Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandelen in Lelystad

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Re: Wandelen in Lelystad

Ongelezen bericht door Browny »

forestmeisje schreef:Ja ik was er donderdag avond inderdaad, had jonge honden les.
Dan had je zeker van 7 tot 8? les? Was het leuk!?.
OT:
ik had me daar ook voor ingeschreven en nam iemand contact met mij op, toen ik het rond wou maken heb ik nooit meer wat gehoord :( ga van de week even bellen hoe het zit :scratch:
ik zou namelijk ook jongen honden cursus doen en had begrepen dat er nieuwe groepen zouden beginnen deze week..
Afbeelding
HaddockandFriends
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door HaddockandFriends »

Ja klopt deze week zijn de nieuwe groepen begonnen. Geen idee of er ook een nieuwe groep jonge hond is gestart, maar dat zou goed kunnen!!
Zou even bellen inderdaad, jammer dat je niks meer gehoord hebt. En als er niet opgenomen wordt even een mailtje achteraan sturen. Marina is vaak erg druk, werkt naast de hondenschool ook nog 40 uur pw (en ze wonen in Duitsland). Mag geen excuus zijn, maar het kan erbij ingeslipt zijn!
Leuk als je ook op de hondenschool komt!!!

Mijn jongehondenlessen zijn alweer bijna voorbij, weet zo snel niet wanneer de laatste les is. Maar daarna gaat het over in Sociale Huishond!
snuffel11
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door snuffel11 »

forestmeisje schreef: Posbank is inderdaad echt mooi! Zeker als alles in bloei staat, geweldig!
Ach we hopen ooit naar Arnhem te kunnen, of omgeving is ook prima!
En wat betreft hier, hopen we snel een ander huisje in een fatsoenlijke buurt te hebben. Ben er zo zat in de waterwijk!
Maar we hebben wel wat eisen aan de woning, en kunnen alleen huren helaas. Dus het duurt vast even want ik sta pas anderhalf jaar ingeschreven hier..
Ja ik vond het ook geweldig mooi, had nog nooit zoiets gezien in die hoeveelheden... wil er ooit weer eens terug om een lange wandeling te maken, maar ben bang dat ik nooit meer terug kom bij mn auto dan hahaha

Kan me voorstellen, heb ook 4 jaar in de waterwijk gewoond, in een redelijke "nette" buurt dan wel, maar je wordt er niet echt vrolijk van.. alhoewel waar ik nou woon is het nog minder, dus kan altijd erger hahaha..

Oeff dan mag je inderdaad nog wel even wachten.. is sowieso een wachttijd van ong 2 en half jaar en dan moet je nog massel hebben dat je eerste bent... is kopen geen optie dan?
HaddockandFriends
Zeer actief
Contacteer:

Atol zit je nu he? Geen idee meer waar dat zit, lelycentre in de buurt toch?
Ik zit aan de voorstraat, een zijstraat ervan (vlakbij de super). Maar toen we hier net woonde, inbraak gehad hier in huis. En van de zomer steekpartij voor de deur (met NL voetbal). Blij als ik hier weg ben.
Vriend stond anderhalfjaar ingeschreven toen we deze woning als 1e kregen! Maja wat wil je, er wordt in de waterwijk, en zeker deze straat maar weinig gereageerd!

We hebben over kopen nagedacht, maar ik heb een Wajong en kom niet ver daarmee. En vriendlief heeft wel een vastcontract maar verdient ook niet heel veel, dus we zouden een enorm lage hypotheek krijgen, zo laag dat we met huren beter zitten. En met de nieuwe regeling is kopen er helemaal niet meer bij. Erg jammer! Hoop in de toekomst wel te kunnen kopen, zicht op herstel bij mij, en dan wil ik wel gaan werken! Dus wie weet!
Supernova
Zeer actief

Ongelezen bericht door Supernova »

Wat zitten er veel HF mensen bij agility for fun :mrgreen:

