( dat hebben de meeste perzen wel ) maar, als je ze elke dag borstel is het toch wel te doen ? of kom je er dan al niet door heen?
Afbeelding
Groetjes van ons!!!!
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Ahhh gossie, wat kaaaaaal. Het ziet er niet uit. Als rechtgeaarde langhaarkat schaam je je toch dood zo.....
:smile2:

Maar ik heb dus ook zo'n mormel wat ik 1 keer per 2 jaar laat scheren vanwege het dichtslaan van haar vacht (moet echt onder een roesje, want ze haalt je anders helemaal open) en dat ziet er ook niet uit. Alleen haar kop en staart mogen behaard blijven.
Zelfs de overige katten lachen haar uit, maar je merkt wel dat ze er veel bewegelijker van wordt. :wink: :mrgreen:

Overigens, ik geef haar nu regelmatig visolie door haar eten en ik moet zeggen dat de kwaliteit van haar vacht nu wel verbeterd is en dat ze niet meer zo van die vervilte plekken in haar vacht krijgt, wat ze voorheen wel had. Dus wellicht een tip? :wink:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Felix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Felix »

Sjeesus minaah zeg!! .. Daar kun je volgens mij wel een dekbed mee vullen, ofnie ?! :smile: :smile2: :N:
Brigitte
Zeer actief

schnauzergek schreef:
Brigitte schreef:

Wij hebben ook perzen, maar scheren is echt niet nodig, terwijl ze wel veel klitten hebben, ( dat hebben de meeste perzen wel ) maar, als je ze elke dag borstel is het toch wel te doen ? of kom je er dan al niet door heen?
Wij borstelen ze iedere dag maar deze vachten slaan gewoon dicht, Katja hierboven hoeven we niet te scheren. En klitten kunnen heel gevaalrijk zijn en onder die klitten zitten vaak smetplekjes :wink: Zelfs Dushi die maar een paar klitjes had had al een smetplekje in haar lies dus het is gewoon nodig. Als we het met borstelen bij kunnen houden super maar zo niet dan gaat het scheerapparaat erover heen en ze vinden het ook echt lekker als ze een keer helemaal gedaan zijn, ook voor de huid is het lekker om zo nu en dan eens te kunnen 'luchten' :wink:
Brigitte
Zeer actief

Roelfien schreef:Ahhh gossie, wat kaaaaaal. Het ziet er niet uit. Als rechtgeaarde langhaarkat schaam je je toch dood zo.....
:smile2:

Maar ik heb dus ook zo'n mormel wat ik 1 keer per 2 jaar laat scheren vanwege het dichtslaan van haar vacht (moet echt onder een roesje, want ze haalt je anders helemaal open) en dat ziet er ook niet uit. Alleen haar kop en staart mogen behaard blijven.
Zelfs de overige katten lachen haar uit, maar je merkt wel dat ze er veel bewegelijker van wordt. :wink: :mrgreen:

Overigens, ik geef haar nu regelmatig visolie door haar eten en ik moet zeggen dat de kwaliteit van haar vacht nu wel verbeterd is en dat ze niet meer zo van die vervilte plekken in haar vacht krijgt, wat ze voorheen wel had. Dus wellicht een tip? :wink:
Ja oh hou op Pluis van ons moest ook onder een roesje helemaal kaal als je daar naar wees vloog hij je al aan :roll: :mrgreen: Hij was de eerste dag ook altijd heel erg beledigd maar daarna kon je gewoon merken dat hij het heerlijk vond.

En thanks voor de tip ik ga het eens proberen :ok:
Brigitte
Zeer actief

Felix schreef:Sjeesus minaah zeg!! .. Daar kun je volgens mij wel een dekbed mee vullen, ofnie ?! :smile: :smile2: :N:
Nou als ik het een paar keer op spaar idd ja, of een leuke trui van spinnen :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”