Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gped vakantie adres gezocht omg. Randstad

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

daydream
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Chihuahua reu, kortharig

Gped vakantie adres gezocht omg. Randstad

Ongelezen bericht door daydream »

Hoihoi,

Ik ben benieuwd of er iemand is die mij de gouden tip kan geven over een goed hondenpension. Wat versta je over een goed hondenpension hoor ik mensen nu denken :mrgreen: nou in ieder geval het volgende:

- kleinschalig (dus geen 100 honden op 1 veldje bij wijze van)
- huiselijke sfeer. Dus of veel met de honden doen of ze daadwerkelijk in de woonkamer houden. Maar goed dat kan dus alleen als 't kleinschalig is.
- Taco zou het beste thuis zijn bij een adres waar ze rekening houden met de grote van een hond. Hij vindt alle honden wel ok, maar een malthezer of teckel heeft ie net iets meer mee dan een Duitse Herder ofzo :lol1:
- normale prijsklasse. Ik heb hondenhotels gezien die 17 p.d. rekenen en dat vindt ik een beetje veel van het goede.. :eek:
- Beetje centrale ligging in NL. Maar als het de gouden tip is dan rijd ik desnoods wel een stukje door hoor ;)

Ik heb zelf al heel internet afgespeurd en ben ook al heel wat tegen gekomen maar ik hoor graag ervaringen van mensen hier. Hoe zei het ervaren hebben. En normaal gesproken gaat taco naar familie en hoef ik deze moeite helemaal niet te doen. Maar aangezien m'n vriend en ik dit jaar (lang) op huwelijksreis gaan wil ik hem voor 1 x bij een goed adres onderbrengen.

Wie o wie kan mij helpen? :engel:
Afbeelding
bea leyba
Zeer actief

Re: Gped vakantie adres gezocht omg. Randstad

Ongelezen bericht door bea leyba »

Als mijn honden naar een pension gaan breng ik ze hierheen.
Het is wel een stukje rijden, maar je weet dat ze het daar goed hebben dus dat is wel wat waard.

http://www.vtsite.nl/bacchus/" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
yuki
Zeer actief

Ongelezen bericht door yuki »

Hoe lang is heel lang? Ik weet iemand die soms, kleine hondjes tegen vergoeding opvangt. Zou het kunnen vragen, geen idee of ze het nog wil. Een chi in de pension lijkt mij persoonlijk niks :wink: Maar de prijs die je noemde, is inclusief voer neem ik aan? Tja dan kom je bij een chi bedrogener uit dat bij een duitse dog :mrgreen: Maar een HUS rekent volgens mij al 10 euro per wandeling tegenwoordig, dus in dat opzicht denk ik tja valt mee die 17 euro.
Geen ervaring, heb zelf nooit voor een pension gekozen dus geen ervaring hier.
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
daydream
Vaste gebruiker

Bedankt voor de reacties.
@ bea leyba : bedankt voor de link. Het ziet er zekers goed uit, Alhoewel ik niet weet of taco erg blij wordt van een kennel. Maar ik vrees dat een mens daar bijna niet aan ontkomt als hij/zij de hond in een pension doet.

@Yuki: bedankt voor het aanbod. Alleen zou ik dat wel een beetje spannend vinden om mijn hond weg te brengen naar iemand die geen "officieel" pension runt. Ken je deze persoon goed? Taco kan op zichzelf goed staande houden hoor tussen andere honden. Dus een pension vind ik opzich niet zo eng. ik wil graag alleen een goed pension. :wink:
Afbeelding
bea leyba
Zeer actief

Ongelezen bericht door bea leyba »

daydream schreef:Bedankt voor de reacties.
@ bea leyba : bedankt voor de link. Het ziet er zekers goed uit, Alhoewel ik niet weet of taco erg blij wordt van een kennel. Maar ik vrees dat een mens daar bijna niet aan ontkomt als hij/zij de hond in een pension doet.