@Amy, kom in Naarden wonen :cheer: Mooi, rustig, en heel centraal gelegen :pffff:
HaddockandFriends
Zeer actief
Contacteer:

Dat klinkt wel lekker :P Ik kom wel een keer kijken in Naarden :P
Nova is echt een scheetje, had der bijna gepikt!
Had nog een foto van Bobbie genomen, maar mijn vriend vind het maar niks hoor! Misschien als hij ze in het echt ziet hahaha.
Hij komt wel een keer kijken bij puppycursus als ik toch meeloop, dus dan ziet hij Nova wel!
Vond het leuk je te ontmoeten Denise! En Nova!
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

forestmeisje schreef:Ja ik was er donderdag avond inderdaad, had jonge honden les.
Dan had je zeker van 7 tot 8? les? Was het leuk!?

Ben erg benieuwd naar alle hondjes!

Posbank is inderdaad echt mooi! Zeker als alles in bloei staat, geweldig!
En wat betreft hier, hopen we snel een ander huisje in een fatsoenlijke buurt te hebben. Ben er zo zat in de waterwijk!
Maar we hebben wel wat eisen aan de woning, en kunnen alleen huren helaas. Dus het duurt vast even want ik sta pas anderhalf jaar ingeschreven hier..
Dan heb ik inderdaad jou en Haddock bezig gezien! Ik vond het zo storend om over de reling te gaan staan brullen "ben jij Forestmeisje van het hondenforum" :smile: Wij hebben les van half 8 tot kwart over 8. Volgende week zal ik even wachten tot jou les afgelopen is, dan kunnen de ventjes elkaar leren kennen :D Het zag er ook leuk uit de jonge honden cursus.
Ik ken me voorstellen dat je niet heel blij wordt van de Waterwijk. Er zijn gelukkig zat leuke wijken in Lelystad, maar je komt pas enigzins in aanmerking bij 3 1/2 tot 4 jaar inschrijvingsduur helaas.
De Posbank is inderdaad prachtig, ik kan me voorstellen dat je graag daar in de buurt wilt wonen.
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Browny schreef:
Flevo Bordertje schreef:
Browny schreef:Zijn er mensen die ook morgen 15:00u willen/kunnen wandelen? :engel:
met suggesties voor locatie..?
OT: Wat een mooie hond heb je Browny :I: Lijkt wel een beetje Toller achtig. Is het een reu of een teef? We moeten vlak bij elkaar wonen, maar volgens mij heb ik jullie nooit gezien buiten. Ik loop ook zelden door de buurt eigenlijk :wink:
dank je :) Browny is een reu (zonder klokkenspel dan) :tongue:
wonen jullie ook in deze buurt dan? gaan jullie alle rondes dan ergens anders heen?
Ah, dan kan Boyke vast wel met hem opschieten :wink: Hij kan wel eens hanig zijn naar volle reuen :roll: Als ze jong zijn en speels of niet zo dominant dan gaat het prima en wil hij graag spelen. Ik woon in de Plantage, maar loop meestal voor een kort rondje achterlangs richting Haf, zodat Boyke daar los kan rennen langs de sloot (langs de Kustendreef). Voor de langere stukken loop ik naar het Gelderse Hout, maar vaker neem ik even de auto naar een ander stuk bos. Ik liep toevallig vandaag op het wandelpad langs de uitlaatroute achterlangs Plantage richting de AH. Het is dan best druk en dan loop ik toch veel te kijken wat er aankomt, is het los, is het een reu etc. Vinnik minder onstpannend :wink:
Flevo Bordertje
Zeer actief

