Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Winter 9 maanden

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Leane

Winter 9 maanden

Ongelezen bericht door Leane »

Mijn meisje groeit langzaam uit tot een dametje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

:I: Ze heeft een ontzettend lieve blik, vooral op de laatste foto!!!
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Haar hoofd is veel mooier geworden. Vergeef me dat ik het zeg maar ik vond haar hoofdje vaak wat over-typisch en dat vult nu heel mooi uit :wink:
Eva heeft precies hetzelfde. Die had een echte downface en zelfs een omlaag gerichte neus (zie mijn onderschrift, wij noemden het zelfs haar snavel hahaha). Nu met 8 maanden trekt dat ook helemaal weg :cheer:
Afbeelding
Leane

MARC_S schreef:Haar hoofd is veel mooier geworden. Vergeef me dat ik het zeg maar ik vond haar hoofdje vaak wat over-typisch en dat vult nu heel mooi uit :wink:
Eva heeft precies hetzelfde. Die had een echte downface en zelfs een omlaag gerichte neus (zie mijn onderschrift, wij noemden het zelfs haar snavel hahaha). Nu met 8 maanden trekt dat ook helemaal weg :cheer:
:ok: Ik vindt het alleen maar fijn dat je dat zegt hoor. Aan alleen reactie's van wat een leukerd heb je ook niks.. Ze is op het moment erg aan het veranderen. Op het moment vindt ik de rug in verhouding met de rest van haar lichaam veelste lang.
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

What a beauty :ok:
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Leane schreef:
MARC_S schreef:Haar hoofd is veel mooier geworden. Vergeef me dat ik het zeg maar ik vond haar hoofdje vaak wat over-typisch en dat vult nu heel mooi uit :wink:
:ok: Ik vindt het alleen maar fijn dat je dat zegt hoor. Aan alleen reactie's van wat een leukerd heb je ook niks.. Ze is op het moment erg aan het veranderen. Op het moment vindt ik de rug in verhouding met de rest van haar lichaam veelste lang.
Hier idem, toverbal-effect. Wat mij erg opvalt is dat ze hoe langer hoe meer op haar moeder gaat lijken dus ik reken erop dat alles goed komt. :mrgreen: Op dit moment is Eva heeeeeel erg mooi en ik hoop echt dat alles zo blijft als het is. Ze loopt super en is helemaal in balans.

Een rottweiler heeft daar natuurlijk veel langer voor nodig. Eva is kwa hoogte uitgegroeid denk/hoop ik anders schiet ze boven de standaard uit. Winter zal nog wel iets hoger worden verwacht ik en dus zal die lange rug wel bijtrekken. Tenzij het in de lijn zit natuurlijk.
Ik vind haar dus al een wondermooi koppie hebben en dat vond ik dus niet eerder. :wink: Verder vind ik haar er goed in balans en fysiek gezond uitzien. Geen gezeik, geen vet, mooie bespiering en goed gezond :ok:
Laatst gewijzigd door laeken op 11 jul 2008 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Mirri »

Ze ziet er prachtig uit Leane :cheer:
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Haha, durf al haast niet meer te zeggen dat ze leuk is :mrgreen:
Maar ik vind het een mooi meisje.
Leane

Elmar schreef:Haha, durf al haast niet meer te zeggen dat ze leuk is :mrgreen:
Maar ik vind het een mooi meisje.
Tuurlijk vindt ik dat leuk om te horen :mrgreen: :mrgreen: Maar ik bedoelde meer tegenover Marc dat het ook wel eens leuk is om te horen wat iemand anders nou van je hondje vindt in plaats van alleen maar de oo's en aa's
Leane

MARC_S schreef:
Leane schreef:
Hier idem, toverbal-effect. Wat mij erg opvalt is dat ze hoe langer hoe meer op haar moeder gaat lijken dus ik reken erop dat alles goed komt. :mrgreen: Op dit moment is Eva heeeeeel erg mooi en ik hoop echt dat alles zo blijft als het is. Ze loopt super en is helemaal in balans.

Een rottweiler heeft daar natuurlijk veel langer voor nodig. Eva is kwa hoogte uitgegroeid denk/hoop ik anders schiet ze boven de standaard uit. Winter zal nog wel iets hoger worden verwacht ik en dus zal die lange rug wel bijtrekken. Tenzij het in de lijn zit natuurlijk.
Ik vind haar dus al een wondermooi koppie hebben en dat vond ik dus niet eerder. :wink: Verder vind ik haar er goed in balans en fysiek gezond uitzien. Geen gezeik, geen vet, mooie bespiering en goed gezond :ok:
Nou als ze op mama gaat lijken dan zit je helemaal gebakken :ok:

Bij een Rottweiler van ong 3 jaar kun je pas zeggen van die is uitgegroeid. Xavier is nu 22 mnd en die is nog zoveel aan het veranderen vooral aan het uitzwaren.

De mama van Winter heeft ook wel een lange rug dus helemaal zal het niet bijtrekken. Bedankt voor je eerlijkheid over haar koppie ! Ze begint nu een wat vrouwlijker hoofd te krijgen wat sprekender. En ik vindt haar inderdaad goed op gewicht nu. Vooral omdat we nu een beetje begonnen zijn met trainen.. Voor de show is ze niet goed moet ze dikker te zot voor woorden eigenlijk. Bij Xavier stond er ook altijd in zijn keurverslag : opgestrokken buiklijn
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”