Ik ben benieuwd of er iemand is die mij de gouden tip kan geven over een goed hondenpension. Wat versta je over een goed hondenpension hoor ik mensen nu denken
- kleinschalig (dus geen 100 honden op 1 veldje bij wijze van)
- huiselijke sfeer. Dus of veel met de honden doen of ze daadwerkelijk in de woonkamer houden. Maar goed dat kan dus alleen als 't kleinschalig is.
- Taco zou het beste thuis zijn bij een adres waar ze rekening houden met de grote van een hond. Hij vindt alle honden wel ok, maar een malthezer of teckel heeft ie net iets meer mee dan een Duitse Herder ofzo
- normale prijsklasse. Ik heb hondenhotels gezien die 17 p.d. rekenen en dat vindt ik een beetje veel van het goede..
- Beetje centrale ligging in NL. Maar als het de gouden tip is dan rijd ik desnoods wel een stukje door hoor
Ik heb zelf al heel internet afgespeurd en ben ook al heel wat tegen gekomen maar ik hoor graag ervaringen van mensen hier. Hoe zei het ervaren hebben. En normaal gesproken gaat taco naar familie en hoef ik deze moeite helemaal niet te doen. Maar aangezien m'n vriend en ik dit jaar (lang) op huwelijksreis gaan wil ik hem voor 1 x bij een goed adres onderbrengen.
Wie o wie kan mij helpen?