Browny schreef:
Dan had je zeker van 7 tot 8? les? Was het leuk!?.
OT:
ik had me daar ook voor ingeschreven en nam iemand contact met mij op, toen ik het rond wou maken heb ik nooit meer wat gehoord :( ga van de week even bellen hoe het zit :scratch:
ik zou namelijk ook jongen honden cursus doen en had begrepen dat er nieuwe groepen zouden beginnen deze week..
Ja, de nieuwe lessen zijn net deze week begonnen. Ik ben met Boyke donderdag gestart met de A (beginners) cursus Behendigheid. Jammer dat het zo gelopen is bij jullie, hopelijk kun je toch snel starten!
Flevo Bordertje
Zeer actief

Denise. schreef:Wat zitten er veel HF mensen bij agility for fun :mrgreen:

@Amy, kom in Naarden wonen :cheer: Mooi, rustig, en heel centraal gelegen :pffff:
Jij zit dus ook bij Agility for fun? leuk :cheer: Maar woon je helemaal in Naarden dan?? Is Nova je poedel? Mijn zoon keek net even mee en vroeg zich wat voor hond Kenzo is, een akita? In ieder geval een mooie stoere kop :ok:
Browny
Zeer actief

Ah, dan kan Boyke vast wel met hem opschieten :wink: Hij kan wel eens hanig zijn naar volle reuen :roll: Als ze jong zijn en speels of niet zo dominant dan gaat het prima en wil hij graag spelen. Ik woon in de Plantage, maar loop meestal voor een kort rondje achterlangs richting Haf, zodat Boyke daar los kan rennen langs de sloot (langs de Kustendreef). Voor de langere stukken loop ik naar het Gelderse Hout, maar vaker neem ik even de auto naar een ander stuk bos. Ik liep toevallig vandaag op het wandelpad langs de uitlaatroute achterlangs Plantage richting de AH. Het is dan best druk en dan loop ik toch veel te kijken wat er aankomt, is het los, is het een reu etc. Vinnik minder onstpannend :wink:
dan is de kans niet groot denk ik, ik woon op de Damrif.. loop 2x grote ronde langs de zuigerplas/kustendreef en dan om de fjord heen.. 1 a 2x kleine alleen langs zuigerplasdreef en anders bos.. wel meestal gelderse hout.. Browny kan in de wijk niet los (alleen als ik binnen blijf) anders gaat hij zwerven, komt wel terug hoor alleen ben bang als er minder aardige hond komt dat het fout gaat, oja en gaat katten achteraan.. hij is één keer de dreef over gegaan via de brug en toen was hij in paniek dat hij mij kwijt was toen ik hem riep rende hij over de dreef terug (gelukkig was het laat en weinig auto's) sindsdien laat ik hem niet meer los hier.. bij de fjord durf ik het soms aan zijn veel grote grasvelden :)
Afbeelding
Browny
Zeer actief

Ja, de nieuwe lessen zijn net deze week begonnen. Ik ben met Boyke donderdag gestart met de A (beginners) cursus Behendigheid. Jammer dat het zo gelopen is bij jullie, hopelijk kun je toch snel starten!
ja vind ik ook jammer, ik had door verhuizing ook heel tijd geen i-net/tel dus heb ik het via de mail geprobeerd en kreeg ik contact gegevens en daarna is er iets mis gegaan.. dus deze week nog maar een keer proberen :scratch:
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

Flevo Bordertje schreef:

Jij zit dus ook bij Agility for fun? leuk :cheer: Maar woon je helemaal in Naarden dan?? Is Nova je poedel? Mijn zoon keek net even mee en vroeg zich wat voor hond Kenzo is, een akita? In ieder geval een mooie stoere kop :ok:
Ja maar pas sinds vandaag hoor :mrgreen: Ik ben gestart met de puppencursus met Nova, zij is inderdaad mijn poedel.
En helemaal in Naarden valt best mee, half uurtje rijden :tongue:
En Kenzo is een halve akita, inderdaad een hele mooie hond al zeg ik het zelf :pffff: :mann: Maar hem zal je niet tegen komen hoor op de hondenschool :mrgreen:
HaddockandFriends
Zeer actief
Contacteer:

Flevo Bordertje schreef:

