Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandelen in Lelystad

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

HaddockandFriends
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Wandelen in Lelystad

Ongelezen bericht door HaddockandFriends »

Oh joh we laten dit topic lekker open, en als iemand wil wandelen gillen we gewoon!
Ik ken ook vrijwel niemand in Lelystad, erg vervelend zeker nu ik geen auto heb overdag!

En Nova moet gewoon mee :P
Supernova
Zeer actief

Ongelezen bericht door Supernova »

Ja Nova gaat zeker een keer mee :mrgreen: We prikken dan binnenkort wel een datum :D

@Bakker, Nova is ook pas 8 weken hoor, we hoeven geen heel stuk te lopen hoor :wink:
HaddockandFriends
Zeer actief
Contacteer:

Daarom we kunnen de wandeling ook aanpassen. Daarnaast wil ik morgen een doggyride bestellen dus die kan ik eventueel wel meenemen zodat de ukkies erin kunnen mochten we toch verder willen lopen.
Supernova
Zeer actief

forestmeisje schreef:Daarom we kunnen de wandeling ook aanpassen. Daarnaast wil ik morgen een doggyride bestellen dus die kan ik eventueel wel meenemen zodat de ukkies erin kunnen mochten we toch verder willen lopen.
Ja we passen het gewoon aan, maar een doggyride zou helemaal luxe zijn :mrgreen:
snuffel11
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door snuffel11 »

Ik wil ook wel een keer mee met mn killers, maar eerst moet meissie in orde zijn.. maar ik wil zeker een keer mee wandelen hier in het dorp :D
snuffel11
Zeer actief

forestmeisje schreef:Waterwijk, en jij??

Wat zijn leuke wandelplekken hier?
Ik loop eigenlijk altijd in het zuigerplas, maar dat gaat ook vervelen..
Meen je dat nou? Ik loop er al jaren en nog nooit verveeld.. ik loop ook nooit het zelfde en pak vaak de buitenkanten en weggentjes waar je bijna nooit niemand tegenkomt.. alleen zins ze nou fietspaden hebben aangelegd vind ik het wat minder.... Loop jij zeker alleen om de plas heen?
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

grappig daar heb ik voor 3 maanden terug 25 jaar gewoond :p ik woon nu in de Atol
dan woon je vlakbij het Gelderse hout daar wandel ik heel vaak.. zuigerplas vind ik erg leuk gek genoeg kom ik daar zelden :denken:
Afbeelding
Bakker01
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kruising Rottweiler x Amerikaanse Bulldog

Ongelezen bericht door Bakker01 »

Denise. schreef:Ja Nova gaat zeker een keer mee :mrgreen: We prikken dan binnenkort wel een datum :D

@Bakker, Nova is ook pas 8 weken hoor, we hoeven geen heel stuk te lopen hoor :wink:

Oww dan moet het inderdaad helemaal goed komen! :D
HaddockandFriends
Zeer actief
Contacteer:

Lydia schreef:

Meen je dat nou? Ik loop er al jaren en nog nooit verveeld.. ik loop ook nooit het zelfde en pak vaak de buitenkanten en weggentjes waar je bijna nooit niemand tegenkomt.. alleen zins ze nou fietspaden hebben aangelegd vind ik het wat minder.... Loop jij zeker alleen om de plas heen?
Inderdaad, alleen om de plas. Ik heb een vriend die elke keer weer zeikt met wandelen, die vind het rondje om de plas al te lang! Ik heb nu 1x ook zijpaadjes gepakt, dat is heerlijk ja!!

Gelderse hout vind ik niet veel aan, maar ben er pas 1x geweest. Het is vanaf hier wel te fietsen, dus wil dat, zodra ik de doggyride heb, wel weer gaan doen. Enige wat een beetje te fietsen is met mijn gezondheid!
Browny
Zeer actief

leuk dat er meer mensen zijn die het leuk vinden om samen te wandelen :D
dat wordt dus binnenkort een wandel date? :E:
Afbeelding
snuffel11
Zeer actief

forestmeisje schreef:
Inderdaad, alleen om de plas. Ik heb een vriend die elke keer weer zeikt met wandelen, die vind het rondje om de plas al te lang! Ik heb nu 1x ook zijpaadjes gepakt, dat is heerlijk ja!!

Gelderse hout vind ik niet veel aan, maar ben er pas 1x geweest. Het is vanaf hier wel te fietsen, dus wil dat, zodra ik de doggyride heb, wel weer gaan doen. Enige wat een beetje te fietsen is met mijn gezondheid!
haha dat gaat idd vervelen, en binnen een uur ben je dan klaar (legt eraan hoe snel je loopt) Ik loop bijna nooit om die plas heen, veel te druk altijd vind ik, zeker in het weekend...

Och je kan uren via zijpaden wandelen, als je je auto bij de shouting neerplant (aan die kan dan) kom je sneller bij de zijkanten en is ook erg leuk lopen....

Daar vind ik dus ook niets aan, ik loop of in het Zuigerplas of vlak bij het natuurpark....

