Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

huisje texel

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

edithf
Vaste gebruiker

huisje texel

Ongelezen bericht door edithf »

Ik (met Cocker spaniel van twee jaar) wil het komend voorjaar met een vriendin en haar dan zes maanden oude rotweiler teefje een weekje naar Texel. Ik zoek op Texel een huisje met twee slaapkamers en een afgesloten tuin waar de honden veilig kunnen spelen. Het maakt niet uit waar. Heeft iemand een tip voor mij? :denken:
Dazwa84

Ongelezen bericht door Dazwa84 »

Ik ben er ook naar op zoek, in het voorjaar, dus ik lees mee!
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Elisabeth
Actief

Ongelezen bericht door Elisabeth »

Via Avanti, ben er zelf niet geweest maar hier wel eens wat over gelezen.

Elisabeth
MarjaV
Actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MarjaV »

Hoi,

Kijk op www.tesselsonderdak.nl en dan bij het park Gortersmient. Huisje 338 heeft een afgesloten tuin. Ik heb hier samen met een vriendin en 4 Ridgebacks gezeten, waaronder 2 pups van 4 maanden.
Avanti heeft wel tuinen, maar hekjes op staphoogte.

Succes, Marja
Marja, Kyara, Tisha & Ayoka
Afbeelding
Noppert
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Noppert »

* Reactie verwijderd door moderator. het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan.
Zie forumregels : http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... 09193.html" onclick="window.open(this.href);return false; *
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

MarjaV schreef:Hoi,

Kijk op www.tesselsonderdak.nl en dan bij het park Gortersmient. Huisje 338 heeft een afgesloten tuin. Ik heb hier samen met een vriendin en 4 Ridgebacks gezeten, waaronder 2 pups van 4 maanden.
Avanti heeft wel tuinen, maar hekjes op staphoogte.

Succes, Marja
Geen problemen met de parkbeheerder over de honden gehad?
Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frederique »

Ik lees mee en vraag me af Rositha waarom je dat zo specifiek vraagt?
Is de parkbeheerder tegen honden ofzo?
Ik ben me aan het oriënteren op huisjes op Texel en deze accommodatie leek me wel wat.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
MarjaV
Actief

Nee, hoe kom je daarbij? Je moet alleen je hond op het park aan de lijn houden, en dat is niet meer dan logisch.
Tegenover het park begint het bos en kunnen ze gewoon los lopen.
Texel is zeer hondvriendelijk en bijna overal mogen honden mee naar binnen, al hebben we bij onze kolossen wel even netjes gevraagd . :wink:

Marja
Afbeelding
Frederique
Zeer actief
Contacteer:

Wij hebben geboekt, hetzelfde huisje als hier al vermeld werd :ok:
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
edithf
Vaste gebruiker

Dit gaat het worden, in april. Het lijkt me een goede plek. Omheind, vrijstaand, grote tuin. Ik heb er zin in :cheer:

http://www.devijfsterrentexel.nl/
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Noppert schreef: * Reactie verwijderd door moderator. het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan.
Zie forumregels : http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... 09193.html" onclick="window.open(this.href);return false; *
heb de site bekeken en ziet er wel leuk uit :ok:
Mag ik vragen waarom de entingen verplicht zijn? Hebben jullie ook een pension. Dat dit gevraagd word voor mensen uit het buitenland kan ik me nog iets bij voorstellen maar binnen nederland niet. (misschien is het wel heel normaal hoor, kan ook)
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Noppert
Vaste gebruiker

chrico schreef:
Noppert schreef: * Reactie verwijderd door moderator. het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan.
Mag ik vragen waarom de entingen verplicht zijn? Hebben jullie ook een pension. Dat dit gevraagd word voor mensen uit het buitenland kan ik me nog iets bij voorstellen maar binnen nederland niet. (misschien is het wel heel normaal hoor, kan ook)
Wij hebben zelf honden en paarden en om te voorkomen dat er ziektes waar tegen ingeent kan worden, worden overgebracht door dieren die niet zijn ingeent, hebben we dit opgenomen op de website. Wij zijn gewoon zuinig op onze eigen beesten :wink:
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden

huisje

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

edithf schreef:Dit gaat het worden, in april. Het lijkt me een goede plek. Omheind, vrijstaand, grote tuin. Ik heb er zin in :cheer:

http://www.devijfsterrentexel.nl/
Zodebillen, wat een geld voor in de zomervakantie :roll: :roll: Ik was ook aan het rondkijken voor een huisje op Texel en misschien zijn dit normale prijzen, maar wat een geld :eek:

Wij hebben ook een recreatiehuisje op het terrein staan die eigenlijk alleen door familie en vrienden wordt gebruikt, maar die ga ik ook verhuren...tjing-kassa :ok:

groetjes, Ingrid
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
MarjaV
Actief