Dan heb ik inderdaad jou en Haddock bezig gezien! Ik vond het zo storend om over de reling te gaan staan brullen "ben jij Forestmeisje van het hondenforum" :smile: Wij hebben les van half 8 tot kwart over 8. Volgende week zal ik even wachten tot jou les afgelopen is, dan kunnen de ventjes elkaar leren kennen :D Het zag er ook leuk uit de jonge honden cursus.
Ik ken me voorstellen dat je niet heel blij wordt van de Waterwijk. Er zijn gelukkig zat leuke wijken in Lelystad, maar je komt pas enigzins in aanmerking bij 3 1/2 tot 4 jaar inschrijvingsduur helaas.
De Posbank is inderdaad prachtig, ik kan me voorstellen dat je graag daar in de buurt wilt wonen.
Ohh wat leuk! Ik had geloof ik wel nog even gekeken, en zag dat er allemaal nieuwe hondjes waren. Grote groep hebben jullie ook! Wel leuk!
Ik kom elke week expres wat te vroeg om te kijken haha.
Mijn les is pas om 9 uur klaar, maar als je het leuk vind, zeker wachten!
Ben erg benieuwd naar je hondje, vind het echt een leuk ras!

Leuke is dat ik Denise en Nova 'les' ga geven! Ik wordt opgeleid en loopt met de instructeur mee met die puppyles! Erg leuk!
Supernova
Zeer actief

forestmeisje schreef:
Flevo Bordertje schreef:

Ohh wat leuk! Ik had geloof ik wel nog even gekeken, en zag dat er allemaal nieuwe hondjes waren. Grote groep hebben jullie ook! Wel leuk!

Leuke is dat ik Denise en Nova 'les' ga geven! Ik wordt opgeleid en loopt met de instructeur mee met die puppyles! Erg leuk!
Dat vinden Nova en ik ook leuk :cheer: Als je haar maar niet stiekem in je tas stopt :pffff:
Supernova
Zeer actief

forestmeisje schreef:Dat klinkt wel lekker :P Ik kom wel een keer kijken in Naarden :P
Nova is echt een scheetje, had der bijna gepikt!
Had nog een foto van Bobbie genomen, maar mijn vriend vind het maar niks hoor! Misschien als hij ze in het echt ziet hahaha.
Hij komt wel een keer kijken bij puppycursus als ik toch meeloop, dus dan ziet hij Nova wel!
Vond het leuk je te ontmoeten Denise! En Nova!
Oh ik zie dit nu pas :mrgreen: En neem hem inderdaad maar een keer mee, Nova pakt hem helemaal in :pffff:
En ik vond het ook leuk om jouw te ontmoeten :mrgreen: Ik stond naast die ring en ik dacht hmm zou dat Amy zijn? Of zou dat Amy zijn? Of is dat misschien Amy? :idea: :mrgreen:
HaddockandFriends
Zeer actief
Contacteer:

En ik dacht eerst dat hele jonge meisje wat er was, is dat denise? nee er is geen hond mee. Maar haar vader wel??
En toen zag ik je lopen met Nova. En toen hoorde ik 'Nova', en toen dacht ik Jaaah Nova!!! Helemaal toen Jaap haar even had gepikt ;).

Wandelen was leuk meiden! Ennuh, haddock is NIET moe, die is dus in de auto wakker gebleven en bij thuiskomst meteen spelen, en nu nogsteeds. Niet lang genoeg gewandeld, hahaha.
Voor herhaling vatbaar!!
Browny
Zeer actief