@Yuki: bedankt voor het aanbod. Alleen zou ik dat wel een beetje spannend vinden om mijn hond weg te brengen naar iemand die geen "officieel" pension runt. Ken je deze persoon goed? Taco kan op zichzelf goed staande houden hoor tussen andere honden. Dus een pension vind ik opzich niet zo eng. ik wil graag alleen een goed pension. :wink:

Toevallig weet ik uit betrouwbare bron dat hele kleine hondjes vaak niet in de kennel hoeven,als ze er niet teveel hebben hè?
Maar dat kan je gewoon even vragen. Hele vriendelijke mensen die je gewoon ff kan bellen met zulke vragen. :wink:
Afbeelding
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

misschien kan je een sop de site van dierenopvang rex kijken, die vangen honden op in een huiselijke situatie.... lijkt me voor zo een kleintje veel beter dan in en pension.
Is er helemaal niemand in je familie die je hondje voor langere tijd wil opvangen..zoveel werk is het niet, kan je vaste oppas het niet doen.. ik zou zo een kleintje echt niet in een pension doen.
Afbeelding
Yoshi
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Yoshi »

Ik weet helaas ook geen goed adres.. vind het toch wel een beetje zielig voor een chihuahua. Het liefste breng ik die van mij er ook niet heen. Maar kan jouw hond goed een paar uurtjes alleen zijn? En kan die goed met andere honden? Wellicht dat ik er wel op kan passen? Maar het blijft inderdaad altijd eng om je hond zomaar naar een vreemde te brengen. :(:
Groetjes van Yoshi, Yane en Ne-yo
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Kijk hier eens

http://www.uitlaatservicelobbes.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ze hebben een goede naam, geen persoonlijke ervaring mee omdat ze geen intacte reuen nemen en ik inschat dat dit niet echt iets is voor mijn hond maar wellicht iets voor jullie.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Ze willen dit en dat en zus en zo.
Maar daar mag de prijs dan ook niet naar zijn.
Zelf gaan ze op huwelijks reis wat heel wat meer kost .
Maar de vacantie opvang van de hond moet voor een snabbel prijsje.

:oohja:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

nou ja, 17 euro pd vind ik toch ook wel heel ietwat aan de prijzige kant. Zelf zou het me niet zo heel veel uitmaken, maar de prijzen liggen doorgaans toch zo tussen de 10,50 voor een kleine en 12,50 voor een grote hond pd. Maar goed, wie weet wat ze voor die 17 euro per dag wel niet allemaal meer krijgen of wat er wel niet allemaal met ze (honden) gedaan wordt. :wink:

Als je op vakantie gaat en je moet je hond onderbrengen in een pension/hotel moet je niet op de kosten kijken. Je moet kijken of het een goed pension is. En ja, daar mag best wel een prijskaartje hangen. Neem aan dat als je lang op "huwelijksreis" gaat dat een aardige duit kost dat de kosten voor een pension/hotel niet zoveel zou moeten uitmaken. Dus dat ben ik zeer zeker met je eens. :ok:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
daydream
Vaste gebruiker

Re: Goed vakantie adres gezocht omg. Randstad

bouvierpoedel schreef:Ze willen dit en dat en zus en zo.
Maar daar mag de prijs dan ook niet naar zijn.
Zelf gaan ze op huwelijks reis wat heel wat meer kost .
Maar de vacantie opvang van de hond moet voor een snabbel prijsje.

:oohja:
tuttuttut... relax zeg.. wat een reactie. Een snabbelprijsje vind ik een beetje rare opmerking. Al moet ik de hoofdprijs betalen.. interesseert me niks. Als mijn hond maar bij een fijn adres zit. En ja daar stel ik wel wat eisen aan. Die prijs gaf ik aan omdat ik op internet nogal wat uiteenlopende prijzen zie. En de 1 vraagt 6 en de ander 20 euro.. dat vind ik nogal een verschil. Vandaar dat ik dat aanhaal .T is voor mij namelijk de eerste x dat ik mijn hond naar pension breng. Dus van prijzen heb ik nog geen goed overzicht. Oh ja.. en vakantie is met een K..

@ De rest: bedankt voor de reacties! Ik ga dit weekend kijken bij een kleinschalig hondenpension bij iemand thuis. Diegene heb ik via de forum gevonden, heel fijn! :F:
En helaas kan mijn vaste oppas niet, die ondergaat een heupoperatie, anders had zij met alle liefde op Taco gepast.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”