Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Eva's ravage toch nog ergens goed voor denkt Dapper.....

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Eva's ravage toch nog ergens goed voor denkt Dapper.....

Ongelezen bericht door laeken »

Eva's persoonlijke sloperij buiten is toch nog ergens goed voor. De kussens van de bank met gaten, de takjes van mijn kamerplanten, het vetbed vol gaten en wat sokken maken best een heerlijk bed zo in het zonnetje.

Eva legt echt verzamelingen aan en legt dat ook zelf allemaal op een hoop om er verder aan te werken. :roll: :mrgreen:

Afbeelding

Lig je lekker Dap? :I:

Afbeelding
Afbeelding
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

dapper ligt er wel wat moeilijk bij hoor, volgens mij wil hij het liever allemaal keurig netjes hebben liggen. :boos:

enne, wat zit er in dat hok met zaagsel op de achtergrond?
laeken
Zeer actief

estelle schreef:dapper ligt er wel wat moeilijk bij hoor, volgens mij wil hij het liever allemaal keurig netjes hebben liggen. :boos:

Putters die nestjes hebben :cheer:
Uiteraard gekweekte putters met ringetjes. Ik vind dat de mooiste Nederlandse vogels.
Afbeelding
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

puttertjes! leuk!!!

dappertje ligt heerlijk volgens mij!
Afbeelding
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

ohh mooie vogeltjes zeg!
Wat doe je met die jonkies? verkoop je die dan weer?
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Wat een lekker ventje die Dapper! :ok:
laeken
Zeer actief

estelle schreef:ohh mooie vogeltjes zeg!
Wat doe je met die jonkies? verkoop je die dan weer?
Yep! En met een deel ga ik komend jaar weer verder kweken. Ze zijn 60 euro per stuk en ik verkoop ze alleen aan serieuze kwekers die een volière voor ze hebben :wink:
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Nanna schreef:Is Dapper nou getrimd of lijkt dat maar zo?
Nee hoor, dat gaat vanzelf. Als Dapper helemaal getrimd is blijft er een soort bruine rasontypische stafford/borderterrier over met volledig glad haar op zijn baardje na. :wink:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

MARC_S schreef:
estelle schreef:dapper ligt er wel wat moeilijk bij hoor, volgens mij wil hij het liever allemaal keurig netjes hebben liggen. :boos:

Putters die nestjes hebben :cheer:
Uiteraard gekweekte putters met ringetjes. Ik vind dat de mooiste Nederlandse vogels.
Afbeelding
Komen die ook nog gewoon in het wild voor? Ik heb een vogeltje wat er erg op leek laatst op een hek zien zitten toen ik op wedstrijd was. Had ook zulk rood op het kopje en ongeveer dezelfde kleuren.

Slimme Dapper, dat hij Eva's verzameling als ligplek kiest. :ok:
laeken
Zeer actief

Nanna schreef:
MARC_S schreef: volledig glad haar op zijn baardje na. :wink:
Een Wella Contura doet wonderen ;-)
Je hebt geïnspireerd Nanna. Dapper wordt NU en op dit moment helemaal geplukt door Martijn. Straks komt de after foto :ok:
Afbeelding
laeken
Zeer actief

LongFields schreef: Komen die ook nog gewoon in het wild voor? Ik heb een vogeltje wat er erg op leek laatst op een hek zien zitten toen ik op wedstrijd was. Had ook zulk rood op het kopje en ongeveer dezelfde kleuren.

Slimme Dapper, dat hij Eva's verzameling als ligplek kiest. :ok:
Absoluut. Hier zitten er in de winter honderden. Is wel raar, 100 putters die hongerig over vliegen en dan mijn putters met een volle bak voer maar roepen, hier is eten hahaha. :wink:
Kan dus makkelijk dat je een putter gezien hebt. Ze zijn echt prachtig en ik hoop op veel jonkies omdat ik komend jaar nachtegalen erbij wil gaan kweken in een nieuwe voliere. Helaas kosten die 400 euro en dus moet ik genoeg putters kweken om het allemaal op eigen geld te laten draaien. Dat is mijn uitdaging steeds. :ok:
Afbeelding
Yv*nn
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yv*nn »

MARC_S schreef:
Ze zijn echt prachtig en ik hoop op veel jonkies omdat ik komend jaar nachtegalen erbij wil gaan kweken in een nieuwe voliere. Helaas kosten die 400 euro en dus moet ik genoeg putters kweken om het allemaal op eigen geld te laten draaien. Dat is mijn uitdaging steeds. :ok:
Dan bedoel je wel de Japanse nachtegaal toch zoals deze hieronder.
Afbeelding
Die zijn inderdaad prachtig, heb er een 20 jaar geleden voor het laats een paar koppeltjes van gehad.
Toen de laatste dood was ben ik er niet meer aan begonnen, maar heb er altijd veel plezier aan gehad.
En vroeger koste een koppetje iets van tussen de 75 a 100 gulden, is een heel verschil met nu :N:
laeken
Zeer actief

Yv*nn schreef:
MARC_S schreef:
Ze zijn echt prachtig en ik hoop op veel jonkies omdat ik komend jaar nachtegalen erbij wil gaan kweken in een nieuwe voliere. Helaas kosten die 400 euro en dus moet ik genoeg putters kweken om het allemaal op eigen geld te laten draaien. Dat is mijn uitdaging steeds. :ok:
Dan bedoel je wel de Japanse nachtegaal toch zoals deze hieronder.
Afbeelding
Die zijn inderdaad prachtig, heb er een 20 jaar geleden voor het laats een paar koppeltjes van gehad.
Toen de laatste dood was ben ik er niet meer aan begonnen, maar heb er altijd veel plezier aan gehad.
En vroeger koste een koppetje iets van tussen de 75 a 100 gulden, is een heel verschil met nu :N:
Yep, de Japanse nachtegaal. Ik ben een kweker in hart en nieren en mij lukt bijna alles. Japanse nachtegalen zeker en misschien ook pagodespreeuwen komen er dus na of bij de putters :ok: Als ik de putters ga houden komen er alleen nachtegalen of spreeuwen anders allebei.
Afbeelding
Afbeelding
Yv*nn
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yv*nn »

Heb net even gegoogled om wat meer over de pagodespreeuwen te lezen maar vind niet bijster veel.
Kende ze niet maar ze zijn ook prachtig!!!

Het is wel is waar een honden forum, maar ik denk dat er meerdere aanwezige zijn die het mooi vinden om foto,s van je pracht vogels te zien!!!
Dus zeker als het zo ver is, laat zien die mooie foto,s :ok:

We zitten overgens een beetje off topic :mrgreen:
laeken
Zeer actief

Yv*nn schreef:Heb net even gegoogled om wat meer over de pagodespreeuwen te lezen maar vind niet bijster veel.
Kende ze niet maar ze zijn ook prachtig!!!

Het is wel is waar een honden forum, maar ik denk dat er meerdere aanwezige zijn die het mooi vinden om foto,s van je pracht vogels te zien!!!
Dus zeker als het zo ver is, laat zien die mooie foto,s :ok:

We zitten overgens een beetje off topic :mrgreen:
Als er jonge putters komen of later Japanse nachtegalen kan ik het toch niet laten om foto's neer te zetten. :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”