Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe nylabone reinigen?
Moderator: moderatorteam
-
Anna*
Hoe nylabone reinigen?
Ik dacht toch echt dat een paar jaar geleden altijd verkondigd werd dat je de smaak kon terugbrengen (en ik neem aan meteen reinigen) door de nylabone tien minuten te koken. Nu las ik laatst op een bijsluiter dat je de nylabone niet mag koken maar onder stromend water met een niet-giftig afwasmiddel moet afborstelen.
De kookmethode lijkt me veel effectiever, omdat ze nogal stof en haartjes verzamelen. Eventueel zou ik ze even in kokend water leggen. Hoe maken jullie nylabones schoon?
De kookmethode lijkt me veel effectiever, omdat ze nogal stof en haartjes verzamelen. Eventueel zou ik ze even in kokend water leggen. Hoe maken jullie nylabones schoon?
- Moos
- Zeer actief
-
Anna*
- Moos
- Zeer actief
- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
-
Anna*
-
Anna*
Bijsluiter onder uit de afvalzak gevist :N:
Ik citeer:
To clean Nylabone Non-Edible Chews, scrub wit ha brush under warm water, using mild, non-toxic detergent, and rinse thoroughly. Inspect for wear while cleaning. Nylabone Chews and Toys should not be boiled, placed in a dishwasher, washing machine, convection or microwave oven.
Ik citeer:
To clean Nylabone Non-Edible Chews, scrub wit ha brush under warm water, using mild, non-toxic detergent, and rinse thoroughly. Inspect for wear while cleaning. Nylabone Chews and Toys should not be boiled, placed in a dishwasher, washing machine, convection or microwave oven.
-
Anna*
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Doglover
- Zeer actief
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Doglover
- Zeer actief
Die van mij is er gek op en die heeft de Galileo al maaaanden. Elke dag kauwt ze er op, soms lang en soms kort. Er zijn er bij die 'm idd links laten liggen...TeamWork schreef:Ik vind het eerlijk gezegd van die gekke dingen.....durf ze ook nooit te kopen voor mijn honden.
Doen jullie honden er veel mee dan? Of liggen ze maar te zwerven in de kamer na de eerste dag?
-
Anna*
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Hier de website waar ik ze besteld had... Gaat wel over fretten maar dat maakt op zich natuurlijk niet uit, de Nylabones zijn hetzelfde
http://www.fretten.nl/N_frame.html?http ... _home.html
En nee, mijn fretten vonden er niks aan maar de honden van mijn vriendin gingen er meteen mee aan de haal om eens lekker te kouwen!!
http://www.fretten.nl/N_frame.html?http ... _home.html
En nee, mijn fretten vonden er niks aan maar de honden van mijn vriendin gingen er meteen mee aan de haal om eens lekker te kouwen!!
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)