Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Weer opnieuw :)
Moderator: moderatorteam
-
sjaak-k.
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): 3-in-1
Weer opnieuw :)
Uit veiligheidsoverwegingen netjes de wachtwoorden gewijzigd enige tijd terug, maar voor het hondenforum een apart adres
. Wachtwoord weg, nu was ik gister uitgelogd dus dat wachtwoord ook weg. Vorige gebruikersnaam sjaak-k nu maar sjaak-k. (met een punt). Mocht het mogelijk zijn voor een beheerder het e-mail adres van mijn vorige account te wijzigen (mag dan wel hetzelfde als deze), dan hoor ik dat graag. Voor de persoon die mij een PB heeft verzonden en nog op antwoord wacht, gelieve even overnieuw
.
-
Marion.
Re: Weer opnieuw :)
Haha, kon je niet gewoon klikken op "Wachtwoord vergeten"? Geeft niet hoor, met een schone lei beginnen is ook lekker (en ben je minder goed terug te zoekensjaak-k. schreef:Uit veiligheidsoverwegingen netjes de wachtwoorden gewijzigd enige tijd terug, maar voor het hondenforum een apart adres. Wachtwoord weg, nu was ik gister uitgelogd dus dat wachtwoord ook weg. Vorige gebruikersnaam sjaak-k nu maar sjaak-k. (met een punt). Mocht het mogelijk zijn voor een beheerder het e-mail adres van mijn vorige account te wijzigen (mag dan wel hetzelfde als deze), dan hoor ik dat graag. Voor de persoon die mij een PB heeft verzonden en nog op antwoord wacht, gelieve even overnieuw
.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
je kan je email inderdaad gewoon aanpassensjaak-k. schreef:Uit veiligheidsoverwegingen netjes de wachtwoorden gewijzigd enige tijd terug, maar voor het hondenforum een apart adres. Wachtwoord weg, nu was ik gister uitgelogd dus dat wachtwoord ook weg. Vorige gebruikersnaam sjaak-k nu maar sjaak-k. (met een punt). Mocht het mogelijk zijn voor een beheerder het e-mail adres van mijn vorige account te wijzigen (mag dan wel hetzelfde als deze), dan hoor ik dat graag. Voor de persoon die mij een PB heeft verzonden en nog op antwoord wacht, gelieve even overnieuw
.
nou ja wij kunnen dat ga ik doen
- twinkeltje
- moderator
als het goed is moet het nu goed zijn anders moet je je nieuwe mail adres even pme
-
sjaak-k.
- nieuw lid
Nee hoor, dat ging prima, en er stond mooi "er is een nieuw wachtwoord verzonden", maar als je dan het wachtwoord van je e-mail account kwijt bent schiet je er weinig mee op.Marion. schreef:Haha, kon je niet gewoon klikken op "Wachtwoord vergeten"? Geeft niet hoor, met een schone lei beginnen is ook lekker (en ben je minder goed terug te zoekensjaak-k. schreef:Uit veiligheidsoverwegingen netjes de wachtwoorden gewijzigd enige tijd terug, maar voor het hondenforum een apart adres. Wachtwoord weg, nu was ik gister uitgelogd dus dat wachtwoord ook weg. Vorige gebruikersnaam sjaak-k nu maar sjaak-k. (met een punt). Mocht het mogelijk zijn voor een beheerder het e-mail adres van mijn vorige account te wijzigen (mag dan wel hetzelfde als deze), dan hoor ik dat graag. Voor de persoon die mij een PB heeft verzonden en nog op antwoord wacht, gelieve even overnieuw
.
)
Dank twinkeltje, ik ga het eens even proberen.
-
sjaak-k.
- nieuw lid
De opgegeven e-mail/gebruikersnaam informatie kon niet gevonden wordentwinkeltje schreef:als het goed is moet het nu goed zijn anders moet je je nieuwe mail adres even pme
-
Marion.
Haha, en ik wilde al bijna melden aan Twink dat het om het wachtwoord ging en niet om het email-adres. Want zo stond dat ook niet in je eerste zinsjaak-k. schreef:Nee hoor, dat ging prima, en er stond mooi "er is een nieuw wachtwoord verzonden", maar als je dan het wachtwoord van je e-mail account kwijt bent schiet je er weinig mee op.
Maar Twink had je héle berichtje gelezen, en dus prima geinterpreteerd. Solly
-
sjaak-k.
- nieuw lid
Daarom moet je ook eerst leven ipv iemand direct belachelijk te maken...Marion. schreef:Haha, en ik wilde al bijna melden aan Twink dat het om het wachtwoord ging en niet om het email-adres. Want zo stond dat ook niet in je eerste zinsjaak-k. schreef:Nee hoor, dat ging prima, en er stond mooi "er is een nieuw wachtwoord verzonden", maar als je dan het wachtwoord van je e-mail account kwijt bent schiet je er weinig mee op.![]()
Maar Twink had je héle berichtje gelezen, en dus prima geinterpreteerd. Solly
Oke, het was ook niet érg slim maarja, wel erg veilig
-
Marion.
Mannnn, ik leef al 42 jaarsjaak-k. schreef:Daarom moet je ook eerst leven ipv iemand direct belachelijk te maken...
-
sjaak-k.
- nieuw lid
Keer zoveel als ik 
-
Marion.
Jij moet het nog maar zien te reddensjaak-k. schreef:Keer zoveel als ik
-
sjaak-k.
- nieuw lid
Nog 21 jaar de tijd.Marion. schreef:Jij moet het nog maar zien te reddensjaak-k. schreef:Keer zoveel als ik
Dit is het enige forum waar ik in kan reageren, dat beperkt het aantal nutteloze discussies wel aanzienlijk
-
Marion.
Wat nou, nutteloos. Neem toch eens iets van een oude, wijze vrouw aansjaak-k. schreef:Dit is het enige forum waar ik in kan reageren, dat beperkt het aantal nutteloze discussies wel aanzienlijk
-
sjaak-k.
- nieuw lid
Ik doelde meer op de discussies met bijv. rezzaMarion. schreef:Wat nou, nutteloos. Neem toch eens iets van een oude, wijze vrouw aansjaak-k. schreef:Dit is het enige forum waar ik in kan reageren, dat beperkt het aantal nutteloze discussies wel aanzienlijk
Hij is zn wachtwoord zeker ook kwijt, na vorig weekend ie hij hier niet weer geweest.
-
Marion.
Hij is denk ik zijn hond aan het wassen en kammen, of laten leren zwemmen ofzo. Of hij is de hond aan het terugbrengen naar de fokker, dat denk ik eerdersjaak-k. schreef:Ik doelde meer op de discussies met bijv. rezza.
Hij is zn wachtwoord zeker ook kwijt, na vorig weekend ie hij hier niet weer geweest.
- twinkeltje
- moderator
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
twinkeltje, heb je wel een controle op IP adres gedaan om te kijken of ik het echt was

