forestmeisje schreef:Ohh wat leuk! Ik had geloof ik wel nog even gekeken, en zag dat er allemaal nieuwe hondjes waren. Grote groep hebben jullie ook! Wel leuk!
Ik kom elke week expres wat te vroeg om te kijken haha.
Mijn les is pas om 9 uur klaar, maar als je het leuk vind, zeker wachten!
Ben erg benieuwd naar je hondje, vind het echt een leuk ras!
Leuke is dat ik Denise en Nova 'les' ga geven! Ik wordt opgeleid en loopt met de instructeur mee met die puppyles! Erg leuk!
Wat leuk dat je zelf opgeleid wordt en les gaat geven! Ik vind het kijken bij de lessen ook altijd leuk, dus ik wacht wel even hoor

Boyke vond de behendigheid leuk, alleen was hij zo verschrikkelijk opgewonden door alle honden om hem heen dat hij heel veel geblaft heeft

Het stomme is dat hij thuis dus nooit blaft, egnie

Volgende keer neem ik zijn favoriete floss mee om hem af te leiden. Tegen het eind van de les werd hij wel rustiger en kon ik wat meer aandacht van hem vragen en ging het beter. Ik denk ook dat de omgeving en de aanwezigheid van veel honden gewoon moet wennen voor hem. Er was in de les nog een Bordertje bij, een teefje, dat hij heel leuk vond

Haar zusje zat bij de gehoorzaamheidsles, dus er waren 3 borders aanwezig, best bijzonder! Ik heb nog nooit een mopsje ontmoet in real life, dus ik ben wel benieuwd hoe hij is. Hij ziet er in ieder geval schattig uit