Ik ben me aan t orienteren want ik heb nu nog geen hond, maar wel de knoop doorgehakt dat er eindelijk een gaat komen. Vroeger thuis wel honden gehad, maar dat is lang geleden. Wel vaak op de honden van mn zus gepast, zodat ik toch af en toe lekker met ze kon gaan wandelen. Ik ben me nu nog aan t orienteren op een ras. Ik zit momenteel nog wel een tijdje thuis, dus juist nu heb ik lekker veel tijd voor t opvoeden van een pup. In de wat verdere toekomst ga ik wel weer aan t werk, maar dan wil ik t zo inplannen dat ik t goed kan combineren, dus wat minder uren en dicht bij huis zodat ik tussendoor de hond kan uitlaten. Ik wil ook graag een ras waar ik mee op cursussen zoals behendigheid of dat soort dingen kan. En ik heb nog wat andere dieren thuis zoals twee katten, en een paar cavia's en konijnen dus ik wil wel een ras wat goed met andere dieren kan. En daarom dus een pup die je dat nog kan aanleren en er zo mee opgroeit. Als jullie suggesties hebben dan roep maar, ik heb wel wat in mijn hoofd maar ik ben benieuwd wat jullie me zo aanraden, misschien dat jullie wel met een ras komen waar ik zo een twee drie niet aan gedacht heb. Het liefst wil ik een middelgrote of grote hond, maar een reus hoeft ook weer niet.
Verder hou ik van fotograferen en films en muziek. Ik hoop hier lekker met jullie over honden te kunnen kwebbelen en ook veel te leren en leuke hondenverhalen uit te wisselen.
groetjes Danielle