Timberkitten (die gore pootjes had hij van oranje kattenbakgrit

En hier 7 jaar later in hetzelfde Baby Born-mandje:
Moderator: moderatorteam

Ik vind hem niet heel mooiEllen. schreef:Wat een schoonheid!:I:
Nope... dat was ikHanneke2 schreef: Was jij nou degene met die ouders waar dat zwart-witje was komen wonen? Ik heb het topic gelezen, een keertje 's ochtends met een duf hoofd als ik nog niet voldoende in vorm ben om overal op te reageren. In elk geval: die kat deed me ook aan Timber denken, zo lief!
Ik vind het in ieder geval wel een schoonheid hoorHanneke2 schreef:Ik vind hem niet heel mooiEllen. schreef:Wat een schoonheid!:I:, we hebben wel mooiere katten gehad en Pinda is echt een heel mooi ding, maar Timber is wel de liefste kat die we ooit gehad hebben. Als kitten al, heel zoet bij je in bed op je haar of je oor sabbelen, nooit die tanden of nageltjes gebruiken, en ook naar de honden is hij schattig. De honden zijn naar hem toe ook veel liever en voorzichtiger dan naar terrorist Pinda.
Ik heb wel eens gelezen dat die zwart-witte katten het liefst zijn, en wat Timber betreft gaat dat wel op.
Was jij nou degene met die ouders waar dat zwart-witje was komen wonen? Ik heb het topic gelezen, een keertje 's ochtends met een duf hoofd als ik nog niet voldoende in vorm ben om overal op te reageren. In elk geval: die kat deed me ook aan Timber denken, zo lief!
Ah, okee, dus sorry dat ik nog niet gereageerd heb in jouw topic. Gave coole kat, die gloednieuwe kat van je ouders! En mooier dan Timber, Timber is een soort koe qua tekening.Frederique schreef:Nope... dat was ikHanneke2 schreef: Was jij nou degene met die ouders waar dat zwart-witje was komen wonen? Ik heb het topic gelezen, een keertje 's ochtends met een duf hoofd als ik nog niet voldoende in vorm ben om overal op te reageren. In elk geval: die kat deed me ook aan Timber denken, zo lief!![]()
Timber is leuuuukkkkhij doet me inderdaad
aan de kat van mijn ouders denken.