Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voor de mensen met medische kennis

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Ik had niet begrepen dat het oog nu rustig was. Hopelijk gaat het ook de goede kant op. In mijn jaren dat ik in een dierenasiel heb gewerkt heb ik helaas zo vaak gezien dat mensen zelf gingen prutsen (en in die gevallen was dat ook echt prutsen) dat ik nogal drammerig kan overkomen als ik ook maar een heel klein idee heb dat mensen niet het beste doen voor hun dier. Het was geenszins de bedoeling om je aan te vallen of wat dan ook. Ik hoop dat je konijn snel weer beter wordt, en dat jij daar je best voor doet, daar twijfel ik niet aan. Is het trouwens een verstopte traanbuis waar je konijn heel veel last van heeft?
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Carmen »

Voor diegene die het interesseren, Swiffer is geopereerd aan zijn oog. Ze hebben zijn traanbuis (vergroeid door ontsteking of aangeboren) open gemaakt, tevens is er een rontgenfoto van zijn koppie gemaakt deze zag er normaal uit.
Nu zit hij heel zielig met een dik, rood, ontstoken pijnlijk ook in de badkamer met vor een maand antibiotica om te spuiten en antibiotica oogdruppels en dan zou het beter moeten worden.
Ik heb bij een fokker een jonge voedster gereserveerd die hem als hij weer beter is gezelschap gaat houden
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Dit is toch redelijk goed nieuws lijkt me. Heel veel sterkte voor Swiffer, zodat hij nog vele goede jaren mag doorbrengen met zijn nieuwe partner.
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Beterschap en ik hoop dat alles helemaal goed komt zodat nijn over een tijdje van een leuk vrouwtje kan genieten :wink:
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

C@rmen schreef:Beterschap en ik hoop dat alles helemaal goed komt zodat nijn over een tijdje van een leuk vrouwtje kan genieten :wink:
Hopelijk herstelt die inderdaad heel snel. Veel beterschap gewenst, verwen je konijn maar extra veel. maar dat doe je ongetwijfeld al dus dat zit wel goed. :ok:
Kimmie

Ongelezen bericht door Kimmie »

als het kan,moet je proberen aan globenicol oogzalf te komen,dat is voor mensen maar dat is een antibiotica oogzalf,die heel verzachtend is en heel goed werkt..

het is alleen een dure zalf,en ik denk dat je het op recept kan verkrijgen,maar mss kan je dat evt regelen met je huisarts(als die zo aardig is om mee te werken)

(heb 10 jaar op een OK gewerkt in het oogziekenhuis,en nam altijd de restanten tubbes mee,die ik voor alle mogelijke dieren met oogproblemen heb meegegeven aan eigenaren,en altijd met een super resultaat)
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Carmen »

Hij heeft nu antibioticazalf vor konijnen en ik moet zeggen, hij ziet er zoveel beter uit. Er komt eindelijk geen pus meer uit en de geirriteerde eczeemplek onder zijn ogen waarop telkens enorme korsten kwamen is verdwenen. Dus volgens mij is het opgelost het probleem met zijn oog :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”