Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voor de mensen met medische kennis
Moderator: moderatorteam
-
Muk
Ik had niet begrepen dat het oog nu rustig was. Hopelijk gaat het ook de goede kant op. In mijn jaren dat ik in een dierenasiel heb gewerkt heb ik helaas zo vaak gezien dat mensen zelf gingen prutsen (en in die gevallen was dat ook echt prutsen) dat ik nogal drammerig kan overkomen als ik ook maar een heel klein idee heb dat mensen niet het beste doen voor hun dier. Het was geenszins de bedoeling om je aan te vallen of wat dan ook. Ik hoop dat je konijn snel weer beter wordt, en dat jij daar je best voor doet, daar twijfel ik niet aan. Is het trouwens een verstopte traanbuis waar je konijn heel veel last van heeft?
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
Voor diegene die het interesseren, Swiffer is geopereerd aan zijn oog. Ze hebben zijn traanbuis (vergroeid door ontsteking of aangeboren) open gemaakt, tevens is er een rontgenfoto van zijn koppie gemaakt deze zag er normaal uit.
Nu zit hij heel zielig met een dik, rood, ontstoken pijnlijk ook in de badkamer met vor een maand antibiotica om te spuiten en antibiotica oogdruppels en dan zou het beter moeten worden.
Ik heb bij een fokker een jonge voedster gereserveerd die hem als hij weer beter is gezelschap gaat houden
Nu zit hij heel zielig met een dik, rood, ontstoken pijnlijk ook in de badkamer met vor een maand antibiotica om te spuiten en antibiotica oogdruppels en dan zou het beter moeten worden.
Ik heb bij een fokker een jonge voedster gereserveerd die hem als hij weer beter is gezelschap gaat houden
-
Anna*
-
C@rmen
-
Muk
-
Kimmie
als het kan,moet je proberen aan globenicol oogzalf te komen,dat is voor mensen maar dat is een antibiotica oogzalf,die heel verzachtend is en heel goed werkt..
het is alleen een dure zalf,en ik denk dat je het op recept kan verkrijgen,maar mss kan je dat evt regelen met je huisarts(als die zo aardig is om mee te werken)
(heb 10 jaar op een OK gewerkt in het oogziekenhuis,en nam altijd de restanten tubbes mee,die ik voor alle mogelijke dieren met oogproblemen heb meegegeven aan eigenaren,en altijd met een super resultaat)
het is alleen een dure zalf,en ik denk dat je het op recept kan verkrijgen,maar mss kan je dat evt regelen met je huisarts(als die zo aardig is om mee te werken)
(heb 10 jaar op een OK gewerkt in het oogziekenhuis,en nam altijd de restanten tubbes mee,die ik voor alle mogelijke dieren met oogproblemen heb meegegeven aan eigenaren,en altijd met een super resultaat)
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2