Wandelen was leuk meiden! Ennuh, haddock is NIET moe, die is dus in de auto wakker gebleven en bij thuiskomst meteen spelen, en nu nogsteeds. Niet lang genoeg gewandeld, hahaha. Voor herhaling vatbaar!!
Vond het ook erg gezellig! Browny ligt uitgeteld op zijn kussen en is zijn avontuur in zijn dromen aan het herbeleven ;) hij heeft er nieuwe vriendjes bij :cheer: zeker voor herhaling vatbaar!
Afbeelding
Flevo Bordertje
Zeer actief

forestmeisje schreef:Ohh wat leuk! Ik had geloof ik wel nog even gekeken, en zag dat er allemaal nieuwe hondjes waren. Grote groep hebben jullie ook! Wel leuk!
Wat leuk dat je zelf opgeleid wordt en les gaat geven! Ik vind het kijken bij de lessen ook altijd leuk, dus ik wacht wel even hoor :D Boyke vond de behendigheid leuk, alleen was hij zo verschrikkelijk opgewonden door alle honden om hem heen dat hij heel veel geblaft heeft :roll: Het stomme is dat hij thuis dus nooit blaft, egnie :engel: Volgende keer neem ik zijn favoriete floss mee om hem af te leiden. Tegen het eind van de les werd hij wel rustiger en kon ik wat meer aandacht van hem vragen en ging het beter. Ik denk ook dat de omgeving en de aanwezigheid van veel honden gewoon moet wennen voor hem. Er was in de les nog een Bordertje bij, een teefje, dat hij heel leuk vond :love: Haar zusje zat bij de gehoorzaamheidsles, dus er waren 3 borders aanwezig, best bijzonder! Ik heb nog nooit een mopsje ontmoet in real life, dus ik ben wel benieuwd hoe hij is. Hij ziet er in ieder geval schattig uit :lol1:
Flevo Bordertje
Zeer actief

Browny schreef:
dan is de kans niet groot denk ik, ik woon op de Damrif.. loop 2x grote ronde langs de zuigerplas/kustendreef en dan om de fjord heen.. 1 a 2x kleine alleen langs zuigerplasdreef en anders bos.. wel meestal gelderse hout.. Browny kan in de wijk niet los (alleen als ik binnen blijf) anders gaat hij zwerven, komt wel terug hoor alleen ben bang als er minder aardige hond komt dat het fout gaat, oja en gaat katten achteraan.. hij is één keer de dreef over gegaan via de brug en toen was hij in paniek dat hij mij kwijt was toen ik hem riep rende hij over de dreef terug (gelukkig was het laat en weinig auto's) sindsdien laat ik hem niet meer los hier.. bij de fjord durf ik het soms aan zijn veel grote grasvelden :)
Ah, nee dan woon je precies aan het andere uiteinde van de Atol. Die is ook zo lang! Boyke is ook dol op katten :F: , om op te jagen voornamelijk. Ik kan hem in de wijk wel los laten, maar ben wel voorzichtig met katten en andere reuen. Bij de dreven is wel eng inderdaad, dat risico loop je liever niet. De twee heren moeten elkaar maar eens met een wandeling ontmoeten dan :ok:
Flevo Bordertje
Zeer actief

Denise. schreef:
Flevo Bordertje schreef:

Ja maar pas sinds vandaag hoor :mrgreen: Ik ben gestart met de puppencursus met Nova, zij is inderdaad mijn poedel.
En Kenzo is een halve akita, inderdaad een hele mooie hond al zeg ik het zelf :pffff: :mann: Maar hem zal je niet tegen komen hoor op de hondenschool :mrgreen:
Eet hij hondjes :mrgreen: :wink: Ik vind het een prachtige hond. Mijn zoon is dol op akita's, hij ziet zichzelf er later wel mee lopen (is nu 15 en ook stoer :8): ) Maar poedels vind ik ook zo leuk :E: Hoe was je eerste les van de puppencurus?
Nee, als je het zo beschouwd is Naarden zo ver niet. Het klinkt zo ver :D
HaddockandFriends
Zeer actief
Contacteer:

