Ik ben op zoek naar een goede muilkorf voor Buck. Hij heeft een oorontsteking en moest naar de d.a. Dat heeft nogal wat voeten in aarde om hem door een wachtkamer heen te loodsen want er liepen honden los, of mensen laten de riem vieren van hun eigen hond ondanks mijn verzoek om bij hem uit de buurt te blijven. En ook om hem te kunnen laten onderzoeken en behandelen door de d.a. Wij kunnen zelf prima zijn oren zalven thuis, maar bij de d.a. gaat hij door het lint. Gillen en huilen en bijten als hij de kans zou krijgen. En dan keek de dierenarts alleen nog op dat moment in zijn goede oor waar niks mee aan de hand was.
Dus ik had een muilkorf gekocht van tevoren. Dat was geen succes want hij kreeg hem zelf af thuis. Het is zo'n leren ding met allemaal riempjes. Ik zal zo even zoeken naar een afbeelding. Snuitje gekocht die was binnen een halve minuut af. Snuitje twee zat beter maar toen werd zijn tong blauw

Dus snel weer af. Bij de dierenarts kreeg hij een muilkorf die ze daar hadden, maar ook toen moesten we opletten dat hij zijn poot er niet achter kon zetten want hij krijgt hem dan af.
Is er een muilkorf, want snuitjes begin ik niet meer aan, die geschikt is voor honden die zich overal uit kunnen wringen? Die echt safe is?