Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Welk bedje in bench!

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Loontje
Actief
Mijn ras(sen): Kruising witte herder met labrador/samojeed

Welk bedje in bench!

Ongelezen bericht door Loontje »

Ik vroeg mij eens af wat jullie in de bench hebben... Ik had een dun kussentje, maar deze is kapot gegaan. Tevens schoof hij deze opzij als hij ging slapen, want het liefst ligt hij op de metalen bak van de bench zelf :scratch: Verder ligt hij graag op de (koude) plavuizen te slapen. Ik heb er nu tijdelijk een fleecedeken ingelegd, welke hij ook aan de kant schuift :ugh:

Heeft er iemand nog een idee, zodat mijn hond eens lekker in zijn bench kan liggen. Ik lig nl. zelf ook het liefst op een lekker matras met een comfortabel dekbed en hoofdkussen :lol1:
Afbeelding
Renee1966
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel
Aantal honden: 2

Re: Welk bedje in bench!

Ongelezen bericht door Renee1966 »

Ik heb een schuimmatras van Ikea op maat geknipt en daar een fleece hoesje omheen genaaid.
Is het eerste bed dat niet aan gort gevreten wordt :cheer:
Veronique & Kyra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner

Ongelezen bericht door Veronique & Kyra »

Wij hadden eerst een soort vetbed in de bench liggen, tot ze dat kapot gebeten had.
Toen hebben we er een matrasje ingelegd. Zo'n baby matrasje bij de ikea, hoes erom heen, ideaal zou je denken. Alleen was dat binnen 1,5 dag ook in duizend stukken gebeten.

Het enige wat nu heel blijft zijn dingen zonder voering van binnen. We hebben dus een groot strand laken erin liggen en 2 fleecedekens zodat ze toch een beetje zacht ligt.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

volgens mij ligt je hond juist lekker zonder iets als ik het zo lees. alles wat je erin legt schuift ie weg omdat ie graag op de plaat en op plavuizen ligt :19:
Afbeelding
Magic
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door Magic »

Mag je hond niet zelf bepalen wat hij lekkerder vindt liggen; een kleedje of kale benchvloer? :mann:

Hier ligt er altijd een vetbed in, en meestal ook nog 1 of 2 fleecedekens. Ik leg ze ongeveer elke dag netjes recht, zodat hij daarna weer alles schots en scheef kan leggen, om er heerlijk náást te gaan liggen ;).
Afbeelding
Iedere dag feest!
Loontje
Actief
Mijn ras(sen): Kruising witte herder met labrador/samojeed

Ongelezen bericht door Loontje »

massam schreef:volgens mij ligt je hond juist lekker zonder iets als ik het zo lees. alles wat je erin legt schuift ie weg omdat ie graag op de plaat en op plavuizen ligt :19:
Dat idee heb ik ook, maar wil ook niet helemaal niets in zijn bench leggen.........
Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

massam schreef:volgens mij ligt je hond juist lekker zonder iets als ik het zo lees. alles wat je erin legt schuift ie weg omdat ie graag op de plaat en op plavuizen ligt :19:
Ik had het zelf kunnen tikken ;-)
Hond ligt het liefste op niets ;-)

Dus: niets in de bench...

Suzanne
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”