Flevo Bordertje schreef:
forestmeisje schreef:Ohh wat leuk! Ik had geloof ik wel nog even gekeken, en zag dat er allemaal nieuwe hondjes waren. Grote groep hebben jullie ook! Wel leuk!
Wat leuk dat je zelf opgeleid wordt en les gaat geven! Ik vind het kijken bij de lessen ook altijd leuk, dus ik wacht wel even hoor :D Boyke vond de behendigheid leuk, alleen was hij zo verschrikkelijk opgewonden door alle honden om hem heen dat hij heel veel geblaft heeft :roll: Het stomme is dat hij thuis dus nooit blaft, egnie :engel: Volgende keer neem ik zijn favoriete floss mee om hem af te leiden. Tegen het eind van de les werd hij wel rustiger en kon ik wat meer aandacht van hem vragen en ging het beter. Ik denk ook dat de omgeving en de aanwezigheid van veel honden gewoon moet wennen voor hem. Er was in de les nog een Bordertje bij, een teefje, dat hij heel leuk vond :love: Haar zusje zat bij de gehoorzaamheidsles, dus er waren 3 borders aanwezig, best bijzonder! Ik heb nog nooit een mopsje ontmoet in real life, dus ik ben wel benieuwd hoe hij is. Hij ziet er in ieder geval schattig uit :lol1:
Dat zusje zat in de les voor mijn les zeker? want die heb ik wel gezien geloof ik!
Ahh Haddock gaat je inpalmen hoor! Hij doet het ook heel goed tijdens de les dus ik hoop donderdag ook :P Leuk dat je even wacht! Wie weet gaat Haddock nog meer zijn best doen hihi!!!
Ben benieuwd naar je hondje!!!

Haddock was in het begin ook enorm opgewonden door alle hondjes! Maar naar mate ze elkaar beter leerde kennen werden ze ook kalmer!!
Flevo Bordertje
Zeer actief

forestmeisje schreef:Dat zusje zat in de les voor mijn les zeker? want die heb ik wel gezien geloof ik!
Ahh Haddock gaat je inpalmen hoor! Hij doet het ook heel goed tijdens de les dus ik hoop donderdag ook :P Leuk dat je even wacht! Wie weet gaat Haddock nog meer zijn best doen hihi!!!
Ben benieuwd naar je hondje!!!
Haddock was in het begin ook enorm opgewonden door alle hondjes! Maar naar mate ze elkaar beter leerde kennen werden ze ook kalmer!!
Ja, klopt, dat zusje van de border die bij Boyke meedeed, zat ik de les voor jou. Een leuk kittig ding zo te zien. Haar zusje Ivy heeft indruk op Boyke gemaakt, hij wilde steeds met haar spelen :cheer: Verder wilde hij graag "kennis maken" met een border collie reu, maar dat resulteerde in een schermutseling, dus ik houd hem verder maar bij andere honden weg in die drukte :wink: Er zit ook een Toller in mijn groepje (zes honden totaal), een van mijn favo rassen, maar deze vond ik een beetje sloom. Boyke ook, hij wilde hem in zijn billen bijten :smile:
Ik zal Haddock inspirerend aankijken donderdag, dat gaat vast helpen :mrgreen:
Supernova
Zeer actief

Flevo Bordertje schreef:
Denise. schreef:
Flevo Bordertje schreef: Jij zit dus ook bij Agility for fun? leuk :cheer: Maar woon je helemaal in Naarden dan?? Is Nova je poedel? Mijn zoon keek net even mee en vroeg zich wat voor hond Kenzo is, een akita? In ieder geval een mooie stoere kop :ok:
Eet hij hondjes :mrgreen: :wink: Ik vind het een prachtige hond. Mijn zoon is dol op akita's, hij ziet zichzelf er later wel mee lopen (is nu 15 en ook stoer :8): ) Maar poedels vind ik ook zo leuk :E: Hoe was je eerste les van de puppencurus?
Nee, als je het zo beschouwd is Naarden zo ver niet. Het klinkt zo ver :D
Hij eet inderdaad hondjes :mrgreen: Zo'n gebouw vol met honden is echt niet te doen met Kenzo. En helaas heeft je zoon er niks aan om Kenzo te ontmoeten, anders had hij wel een keer mee mogen wandelen oid :mrgreen: Maar daar is voor je zoon niks aan, want hij is voor Kenzo lucht :pffff: :Q:
En mensen vinden hem altijd heel erg mooi, maar als ze hem dan niet mogen aaien is er al snel niks meer aan :tongue:
En poedels zijn ook leuk! De eerste les was theorie dus niet zoveel gedaan, Nova heeft haar broertje weer gezien en wat hondjes ontmoet. En drie kwartier heel hard zitten piepen tijdens de theorie les :oeps:
HaddockandFriends
Zeer actief
Contacteer:

