Heeft er iemand nog een idee, zodat mijn hond eens lekker in zijn bench kan liggen. Ik lig nl. zelf ook het liefst op een lekker matras met een comfortabel dekbed en hoofdkussen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welk bedje in bench!
Moderator: moderatorteam
- Loontje
- Actief
- Mijn ras(sen): Kruising witte herder met labrador/samojeed
Welk bedje in bench!
Ik vroeg mij eens af wat jullie in de bench hebben... Ik had een dun kussentje, maar deze is kapot gegaan. Tevens schoof hij deze opzij als hij ging slapen, want het liefst ligt hij op de metalen bak van de bench zelf
Verder ligt hij graag op de (koude) plavuizen te slapen. Ik heb er nu tijdelijk een fleecedeken ingelegd, welke hij ook aan de kant schuift
Heeft er iemand nog een idee, zodat mijn hond eens lekker in zijn bench kan liggen. Ik lig nl. zelf ook het liefst op een lekker matras met een comfortabel dekbed en hoofdkussen

- Renee1966
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel - Aantal honden: 2
Re: Welk bedje in bench!
Ik heb een schuimmatras van Ikea op maat geknipt en daar een fleece hoesje omheen genaaid.
Is het eerste bed dat niet aan gort gevreten wordt
Is het eerste bed dat niet aan gort gevreten wordt
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Wij hadden eerst een soort vetbed in de bench liggen, tot ze dat kapot gebeten had.
Toen hebben we er een matrasje ingelegd. Zo'n baby matrasje bij de ikea, hoes erom heen, ideaal zou je denken. Alleen was dat binnen 1,5 dag ook in duizend stukken gebeten.
Het enige wat nu heel blijft zijn dingen zonder voering van binnen. We hebben dus een groot strand laken erin liggen en 2 fleecedekens zodat ze toch een beetje zacht ligt.
Toen hebben we er een matrasje ingelegd. Zo'n baby matrasje bij de ikea, hoes erom heen, ideaal zou je denken. Alleen was dat binnen 1,5 dag ook in duizend stukken gebeten.
Het enige wat nu heel blijft zijn dingen zonder voering van binnen. We hebben dus een groot strand laken erin liggen en 2 fleecedekens zodat ze toch een beetje zacht ligt.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
volgens mij ligt je hond juist lekker zonder iets als ik het zo lees. alles wat je erin legt schuift ie weg omdat ie graag op de plaat en op plavuizen ligt 

- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Mag je hond niet zelf bepalen wat hij lekkerder vindt liggen; een kleedje of kale benchvloer?
Hier ligt er altijd een vetbed in, en meestal ook nog 1 of 2 fleecedekens. Ik leg ze ongeveer elke dag netjes recht, zodat hij daarna weer alles schots en scheef kan leggen, om er heerlijk náást te gaan liggen
.
Hier ligt er altijd een vetbed in, en meestal ook nog 1 of 2 fleecedekens. Ik leg ze ongeveer elke dag netjes recht, zodat hij daarna weer alles schots en scheef kan leggen, om er heerlijk náást te gaan liggen

Iedere dag feest!
- Loontje
- Actief
- Mijn ras(sen): Kruising witte herder met labrador/samojeed
Dat idee heb ik ook, maar wil ook niet helemaal niets in zijn bench leggen.........massam schreef:volgens mij ligt je hond juist lekker zonder iets als ik het zo lees. alles wat je erin legt schuift ie weg omdat ie graag op de plaat en op plavuizen ligt

-
~Suzanne~
- Zeer actief
Ik had het zelf kunnen tikkenmassam schreef:volgens mij ligt je hond juist lekker zonder iets als ik het zo lees. alles wat je erin legt schuift ie weg omdat ie graag op de plaat en op plavuizen ligt
Hond ligt het liefste op niets
Dus: niets in de bench...
Suzanne