Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
huisje texel
Moderator: moderatorteam
- edithf
- Vaste gebruiker
huisje texel
Ik (met Cocker spaniel van twee jaar) wil het komend voorjaar met een vriendin en haar dan zes maanden oude rotweiler teefje een weekje naar Texel. Ik zoek op Texel een huisje met twee slaapkamers en een afgesloten tuin waar de honden veilig kunnen spelen. Het maakt niet uit waar. Heeft iemand een tip voor mij? 
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
-
Elisabeth
- Actief
- MarjaV
- Actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 3
Hoi,
Kijk op www.tesselsonderdak.nl en dan bij het park Gortersmient. Huisje 338 heeft een afgesloten tuin. Ik heb hier samen met een vriendin en 4 Ridgebacks gezeten, waaronder 2 pups van 4 maanden.
Avanti heeft wel tuinen, maar hekjes op staphoogte.
Succes, Marja
Kijk op www.tesselsonderdak.nl en dan bij het park Gortersmient. Huisje 338 heeft een afgesloten tuin. Ik heb hier samen met een vriendin en 4 Ridgebacks gezeten, waaronder 2 pups van 4 maanden.
Succes, Marja
Marja, Kyara, Tisha & Ayoka

-
Noppert
- Vaste gebruiker
* Reactie verwijderd door moderator. het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan.
Zie forumregels : http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... 09193.html" onclick="window.open(this.href);return false; *
Zie forumregels : http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... 09193.html" onclick="window.open(this.href);return false; *
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Geen problemen met de parkbeheerder over de honden gehad?MarjaV schreef:Hoi,
Succes, Marja
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik lees mee en vraag me af Rositha waarom je dat zo specifiek vraagt?
Is de parkbeheerder tegen honden ofzo?
Ik ben me aan het oriënteren op huisjes op Texel en deze accommodatie leek me wel wat.
Is de parkbeheerder tegen honden ofzo?
Ik ben me aan het oriënteren op huisjes op Texel en deze accommodatie leek me wel wat.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
- MarjaV
- Actief
Nee, hoe kom je daarbij? Je moet alleen je hond op het park aan de lijn houden, en dat is niet meer dan logisch.
Tegenover het park begint het bos en kunnen ze gewoon los lopen.
Texel is zeer hondvriendelijk en bijna overal mogen honden mee naar binnen, al hebben we bij onze kolossen wel even netjes gevraagd .
Marja
Tegenover het park begint het bos en kunnen ze gewoon los lopen.
Texel is zeer hondvriendelijk en bijna overal mogen honden mee naar binnen, al hebben we bij onze kolossen wel even netjes gevraagd .
Marja
Marja, Kyara, Tisha & Ayoka

- Frederique
- Zeer actief
- Contacteer:
- edithf
- Vaste gebruiker
Dit gaat het worden, in april. Het lijkt me een goede plek. Omheind, vrijstaand, grote tuin. Ik heb er zin in
http://www.devijfsterrentexel.nl/
-
chrico
- Zeer actief
heb de site bekeken en ziet er wel leuk uitNoppert schreef: * Reactie verwijderd door moderator. het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan.
Mag ik vragen waarom de entingen verplicht zijn? Hebben jullie ook een pension. Dat dit gevraagd word voor mensen uit het buitenland kan ik me nog iets bij voorstellen maar binnen nederland niet. (misschien is het wel heel normaal hoor, kan ook)
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
Noppert
- Vaste gebruiker
Wij hebben zelf honden en paarden en om te voorkomen dat er ziektes waar tegen ingeent kan worden, worden overgebracht door dieren die niet zijn ingeent, hebben we dit opgenomen op de website. Wij zijn gewoon zuinig op onze eigen beestenchrico schreef:heb de site bekeken en ziet er wel leuk uitNoppert schreef: * Reactie verwijderd door moderator. het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan.
Zie forumregels : http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... 09193.html" onclick="window.open(this.href);return false; *![]()
Mag ik vragen waarom de entingen verplicht zijn? Hebben jullie ook een pension. Dat dit gevraagd word voor mensen uit het buitenland kan ik me nog iets bij voorstellen maar binnen nederland niet. (misschien is het wel heel normaal hoor, kan ook)
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
huisje
Zodebillen, wat een geld voor in de zomervakantieedithf schreef:Dit gaat het worden, in april. Het lijkt me een goede plek. Omheind, vrijstaand, grote tuin. Ik heb er zin in![]()
Wij hebben ook een recreatiehuisje op het terrein staan die eigenlijk alleen door familie en vrienden wordt gebruikt, maar die ga ik ook verhuren...tjing-kassa
groetjes, Ingrid