MAar wel heeeel lief gepiept!! Klonk echt schattig!! En daarna lag ze heeeeeeeerlijk te slapen bij je, heb regelmatig met een bigsmile gekeken! Zo lief! Maar pff wat duurde die 2 uur lang, zeker als je dat verhaal voor de 2e keer hoort. Hahaha
Supernova
Zeer actief

forestmeisje schreef:MAar wel heeeel lief gepiept!! Klonk echt schattig!! En daarna lag ze heeeeeeeerlijk te slapen bij je, heb regelmatig met een bigsmile gekeken! Zo lief! Maar pff wat duurde die 2 uur lang, zeker als je dat verhaal voor de 2e keer hoort. Hahaha
Ja ze piept inderdaad heel lief, maar ook best hard :oeps: Maar uiteindelijk viel ze in slaap, dan is ze nog schattiger :I:
En ik vond het ook best wel lang, maar voor mij was het de eerste keer dus het was wel interessant.
Browny
Zeer actief

Ah, nee dan woon je precies aan het andere uiteinde van de Atol. Die is ook zo lang! Boyke is ook dol op katten :F: , om op te jagen voornamelijk. Ik kan hem in de wijk wel los laten, maar ben wel voorzichtig met katten en andere reuen. Bij de dreven is wel eng inderdaad, dat risico loop je liever niet. De twee heren moeten elkaar maar eens met een wandeling ontmoeten dan :ok:
Ja best grote wijk dan;) de mannen moeten zeker een keer kennis maken.. Browny gaat zich steeds meer ontpoppen, zo heeft hij ontdekt dat spelen met andere honden errug leuk is :cheer:
Afbeelding
HaddockandFriends
Zeer actief
Contacteer:

Iemand zin om zondag in Lelystad te wandelen?
Flevo Bordertje
Zeer actief

Denise. schreef:
forestmeisje schreef:MAar wel heeeel lief gepiept!! Klonk echt schattig!! En daarna lag ze heeeeeeeerlijk te slapen bij je, heb regelmatig met een bigsmile gekeken! Zo lief! Maar pff wat duurde die 2 uur lang, zeker als je dat verhaal voor de 2e keer hoort. Hahaha
Ja ze piept inderdaad heel lief, maar ook best hard :oeps: Maar uiteindelijk viel ze in slaap, dan is ze nog schattiger :I:
En ik vond het ook best wel lang, maar voor mij was het de eerste keer dus het was wel interessant.
Ach, het arme ding, twee uur moeten luisteren :engel: Piepen gaat nog, Boyke heeft zijn eerste behendigheidsles haast non stop geblaft :roll: Boyke is trouwens gek op pups, daar speelt hij altijd zo leuk mee (alleen voor sommige pupjes iets te wild) :love:
Flevo Bordertje
Zeer actief

Browny schreef:
Ja best grote wijk dan;) de mannen moeten zeker een keer kennis maken.. Browny gaat zich steeds meer ontpoppen, zo heeft hij ontdekt dat spelen met andere honden errug leuk is :cheer:
Leuk, ik denk dat ze het best zullen kunnen vinden samen en ik wil hem zelf ook wel eens in het echt bewonderen :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”