In het gedeelte "Opvoeding" kan ik nog even niets plaatsen dus dan doe ik het even hier.
Mijn vraag:
Onze pup is nu 9wk en 4dgn.
Voordat ze kwam heb ik een bench (achteraf misschien wat groot voor een chi

,maar goed) aangeschaft, een dekentje voor erin en een mandje voor erin.
Haar brokjes en water staan altijd in de bench en bij de voer-en drinkbak van onze staff staan ook haar voer- en drinkbakje.
Ik ben de gehele dag thuis op een boodschapje na.
S'nachts zat ze tot nu toe in de bench dat ging op een enkel piepje na heel goed.
Poepen en plassen buiten gaat op een ongelukje na wel goed. Tuurlijk moet ik er wel als een havik bovenop zitten want anders piest en poept ze in het rond
Ok, nu heeft mevrouw sinds gisteren besloten dat niet de bench haar plekje is, maar warm tegen de kont van onze staff in zijn mand. Op zich vind ik het prima ze zoekt natuurlijk hem op, en heb haar vannacht na een halve verbouwing in de woonkamer bij onze staff laten liggen.
Vanmorgen had ze nergens gepoept of geplast!!! Heeft in 1 ruk doorgeslapen, maar moest wel echt echt om 6:00 naar buiten waar ze netjes alles gedaan heeft.
Mijn vraag is nu alleen, ik heb totaal geen ervaring met een pup die wordt opgevoed zonder bench. En is het wel eerlijk naar onze staff toe om zijn mand in te laten pikken door de pup?????
Is het uberhaupt verstandig om haar nu uit de bench te laten, met het oog op de toekomst waar we dus wel eens een paar uur met de kids eropuit zijn???