Ik ken ook vrijwel niemand in Lelystad, erg vervelend zeker nu ik geen auto heb overdag!
En Nova moet gewoon mee
Moderator: moderatorteam
Ja we passen het gewoon aan, maar een doggyride zou helemaal luxe zijnforestmeisje schreef:Daarom we kunnen de wandeling ook aanpassen. Daarnaast wil ik morgen een doggyride bestellen dus die kan ik eventueel wel meenemen zodat de ukkies erin kunnen mochten we toch verder willen lopen.
Meen je dat nou? Ik loop er al jaren en nog nooit verveeld.. ik loop ook nooit het zelfde en pak vaak de buitenkanten en weggentjes waar je bijna nooit niemand tegenkomt.. alleen zins ze nou fietspaden hebben aangelegd vind ik het wat minder.... Loop jij zeker alleen om de plas heen?forestmeisje schreef:Waterwijk, en jij??
Wat zijn leuke wandelplekken hier?
Ik loop eigenlijk altijd in het zuigerplas, maar dat gaat ook vervelen..
grappig daar heb ik voor 3 maanden terug 25 jaar gewoond :p ik woon nu in de Atolforestmeisje schreef:Waterwijk, en jij??

Denise. schreef:Ja Nova gaat zeker een keer meeWe prikken dan binnenkort wel een datum
![]()
@Bakker, Nova is ook pas 8 weken hoor, we hoeven geen heel stuk te lopen hoor
Inderdaad, alleen om de plas. Ik heb een vriend die elke keer weer zeikt met wandelen, die vind het rondje om de plas al te lang! Ik heb nu 1x ook zijpaadjes gepakt, dat is heerlijk ja!!Lydia schreef:Meen je dat nou? Ik loop er al jaren en nog nooit verveeld.. ik loop ook nooit het zelfde en pak vaak de buitenkanten en weggentjes waar je bijna nooit niemand tegenkomt.. alleen zins ze nou fietspaden hebben aangelegd vind ik het wat minder.... Loop jij zeker alleen om de plas heen?forestmeisje schreef:Waterwijk, en jij??

haha dat gaat idd vervelen, en binnen een uur ben je dan klaar (legt eraan hoe snel je loopt) Ik loop bijna nooit om die plas heen, veel te druk altijd vind ik, zeker in het weekend...forestmeisje schreef:
Inderdaad, alleen om de plas. Ik heb een vriend die elke keer weer zeikt met wandelen, die vind het rondje om de plas al te lang! Ik heb nu 1x ook zijpaadjes gepakt, dat is heerlijk ja!!
Gelderse hout vind ik niet veel aan, maar ben er pas 1x geweest. Het is vanaf hier wel te fietsen, dus wil dat, zodra ik de doggyride heb, wel weer gaan doen. Enige wat een beetje te fietsen is met mijn gezondheid!
Ah oke, dat wist ik niet... dan gaat dat idd niet... Ik heb ze daar alleen aan de lijn als het druk is en in het beginnen, als ik achteraf loop dan gaan ze gewoon los hoor, luisteren goed, en jagen geen dieren ofzo anders had ik het uiteraard niet gedaan...forestmeisje schreef:Vanwege mijn gezondheid kan ik niet te ver fietsen. Daarnaast zie ik haddock niet zo lang naast de fiets lopen haha die is na een paar sec al uitgeput naast de fiets
Natuurpark verder vind ik niet leuk omdat ze aan de lijn moeten.
Shouting? waar is dat? Ben totaal niet bekend in Lelystad hahaha
Oke, dat is wel vervelend dan dat je ziek bent geworden.... Maar in Lelystad valt gelukkig niet zo heel veel te ontdekken hoor, zo groot is het niet en veel bezienswaardigheden zijn er niet.. ik woon er alweer 30 jaar pff, veels te lang hihiiiforestmeisje schreef:Woon hier 1 april 2 jaar, maar ben al vrij snel ziek geworden toen ik hier kwam wonen, dus helaas nooit echt de mogelijkheid gehad om er op uit te trekken. Laatst hadden we nog twee auto's en toen ben ik wel plekken gaan zoeken, maar goed ik ken amper dingen hier en met Google maps kom je ook niet heel erg ver.
Vriendlief is hier opgegroeid maar die kent ook niet veel merk ik!
Oeff hou op schei uit met de bruggen... Lelystad bestaat alleen maar uit bruggen.. vroeger alles op de fiets gedaan, gek wordt je ervan maar krijg je wel goede conditie van hahaha...forestmeisje schreef:Haha nee het is niet heel boeiend hierMaar wel heeel anders dan Arnhem haha. Ik moest erg wennen aan dat je hier apparte fietspaden hebt en bruggen, ben gewend gewoon naast de weg te fietsen haha.
En die dreven, pfff. Maar als je het eenmaal snapt dan is het vrij duidelijk. Langzaamaan begin ik het nu te begrijpen haha.

Daanie schreef:nog even en we kunnen met een flinke groep wandelen![]()
Ik wil morgen ook wel15:00 uur best prima. Ik loop niet heel graag in het gelderse hout, maar Zuigerplas vind ik altijd leuk.
Dus morgen 15:00 uur zuigerplas? bij de grote parkeerplaats of bij het karveel (de schelp)?

OT: Wat een mooie hond heb je BrownyBrowny schreef:Zijn er mensen die ook morgen 15:00u willen/kunnen wandelen?![]()
met suggesties voor locatie..?
dank jeFlevo Bordertje schreef:OT: Wat een mooie hond heb je BrownyBrowny schreef:Zijn er mensen die ook morgen 15:00u willen/kunnen wandelen?![]()
met suggesties voor locatie..?Lijkt wel een beetje Toller achtig. Is het een reu of een teef? We moeten vlak bij elkaar wonen, maar volgens mij heb ik jullie nooit gezien buiten. Ik loop ook zelden door de buurt eigenlijk