Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

juiste keuze blafband

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Felix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Re: juiste keuze blafband

Ongelezen bericht door Felix »

nathalie schreef:
Emma schreef:
nathalie schreef:Ga anders gewoon even terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht.

Ik moet helaas bekennen dat de dierenwinkel waar ik werk ze ook heeft. Ik vertik het om die dingen te verkopen of om er uitleg over te geven, dan begrijpt mijn baas. Het is ook zo dat ze de laatste tijd steeds minder verkocht worden, gelukkig.
Wel hebben wij leenbandjes. Je betaald de band, is hij niet goed of naar je zin, breng je hem gewoon terug en worden er alleen wat kosten voor de batterij in rekening gebracht...
waarom geef je er geen uitleg over?
als je wilt dat mensen ze niet gebruiken, kan je beter wel uitleg geven, anders gaan ze gewoon het internet op.

lijkt me beter als je rustig en op normale manier vertelt waarom jij vindt dat het niet de beste oplossing is. en wat een betere oplossing kan zijn.

of begrijp ik het verkeerd?

ik ben namelijk eens zelf door het asiel nota-bene omgepraat om alleen informatie te vragen over hoe de band werkt. omdat het mij dus niks leek. (onze herplaatser blafte ook als we weg gingen,is met 4 weken trainen ook goed gekomen. zonder hulpmiddellen) ik werd mij daar een partijtje uitgescholden in die dierenzaak waar het asiel mij naar toe gestuurd had. door twee medewerkers op nogal luide toon. schaamde me dood. en kom daar dus ook nooit meer. terwijl ze dus wel die banden in de verkoop hadden. verkoop ze dan niet als je je klanten erom uitscheld. :piew:

Oh maar dat doe ik wel hoor! Ik wijs mensen wel degelijk op andere manieren, maar ik vertik het toch echt om zo'n band te verkopen. Kan wel janken als er er iemand met zo'n band de winkel uit gaat. (niet om een andere discussie uit te lokken, ik weet dat er hier ook mensen zijn die er niks op tegen hebben, en dat "kan ik ook wel begrijpen". Alleen zou ik het mijn eigen honden nooooooit aandoen)
Ik begrijp je frustratie's. Echter, iedere dierenwinkel verkoopt wel van die trainingsmiddelen, zoals de slipketting, prikband, blafband .. en noem ze allemaal maar op! Die dingen gaan echt over de toonbank, als het ei van columbus ;)

Dat er een gedegen training er achteraan dient te komen, dat wordt er voor het gemak niet erbij verteld :)
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: juiste keuze blafband

Ongelezen bericht door nathalie »

Maar dat verteld mijn baas wel hoor. Het is echt niet zo dat die dingen bij ons zomaar verkocht worden, alleen niet door mij :F:
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”