Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

andere mopjes

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Madelief
Zeer actief
Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
Aantal honden: 2
Contacteer:

andere mopjes

Ongelezen bericht door Madelief »

Dit is mijn lief Olletje
Afbeelding

Dit mijn Umi:
Afbeelding

En dit is Madelief, alias Fie:
Afbeelding
groetjes Madelief en Yanthe
Afbeelding
Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Wat een schatjes :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Prachtige katten!
Madelief
Zeer actief
Contacteer:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sanne!! »

mooie katten!!
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Madelief
Zeer actief
Contacteer:

Oh, ja dankje. Ik heb even dit oude topic opgehaald om even wat meer foto's te verzamelen. Mijn Umi is namelijk vermist :jank:, en moet duidelijke foto's hebben voor amivedi enzo.

Hoop zo dat ze weer terecht komt :jank:
Afbeelding
Madelief
Zeer actief
Contacteer:

Inge O schreef:oh nee :19: - dat is altijd stront aan de knikker, een vermiste kat :ugh: . hopelijk zit ze ergens opgesloten :wink: .
Ja, ik ben er ook helemaal ongelukkig van. Mijn katten gaan nooit ver. En op mijn getik met een lepeltje op een bordje gourmet gold mousse komen ze altijd! Meestal komen ze niet verder dan de tuinen achter onze huizen en op het pleintje voor mijn huis.

Dat verstoppen is bij haar een goede optie, maar met dit weer moet dat niet te lang duren..
Ze is twee of drie jaar geleden ook al een vermist geweest....
Ik heb toen bijna 400 flyers verspreid, zowel huis-aan-huis als in snackbarren, supermarkten, aan lantaarnpalen etc etc. Ik liep eindeloos rondjes in de hoop haar te vinden, gewapend met een maglite en een opvouwbare kattendraagtas. Maar niets, geen énkele aanwijzing...alsof van de aardbodem weggevaagd!
De 5e dag kwam een buurvrouw die ook aan het pleintje woont met gek nieuws...haar ouders hadden gebeld dat ze tot hun stomme verbazing een kat in de auto hadden gevonden...terwijl ze de auto al 4 dagen niet meer gebruikt hadden! Wat bleek, ze waren de dag van de verdwijning hun auto op het pleintje gezet (mag niet) en de deur open laten staan. Mijn Umi is dus op nog geen 15 meter van huis nieuwsgierig in de auto geklommen en vervolgens meegenomen naar....jawel....Twente!!

Daar hebben ze de auto geparkeerd (in de volle zon) en hadden hem niet meer nodig. pas toen een boze buur kwam zeggen dat het met dit weer toch écht niet kon...een kat in de auto laten zitten :devil: , kwamen ze erachter dat ze erin zat. Helemaal van slag en enorm dorstig, maar het geluk wilde dat ze één of ander bakje met een klein laagje water hadden staan, wat ze waarschijnlijk in de eerste dagen gedronken had. Het was namelijk nét tijdens een hittegolf.

Dus toen heb ik haar kunnen ophalen in Twente....ze was heel erg schuw en bang vertelde die mevrouw en ze zat steeds verstopt onder het bureau, maar op mijn stem leefde ze helemaal op en wilde ze echt in me kruipen. Toen we nog een kopje koffie dronken met Ums in een kattenmandje mocht ik niet meer dan 30 cm van haar vandaan gaan want dan zette ze het op een krijsen...mijn lief Umi.
Het mandje stond dus tussen de kopjes in op tafel.

En nu.....nu is ze dus weer zoek....en ik weet zeker dat ze niet gewoon een blokje om is. Ik hoop zó dat ze alleen maar ergens verstopt zit, en dat ze voldoende vocht heeft.....maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze is aan/doodgereden. Bah. En ons wijkje is zo kat-veilig voor katten die een beetje in de buurt blijven.... :jank:

Sorry voor het lange verhaal, ben er gewoon echt erg verdrietig van....

Ze is wel gechipt overigens.
Afbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Ik hoop dat ze snel terecht is...ik weet hoe het is om een kat te hebben die spoorloos is. Die van mij is ongeveer 1,5 jaar terug verdwenen. Ik hoop dat dat jou niet gebeurt.
Madelief
Zeer actief
Contacteer:

Re: andere mopjes

Ze is weer thuis!!!! :cheer: :cheer: :cheer:

Ze is broodmager, zit onder de teken, is vuil en onrustig, heeft honger en dorst, maar ze is THUIS!!! :I:

Mijn lief Umelumetje.... :lief:

Ze kwam schreeuwend de tuin in vannacht, en bleef jammeren tot ik open deed (zo snel als ik kon hoor). Ze was best in de war, wilde meteen weer weg, bleef ruim een half uur mauwen,en kwam vervolgens met mij in de slaapkamer tot rust waar ze een klein beetje eten en drinken naar binnen schrokte. Toen wilde ze wel slapen, maar elke keer als ik in slaap dreigde te vallen, kwam er weer een jammerlijk roepje uit en moest ik even knuffen. Heb wel 7000 kopjes gekregen, en vermoedelijk heeft ze met haar gemauw alles verteld ;-). Uiteindelijk ben ik toch in slaap gevallen, maar ze heeft dat prima opgelost door onder mijn dekbed tegen mij aan te komen liggen en zo werd ik vanmorgen wakker.

Ik ben heel erg happy dat mijn kleine ontplofpoesje, mijn nuffig prinsesje en hooghartig Umetje weer veilig thuis is. Hurray! :balon:
Afbeelding
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

:cheer:
kobus08
Zeer actief

Ongelezen bericht door kobus08 »

Wat goed zeg! Jammer dat je geen miauws verstaat, ik ben wel heel benieuwd naar haar wereldreis!
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”