Waarom niet lekker fietsen in het natuurpark met je hondjes dan, is bijna om de hoek bij je en heerlijk fietsen daar en nog een hoop te zien ook.. ?
HaddockandFriends
Zeer actief
Contacteer:

Vanwege mijn gezondheid kan ik niet te ver fietsen. Daarnaast zie ik haddock niet zo lang naast de fiets lopen haha die is na een paar sec al uitgeput naast de fiets :P
Natuurpark verder vind ik niet leuk omdat ze aan de lijn moeten.

Shouting? waar is dat? Ben totaal niet bekend in Lelystad hahaha
snuffel11
Zeer actief

forestmeisje schreef:Vanwege mijn gezondheid kan ik niet te ver fietsen. Daarnaast zie ik haddock niet zo lang naast de fiets lopen haha die is na een paar sec al uitgeput naast de fiets :P
Natuurpark verder vind ik niet leuk omdat ze aan de lijn moeten.

Shouting? waar is dat? Ben totaal niet bekend in Lelystad hahaha
Ah oke, dat wist ik niet... dan gaat dat idd niet... Ik heb ze daar alleen aan de lijn als het druk is en in het beginnen, als ik achteraf loop dan gaan ze gewoon los hoor, luisteren goed, en jagen geen dieren ofzo anders had ik het uiteraard niet gedaan...

De shouting is eigenlijk helemaal achterin in het bos... als je ergens bij de plas (lastig uit te leggen haha) een zijweg in gaat kom je er vanzelf.. maar ik rij meestal met de auto daarheen omdat het daar rustiger is en vanuit daar kan je alle kanten op.... het is voorbij het strand zeg maar die kant op....

Woon je hier nog niet zo lang dan?
HaddockandFriends
Zeer actief
Contacteer:

Woon hier 1 april 2 jaar, maar ben al vrij snel ziek geworden toen ik hier kwam wonen, dus helaas nooit echt de mogelijkheid gehad om er op uit te trekken. Laatst hadden we nog twee auto's en toen ben ik wel plekken gaan zoeken, maar goed ik ken amper dingen hier en met Google maps kom je ook niet heel erg ver.
Vriendlief is hier opgegroeid maar die kent ook niet veel merk ik!
snuffel11
Zeer actief

forestmeisje schreef:Woon hier 1 april 2 jaar, maar ben al vrij snel ziek geworden toen ik hier kwam wonen, dus helaas nooit echt de mogelijkheid gehad om er op uit te trekken. Laatst hadden we nog twee auto's en toen ben ik wel plekken gaan zoeken, maar goed ik ken amper dingen hier en met Google maps kom je ook niet heel erg ver.
Vriendlief is hier opgegroeid maar die kent ook niet veel merk ik!
Oke, dat is wel vervelend dan dat je ziek bent geworden.... Maar in Lelystad valt gelukkig niet zo heel veel te ontdekken hoor, zo groot is het niet en veel bezienswaardigheden zijn er niet.. ik woon er alweer 30 jaar pff, veels te lang hihiii
HaddockandFriends
Zeer actief
Contacteer:

Haha nee het is niet heel boeiend hier :P Maar wel heeel anders dan Arnhem haha. Ik moest erg wennen aan dat je hier apparte fietspaden hebt en bruggen, ben gewend gewoon naast de weg te fietsen haha.
En die dreven, pfff. Maar als je het eenmaal snapt dan is het vrij duidelijk. Langzaamaan begin ik het nu te begrijpen haha.
snuffel11
Zeer actief

forestmeisje schreef:Haha nee het is niet heel boeiend hier :P Maar wel heeel anders dan Arnhem haha. Ik moest erg wennen aan dat je hier apparte fietspaden hebt en bruggen, ben gewend gewoon naast de weg te fietsen haha.
En die dreven, pfff. Maar als je het eenmaal snapt dan is het vrij duidelijk. Langzaamaan begin ik het nu te begrijpen haha.
Oeff hou op schei uit met de bruggen... Lelystad bestaat alleen maar uit bruggen.. vroeger alles op de fiets gedaan, gek wordt je ervan maar krijg je wel goede conditie van hahaha...

het is inderdaad verwarrend die dreven, maar net wat je zegt het went wel snel.. en die rontondes zijn ook voor buitenstaanders zeer verwarrend, hoevaak je mensen niet fouten ziet maken erop...

maar voor de rest is het wel aardig wonen hier en lijkt me inderdaad heel wat anders als Arnhem, ben daar geloof ik pas 1x geweest hahaaha

Maar voor de rest bevalt het je wel hier dan?
Annette1986
Actief
Mijn ras(sen): beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Annette1986 »

heey wat leuk zeg

Lee en ik willen ook wel een keertje mee wandelen hoor! :D Gelderse hout is hier op loopafstand :)
Afbeelding
Many people will walk in and out of your life, but only few will leave footprints in your heart
Browny
Zeer actief

Zijn er mensen die ook morgen 15:00u willen/kunnen wandelen? :engel:
met suggesties voor locatie..?
Afbeelding
Annette1986
Actief
Mijn ras(sen): beauceron

Ongelezen bericht door Annette1986 »

morgen ga ik al weg met de Beauceronvereniging. Dus helaas kan ik niet
Afbeelding
Many people will walk in and out of your life, but only few will leave footprints in your heart
Daanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daanie »

nog even en we kunnen met een flinke groep wandelen :D

Ik wil morgen ook wel :lol1: 15:00 uur best prima. Ik loop niet heel graag in het gelderse hout, maar Zuigerplas vind ik altijd leuk.

