Marion. schreef:
Vind het altijd apart dat mensen zo enorm gefocussed zijn op hun eigen hachje (terwijl Fikkie maar een uurtje bezig wordt gehouden).
Ieder kijkt naar zijn eigen portemonnaie;de HUS naar de zijne of hare,ik naar de mijne
Marion. schreef:Da-ki schreef:de uitlaatservices die dus wel voor 9€ werken....
die moeten dat toch ook betalen ??
Ik heb geen idee wat de uitlaatservices die ik zie vragen per wandeling hoor, maar als dat de uitlaten op de Rozendaalse heide zijn (en ik vermoed dat Marian die bedoelt) dan lopen die stuk voor stuk met veel meer dan 5 honden. Bovendien is de reistijd hier wat minder lang, en hebben ze keus uit heel veel meer plekken om de honden te laten lopen. En de benzine is hier zeker 10 cent goedkoper dan in het westen.
Ik persoonlijk geef al liever anderhalf keer zoveel per wandeling uit, met de wetenschap dat ze er bv maar hooguit 5 meenemen.
De hondenuitlaters hier vragen iets van tussen de €8,- en €10,- volgens mij.Dagopvang kost meestal zo'n €10,- per hond per dag.
Ze nemen vaak een gemiddelde van 10-15 honden mee(de grotere dan) en rijden daarvoor best een groot gebied rond wat inhoudt dat ze toch best wat reistijd kwijt zijn.Een aantal doet ook nog eens 2 rondes per dag.
Het is geen vetpot maar meestal zijn de uitlaatbedrijven van tweeverdieners wat vaak wil zeggen dat de meesten niet puur en alleen hiervan hoeven te leven.
En natuurlijk gaat er veel naar de belasting,maar als je voor een kennismakingswandeling €18,50 krijgt hou je daar een leuk centje aan over.
Mag natuurlijk best van mij,maar ik blijf het een heleboel geld vinden.