Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
HondenOpvang
Moderator: moderatorteam
-
HondenOpvang
- nieuw lid
HondenOpvang
Hallo,
Ik ben Mariska. Ik heb een kruising spaanse waterhond/podenco/en nog wat van 4 jaar uit een asiel in Spanje. Door het adopteren van Rosita ben ik in het vrijwilligerswereldje van de buitenlandse asielen gerold. Ik heb flink wat ervaring opgedaan met de coordinatie van de opvang van honden bij de organisatie waar ik mijn hond vandaan heb. Daar heb ik gezien dat organisaties vaak problemen hebben om honden die terugkomen van een adoptie goed op te vangen in NL.
Samen met Jolanda (die heel veel ervaring heeft met opvanghonden) ben ik daarom onlangs een organisatie gestart die heet: HondenOpvang, Uitzendbureau van opvanggezinnen. Als de beheerders van het forum het goed vinden wil ik een mailing en een flyer hierover plaatsen, waarin staat wat we gaan doen, of eigenlijk al aan het doen zijn. We willen iets meer bekendheid geven aan de organisaties en we zoeken meer opvanggezinnen.
We zijn een kleine vrijwilligersorganisatie en willen andere organisaties helpen met het opvang van honden die terugkomen van een adoptie.
O, ja met mijn eigen hondje Rosita is een geweldig hondje. Ik heb met haar behendigheid gedaan en nu doen we doggydance.
groetjes,
Mariska
Ik ben Mariska. Ik heb een kruising spaanse waterhond/podenco/en nog wat van 4 jaar uit een asiel in Spanje. Door het adopteren van Rosita ben ik in het vrijwilligerswereldje van de buitenlandse asielen gerold. Ik heb flink wat ervaring opgedaan met de coordinatie van de opvang van honden bij de organisatie waar ik mijn hond vandaan heb. Daar heb ik gezien dat organisaties vaak problemen hebben om honden die terugkomen van een adoptie goed op te vangen in NL.
Samen met Jolanda (die heel veel ervaring heeft met opvanghonden) ben ik daarom onlangs een organisatie gestart die heet: HondenOpvang, Uitzendbureau van opvanggezinnen. Als de beheerders van het forum het goed vinden wil ik een mailing en een flyer hierover plaatsen, waarin staat wat we gaan doen, of eigenlijk al aan het doen zijn. We willen iets meer bekendheid geven aan de organisaties en we zoeken meer opvanggezinnen.
We zijn een kleine vrijwilligersorganisatie en willen andere organisaties helpen met het opvang van honden die terugkomen van een adoptie.
O, ja met mijn eigen hondje Rosita is een geweldig hondje. Ik heb met haar behendigheid gedaan en nu doen we doggydance.
groetjes,
Mariska
HondenOpvang, Uitzendbureau voor opvanggezinnen.
- Zenda
- Zeer actief
-
HondenOpvang
- nieuw lid
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Welkom en een mooi initiatief!
Ik ben erg benieuwd hoe alles eruit gaat zien! Ik wens jullie ieder geval erg veel succes!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- wolfwoman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tsjechoslowaakse Wolfhonden
& Tamaskan Dog - Locatie: Andel (NBr.) NL.
- Contacteer:
-
Dardoleon
- Vaste gebruiker
- Jinga
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Re: HondenOpvang
Supergoed initiatief, maar zijn er niet voldoende honden in NL die een huisje zoeken??HondenOpvang schreef:Hallo,
Ik vind het altijd zo wat dat mensen honden uit het buitenland halen, omdat ze daar zo zielig zijn, terwijl er hier ik weet niet hoeveel honden in de NL asiels zitten... Of ben ik nu onwijs kortzichtig bezig