Moderator: moderatorteam

MARC_S schreef:Haar hoofd is veel mooier geworden. Vergeef me dat ik het zeg maar ik vond haar hoofdje vaak wat over-typisch en dat vult nu heel mooi uit![]()
Eva heeft precies hetzelfde. Die had een echte downface en zelfs een omlaag gerichte neus (zie mijn onderschrift, wij noemden het zelfs haar snavel hahaha). Nu met 8 maanden trekt dat ook helemaal weg
Hier idem, toverbal-effect. Wat mij erg opvalt is dat ze hoe langer hoe meer op haar moeder gaat lijken dus ik reken erop dat alles goed komt.Leane schreef:MARC_S schreef:Haar hoofd is veel mooier geworden. Vergeef me dat ik het zeg maar ik vond haar hoofdje vaak wat over-typisch en dat vult nu heel mooi uit![]()
Eva heeft precies hetzelfde. Die had een echte downface en zelfs een omlaag gerichte neus (zie mijn onderschrift, wij noemden het zelfs haar snavel hahaha). Nu met 8 maanden trekt dat ook helemaal wegIk vindt het alleen maar fijn dat je dat zegt hoor. Aan alleen reactie's van wat een leukerd heb je ook niks.. Ze is op het moment erg aan het veranderen. Op het moment vindt ik de rug in verhouding met de rest van haar lichaam veelste lang.
Tuurlijk vindt ik dat leuk om te horenElmar schreef:Haha, durf al haast niet meer te zeggen dat ze leuk is![]()
Maar ik vind het een mooi meisje.
Nou als ze op mama gaat lijken dan zit je helemaal gebakkenMARC_S schreef:Hier idem, toverbal-effect. Wat mij erg opvalt is dat ze hoe langer hoe meer op haar moeder gaat lijken dus ik reken erop dat alles goed komt.Leane schreef:MARC_S schreef:Haar hoofd is veel mooier geworden. Vergeef me dat ik het zeg maar ik vond haar hoofdje vaak wat over-typisch en dat vult nu heel mooi uit![]()
Eva heeft precies hetzelfde. Die had een echte downface en zelfs een omlaag gerichte neus (zie mijn onderschrift, wij noemden het zelfs haar snavel hahaha). Nu met 8 maanden trekt dat ook helemaal wegIk vindt het alleen maar fijn dat je dat zegt hoor. Aan alleen reactie's van wat een leukerd heb je ook niks.. Ze is op het moment erg aan het veranderen. Op het moment vindt ik de rug in verhouding met de rest van haar lichaam veelste lang.
Op dit moment is Eva heeeeeel erg mooi en ik hoop echt dat alles zo blijft als het is. Ze loopt super en is helemaal in balans.
Een rottweiler heeft daar natuurlijk veel langer voor nodig. Eva is kwa hoogte uitgegroeid denk/hoop ik anders schiet ze boven de standaard uit. Winter zal nog wel iets hoger worden verwacht ik en dus zal die lange rug wel bijtrekken. Tenzij het in de lijn zit natuurlijk.
Ik vind haar dus al een wondermooi koppie hebben en dat vond ik dus niet eerder.Verder vind ik haar er goed in balans en fysiek gezond uitzien. Geen gezeik, geen vet, mooie bespiering en goed gezond