Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Timberpoes

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Timberpoes

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Ik was alle foto's op mijn pc een beetje aan het reorganiseren, en toen kwam ik deze tegen:

Timberkitten (die gore pootjes had hij van oranje kattenbakgrit :roll: ):

Afbeelding

En hier 7 jaar later in hetzelfde Baby Born-mandje:

Afbeelding
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Ellen.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel

Ongelezen bericht door Ellen. »

Wat een schoonheid!:I:
Hanneke2
Zeer actief

Ellen. schreef:Wat een schoonheid!:I:
Ik vind hem niet heel mooi :wink: , we hebben wel mooiere katten gehad en Pinda is echt een heel mooi ding, maar Timber is wel de liefste kat die we ooit gehad hebben. Als kitten al, heel zoet bij je in bed op je haar of je oor sabbelen, nooit die tanden of nageltjes gebruiken, en ook naar de honden is hij schattig. De honden zijn naar hem toe ook veel liever en voorzichtiger dan naar terrorist Pinda.

Ik heb wel eens gelezen dat die zwart-witte katten het liefst zijn, en wat Timber betreft gaat dat wel op.

Was jij nou degene met die ouders waar dat zwart-witje was komen wonen? Ik heb het topic gelezen, een keertje 's ochtends met een duf hoofd als ik nog niet voldoende in vorm ben om overal op te reageren. In elk geval: die kat deed me ook aan Timber denken, zo lief!
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Minhie »

aah, wat een verschil zeg!
Hij ligt er wel heel zoet bij :I:
Afbeelding
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

heerlijk
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frederique »

Hanneke2 schreef: Was jij nou degene met die ouders waar dat zwart-witje was komen wonen? Ik heb het topic gelezen, een keertje 's ochtends met een duf hoofd als ik nog niet voldoende in vorm ben om overal op te reageren. In elk geval: die kat deed me ook aan Timber denken, zo lief!
Nope... dat was ik :wink:

Timber is leuuuukkkk :I: hij doet me inderdaad
aan de kat van mijn ouders denken.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Ellen.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel

Ongelezen bericht door Ellen. »

Hanneke2 schreef:
Ellen. schreef:Wat een schoonheid!:I:
Ik vind hem niet heel mooi :wink: , we hebben wel mooiere katten gehad en Pinda is echt een heel mooi ding, maar Timber is wel de liefste kat die we ooit gehad hebben. Als kitten al, heel zoet bij je in bed op je haar of je oor sabbelen, nooit die tanden of nageltjes gebruiken, en ook naar de honden is hij schattig. De honden zijn naar hem toe ook veel liever en voorzichtiger dan naar terrorist Pinda.

Ik heb wel eens gelezen dat die zwart-witte katten het liefst zijn, en wat Timber betreft gaat dat wel op.

Was jij nou degene met die ouders waar dat zwart-witje was komen wonen? Ik heb het topic gelezen, een keertje 's ochtends met een duf hoofd als ik nog niet voldoende in vorm ben om overal op te reageren. In elk geval: die kat deed me ook aan Timber denken, zo lief!
Ik vind het in ieder geval wel een schoonheid hoor :mrgreen:
Lijkt wel een beetje op mijn kat, zie avator.
Onze kat is ook aan komen lopen bij ons thuis, en zo'n leuk lief ding, hij is nooit meer weggegaan.. heerlijk ding!
Maar ik was niet diegene die je bedoelde inderdaad :ok:
YvetteJ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
Contacteer:

Ongelezen bericht door YvetteJ »

Leuke poes zeg!! :ok:
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Hanneke2
Zeer actief

Frederique schreef:
Hanneke2 schreef: Was jij nou degene met die ouders waar dat zwart-witje was komen wonen? Ik heb het topic gelezen, een keertje 's ochtends met een duf hoofd als ik nog niet voldoende in vorm ben om overal op te reageren. In elk geval: die kat deed me ook aan Timber denken, zo lief!
Nope... dat was ik :wink:

Timber is leuuuukkkk :I: hij doet me inderdaad
aan de kat van mijn ouders denken.
Ah, okee, dus sorry dat ik nog niet gereageerd heb in jouw topic. Gave coole kat, die gloednieuwe kat van je ouders! En mooier dan Timber, Timber is een soort koe qua tekening. :roll: Maar zoals gezegd, het is een scheet van een kat.

Ik hoop voor jou dat je zelf ook nog eens de goeie combi-kat/hond in huis krijgt, want het is gewoon heel erg leuk, katten en honden hebben die allemaal goed met elkaar overweg kunnen.
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Wat een schatje :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”