Na tig manden en halve bungalows

in huis gehad te hebben voor de honden heb ik al sinds een tijd 2 dekbedden met hoes waar ze op kunnen liggen. Nou merk ik meer en meer aan Fien dat ze het erg fijn vindt om met haar hoofd ergens op te liggen en het liefst ligt ze dan ook ergens tegenaan, tegen de muur of stoel bijvoorbeeld. Nou begint het toch weer op te spelen om maar weer eens een mand te kopen. Het is namelijk alweer een tijdje geleden
Een bia bed hebben we nog niet gehad dus ben ik daar naar aan het kijken maar ik heb toch nog wat vraagjes. Zo vanaf de foto's zien sommigen er nogal 'cheap' uit

Het kunstleer lijkt net goedkoop plastic en het lijkt ook niet mooi gestoffeerd te zijn, beetje kreukelig. Valt dat in het echt mee? Het hoeft geen design stuk te zijn maar voor dat geld mag het in huis er ook nog een beetje knap bij staan.
Ik zit te twijfelen tussen de afmeting 100 x 120 x 15 cm (grootste maat) of de maat 80 x 100 x 15 cm. Aangezien ik nogal een probleem heb met maten inschatten (de mensen die mijn houten mand hebben gezien kunnen dat beamen

) vraag ik het maar voor de zekerheid.
Zijn er nog alternatieven die er en leuk uitzien en waar de hond graag in ligt?