Ik heb weer geboekt! We gaan begin april naar Texel, heb er nu al zin in!
Afbeelding
Frederique
Zeer actief
Contacteer:

MarjaV schreef:Ik heb weer geboekt! We gaan begin april naar Texel, heb er nu al zin in!
Hey wat leuk,
ik was er een paar weken geleden naar aanleiding van jouw tip
en het was inderdaad een reuze fijn huisje :cheer:
Alvast veel plezier :ok:
MarjaV
Actief

Gaat vast lukken. Bedankt!
Afbeelding
edithf
Vaste gebruiker

Re: huisje texel

Ik ben in dit huisje geweest.
http://www.devijfsterrentexel.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat heel fijn is, is dat het een tuin heeft, waar je lekker kan spelen met je hond. Het hekje is niet zo hoog, max. 1 meter. Het kan zijn dat er kooeien lopen op het weiland ernaast. Ik vond het huisje heel prettig. Ruim en schoon. Het ligt centraal op het eiland. Maar...wel aan de drukste weg van Texel en vlak bij het vliegveld. Het is er dus niet echt stil.
*Anita*
Zeer actief
Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie

Ongelezen bericht door *Anita* »

Heb het voorjaar in een huisje gezeten op gortersmient.
Huisje gehuurd via bungalowverhuur zoer. Helaas geen afgezetten tuin maar met schapennet was dat zo klaar.
Langs ons zat iemand met 7 honden.
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley
Afbeelding
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Renske »

edithf schreef:Ik ben in dit huisje geweest.
http://www.devijfsterrentexel.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat heel fijn is, is dat het een tuin heeft, waar je lekker kan spelen met je hond. Het hekje is niet zo hoog, max. 1 meter. Het kan zijn dat er kooeien lopen op het weiland ernaast. Ik vond het huisje heel prettig. Ruim en schoon. Het ligt centraal op het eiland. Maar...wel aan de drukste weg van Texel en vlak bij het vliegveld. Het is er dus niet echt stil.
Wat maf zeg! Toen ik dit topic zag, dacht ik toch eens googelen en zoeken waar de baasjes van Swenka hun vakantiehuisje hebben. Deze gevonden.
Vervolgens kijk ik verder in dit topic, en het gaat om hetzelfde adres!

Hebben jullie het leuk gehad? En hoe gedroeg hun hondje zich? Mag ook via pb.
Hun Swenka is namelijk bij ons geboren.
edithf
Vaste gebruiker

Swenka is het hondje van de eigenaren. Het komt nieuwsgierig kennismaken bij het hek, maar weet dat hij/zij niet de tuin van het vakantie huisje binnen mag. Gewoon een lieve en rustige hond.
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Renske »

edithf schreef:Swenka is het hondje van de eigenaren. Het komt nieuwsgierig kennismaken bij het hek, maar weet dat hij/zij niet de tuin van het vakantie huisje binnen mag. Gewoon een lieve en rustige hond.
Fijn om te lezen! Ik ben natuurlijk niet objectief om hem te beoordelen :mrgreen:.
flinnies
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog, Yorkshire Terrier en dan hebben mijn nog thuiswonende kids samen 2 Bordercollies en een Vlinderhondje
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re:

Ongelezen bericht door flinnies »

chrico schreef:
In je avator te zien heb je ook meer dan 2 honden, op de site staat dat je er maar 2 mee mag nemen...
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Re: huisje

Ongelezen bericht door Scooby »

Ingrid48 schreef:
edithf schreef:Dit gaat het worden, in april. Het lijkt me een goede plek. Omheind, vrijstaand, grote tuin. Ik heb er zin in :cheer:

Zodebillen, wat een geld voor in de zomervakantie :roll: :roll: Ik was ook aan het rondkijken voor een huisje op Texel en misschien zijn dit normale prijzen, maar wat een geld :eek:

Wij hebben ook een recreatiehuisje op het terrein staan die eigenlijk alleen door familie en vrienden wordt gebruikt, maar die ga ik ook verhuren...tjing-kassa :ok:

groetjes, Ingrid
Dat zijn hele normale prijzen, hoor voor een dergelijk vrijstaand huis in de zomer.
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Re: Re:

Ongelezen bericht door Scooby »

flinnies schreef:
chrico schreef:
In je avator te zien heb je ook meer dan 2 honden, op de site staat dat je er maar 2 mee mag nemen...
Kwestie van even overleggen van te voren wat er mogelijk is?
Noppert
Vaste gebruiker

Re: Re:

Scooby schreef:
flinnies schreef:

Kwestie van even overleggen van te voren wat er mogelijk is?
Inderdaad gewoon even overleggen dan is het geen enkel probleem om meerdere honden mee te nemen.
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”