-
Marion.
Je moet nog wel even je best doen hoor, want je hebt wel erg weinig berichtjes op je naam. Ik vernieuw gewoon van tijd tot tijd mijn login, dan lijk ik niet zo'n klep met tijd teveelsjaak-k schreef:
- twinkeltje
- moderator
ja tuurlijk anders kan iedere idioot wel zeggen dat hij de Sjaak issjaak-k schreef:
twinkeltje, heb je wel een controle op IP adres gedaan om te kijken of ik het echt was?
- sjaak-k
- Zeer actief
Totaal aantal berichten: 1325 [0.08% van alle berichten / 6.25 berichten per dag]Marion. schreef:Je moet nog wel even je best doen hoor, want je hebt wel erg weinig berichtjes op je naam. Ik vernieuw gewoon van tijd tot tijd mijn login, dan lijk ik niet zo'n klep met tijd teveelsjaak-k schreef:
Best erg inderdaad, je zou haast denken dat ik niets te doen heb.

- twinkeltje
- moderator
ik ben dadelijk klokje rond dan begint het weer bij 1Marion. schreef:Je moet nog wel even je best doen hoor, want je hebt wel erg weinig berichtjes op je naam. Ik vernieuw gewoon van tijd tot tijd mijn login, dan lijk ik niet zo'n klep met tijd teveelsjaak-k schreef:
- sjaak-k
- Zeer actief
Marion is nog het meest verslaafd hoor:twinkeltje schreef:ik ben dadelijk klokje rond dan begint het weer bij 1Marion. schreef:Je moet nog wel even je best doen hoor, want je hebt wel erg weinig berichtjes op je naam. Ik vernieuw gewoon van tijd tot tijd mijn login, dan lijk ik niet zo'n klep met tijd teveelsjaak-k schreef:
Totaal aantal berichten: 4409 [0.27% van alle berichten / 18.37 berichten per dag]
Niet normaal!

-
Marion.
En gelukkig kun jij niet zien hoeveel berichtjes ik tot vorig jaar op mijn conto had hahahahasjaak-k schreef:Marion is nog het meest verslaafd hoor:
Totaal aantal berichten: 4409 [0.27% van alle berichten / 18.37 berichten per dag]
Niet normaal!