Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Klein ras, tuigje of halsbandje?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Sanner
Zeer actief

Re: Klein ras, tuigje of halsbandje?

Ongelezen bericht door Sanner »

Jamie heeft alleen maar tuigjes.
Toen ze nog een pup was heeft ze wel eens een halsbandje om gehad, maar ik vind dat niet prettig. Als ze een keer trekt, lijkt me dat niet zo fijn voor haar nekje. :ugh:
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Ik gebruik bij Quincy gewoon een halsbandje als hij aan de riem loopt maar dat is meer omdat ik een tuigje gewoon echt niet mooi vind.
Afbeelding
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Ik heb een tuigje voor Tsuk maar die heeft ze amper om. Ik gebruik vrijwel altijd een piepklein halfcheckje, vind ik het handigst.
Halsbandjes vind ik helemaal niks want krijg die gespjes of klikdingen toch nooit dicht met die vacht.
Afbeelding
Linsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Linsey »

Mit schreef:Ik heb een tuigje voor Tsuk maar die heeft ze amper om. Ik gebruik vrijwel altijd een piepklein halfcheckje, vind ik het handigst.
Halsbandjes vind ik helemaal niks want krijg die gespjes of klikdingen toch nooit dicht met die vacht.
Dat is inderdaad een nadeel bij halsbanden met een kliksluiting/gesp, ik sta soms op training of wedstrijd een beetje te zoeken naar de sluiting en dan iedereen mij aankijken van 'duurt het nog lang' :Q: Ik heb voor Kai daar een halfcheck, maar met kliksluiting, want ik krijg dat anders niet over zijn hoofd met al het haar. Na een tijdje vind je wel een beetje een systeem om die sluitingen toch snel dicht te krijgen.
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Marie-Josée schreef:Deze lijken me wel wat maar hoe weet ik welke maat ik nodig heb?
http://www.newdogcity.nl/index.php?item ... 53&lang=NL" onclick="window.open(this.href);return false;
hey die site is van een oude klasgenoot van mij :mrgreen: Ze heeft erg leuke spulletjes maar alles is te klein voor Elmo :mrgreen:
Afbeelding
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Haha Martin kan ook wat ongeduldig staan kijken als ik probeer de sluiting te vinden of het lusje voor de riem,en dan heeft Sancho nog pas een puppyvacht.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”