Dus morgen 15:00 uur zuigerplas? bij de grote parkeerplaats of bij het karveel (de schelp)?
Afbeelding
Browny
Zeer actief

Daanie schreef:nog even en we kunnen met een flinke groep wandelen :D

Ik wil morgen ook wel :lol1: 15:00 uur best prima. Ik loop niet heel graag in het gelderse hout, maar Zuigerplas vind ik altijd leuk.

Dus morgen 15:00 uur zuigerplas? bij de grote parkeerplaats of bij het karveel (de schelp)?

Morgen 15:00u zuigerplas bij grote parkeerplaats, ik zal er zijn :lol1:
Afbeelding
Daanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daanie »

Leuk! 15 uur it is

Als er nog iemand mee wil zonder vervoer.....ik heb een heeeeeeeeul grote auto. :mrgreen:
Afbeelding
HaddockandFriends
Zeer actief
Contacteer:

Leuk morgen 15.00 ik zal er zijn. Hopelijk vriendlief ook, maar anders ben ik alleen MET mopshond :P Ik ken mijzelf en ben geheid te vroeg, dus ik ga gewoon op de parkeerplaats staan wachten!!

@ Lydia: Heel eerlijk? Ik wil terug naar Arnhem/Velp! De natuur is daar zo mooi. Meer wandelplekken, vooral toen ik in Velp woonde. Bos vlakbij, de posbank (stukje veluwe) ook vlakbij! Ideaal! Ik mis het, maar goed voorlopig zit het er niet in om terug te gaan ivm vriend zijn werk.
Supernova
Zeer actief

Morgen is wat te snel, Nova moet eerst maar eens bijkomen van vandaag :slaap: :mrgreen:
snuffel11
Zeer actief

Oeff, de postbank is inderdaad een mooi stuk natuur.. ben daar 1x geweest en toen stond heel het hei in de bloeii, zo mooi :eek: Kan me voorstellen dat je terug wilt hoor, er is hier weinig te beleven eigenlijk.. voor jonge kinderen is het wel oke, maar als je dan wat ouder wordt minder en dan mijn leeftijd ach.. het boeit niet meer zo haha

Morgen ga ik niet wandelen, maar hou me aanbevolen voor een andere keer als meissie ook mee kan...iig jullie heel veel wandel plezier en mss tot de volgende keer...
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Hallo allemaal!
Leuk die wandelafspraken in Lelydorp :lol1: Morgen heb ik al een wandelafspraak, maar ik ga een volgende keer ook graag mee met Boyke :ok:
En Forestmeisje, kan het zijn dat jij donderdagavond bij Agility for Fun was met Haddock? Boyke had zijn eerste behendigheidsles, erg leuk :mrgreen:
Groetjes,
Anne.
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Browny schreef:Zijn er mensen die ook morgen 15:00u willen/kunnen wandelen? :engel:
OT: Wat een mooie hond heb je Browny :I: Lijkt wel een beetje Toller achtig. Is het een reu of een teef? We moeten vlak bij elkaar wonen, maar volgens mij heb ik jullie nooit gezien buiten. Ik loop ook zelden door de buurt eigenlijk :wink:
HaddockandFriends
Zeer actief
Contacteer:

Ja ik was er donderdag avond inderdaad, had jonge honden les.
Dan had je zeker van 7 tot 8? les? Was het leuk!?

Ben erg benieuwd naar alle hondjes!

Posbank is inderdaad echt mooi! Zeker als alles in bloei staat, geweldig!
Ach we hopen ooit naar Arnhem te kunnen, of omgeving is ook prima!
En wat betreft hier, hopen we snel een ander huisje in een fatsoenlijke buurt te hebben. Ben er zo zat in de waterwijk!
Maar we hebben wel wat eisen aan de woning, en kunnen alleen huren helaas. Dus het duurt vast even want ik sta pas anderhalf jaar ingeschreven hier..
Browny
Zeer actief

Flevo Bordertje schreef:
Browny schreef:Zijn er mensen die ook morgen 15:00u willen/kunnen wandelen? :engel:
OT: Wat een mooie hond heb je Browny :I: Lijkt wel een beetje Toller achtig. Is het een reu of een teef? We moeten vlak bij elkaar wonen, maar volgens mij heb ik jullie nooit gezien buiten. Ik loop ook zelden door de buurt eigenlijk :wink:
dank je :) Browny is een reu (zonder klokkenspel dan) :tongue:
wonen jullie ook in deze buurt dan? gaan jullie alle rondes dan ergens anders heen?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”