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- MarjaV
- Actief
- Frederique
- Zeer actief
- Contacteer:
Hey wat leuk,MarjaV schreef:Ik heb weer geboekt! We gaan begin april naar Texel, heb er nu al zin in!
ik was er een paar weken geleden naar aanleiding van jouw tip
en het was inderdaad een reuze fijn huisje
Alvast veel plezier
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
- MarjaV
- Actief
- edithf
- Vaste gebruiker
Re: huisje texel
Ik ben in dit huisje geweest.
http://www.devijfsterrentexel.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat heel fijn is, is dat het een tuin heeft, waar je lekker kan spelen met je hond. Het hekje is niet zo hoog, max. 1 meter. Het kan zijn dat er kooeien lopen op het weiland ernaast. Ik vond het huisje heel prettig. Ruim en schoon. Het ligt centraal op het eiland. Maar...wel aan de drukste weg van Texel en vlak bij het vliegveld. Het is er dus niet echt stil.
http://www.devijfsterrentexel.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat heel fijn is, is dat het een tuin heeft, waar je lekker kan spelen met je hond. Het hekje is niet zo hoog, max. 1 meter. Het kan zijn dat er kooeien lopen op het weiland ernaast. Ik vond het huisje heel prettig. Ruim en schoon. Het ligt centraal op het eiland. Maar...wel aan de drukste weg van Texel en vlak bij het vliegveld. Het is er dus niet echt stil.
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
Heb het voorjaar in een huisje gezeten op gortersmient.
Huisje gehuurd via bungalowverhuur zoer. Helaas geen afgezetten tuin maar met schapennet was dat zo klaar.
Langs ons zat iemand met 7 honden.
Huisje gehuurd via bungalowverhuur zoer. Helaas geen afgezetten tuin maar met schapennet was dat zo klaar.
Langs ons zat iemand met 7 honden.
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley

- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
Wat maf zeg! Toen ik dit topic zag, dacht ik toch eens googelen en zoeken waar de baasjes van Swenka hun vakantiehuisje hebben. Deze gevonden.edithf schreef:Ik ben in dit huisje geweest.
Vervolgens kijk ik verder in dit topic, en het gaat om hetzelfde adres!
Hebben jullie het leuk gehad? En hoe gedroeg hun hondje zich? Mag ook via pb.
Hun Swenka is namelijk bij ons geboren.
- edithf
- Vaste gebruiker
Swenka is het hondje van de eigenaren. Het komt nieuwsgierig kennismaken bij het hek, maar weet dat hij/zij niet de tuin van het vakantie huisje binnen mag. Gewoon een lieve en rustige hond.
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
Fijn om te lezen! Ik ben natuurlijk niet objectief om hem te beoordelenedithf schreef:Swenka is het hondje van de eigenaren. Het komt nieuwsgierig kennismaken bij het hek, maar weet dat hij/zij niet de tuin van het vakantie huisje binnen mag. Gewoon een lieve en rustige hond.
- flinnies
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog, Yorkshire Terrier en dan hebben mijn nog thuiswonende kids samen 2 Bordercollies en een Vlinderhondje
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Re:
In je avator te zien heb je ook meer dan 2 honden, op de site staat dat je er maar 2 mee mag nemen...chrico schreef:heb de site bekeken en ziet er wel leuk uitNoppert schreef: * Reactie verwijderd door moderator. het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan.
Zie forumregels : http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... 09193.html" onclick="window.open(this.href);return false; *![]()
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Re: huisje
Dat zijn hele normale prijzen, hoor voor een dergelijk vrijstaand huis in de zomer.Ingrid48 schreef:Zodebillen, wat een geld voor in de zomervakantieedithf schreef:Dit gaat het worden, in april. Het lijkt me een goede plek. Omheind, vrijstaand, grote tuin. Ik heb er zin in![]()
http://www.devijfsterrentexel.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
Ik was ook aan het rondkijken voor een huisje op Texel en misschien zijn dit normale prijzen, maar wat een geld
![]()
Wij hebben ook een recreatiehuisje op het terrein staan die eigenlijk alleen door familie en vrienden wordt gebruikt, maar die ga ik ook verhuren...tjing-kassa![]()
groetjes, Ingrid
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Re: Re:
Kwestie van even overleggen van te voren wat er mogelijk is?flinnies schreef:In je avator te zien heb je ook meer dan 2 honden, op de site staat dat je er maar 2 mee mag nemen...chrico schreef:heb de site bekeken en ziet er wel leuk uitNoppert schreef: * Reactie verwijderd door moderator. het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan.
Groetjes, Karen
-
Noppert
- Vaste gebruiker
Re: Re:
Inderdaad gewoon even overleggen dan is het geen enkel probleem om meerdere honden mee te nemen.Scooby schreef:Kwestie van even overleggen van te voren wat er mogelijk is?flinnies schreef:Noppert schreef: * Reactie verwijderd door moderator. het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan.
In je avator te zien heb je ook meer dan 2 honden, op de site staat dat je er maar 2 mee mag nemen...